Přejít na obsah

Brzdy - ztrácí se podtlak


Bender382

Doporučené příspěvky

pedál mi přijde že jde víc ztuha než je normální u jiných OII, při prvním zabrždění jde hůř tak o 30%??? cca. Po serii zabrždění ztuhne úplně, jako bez posilovače. Taky mám pocit že když se oteplí tak je to horší. Při vypnutém motoru šlápnu na pedál a nepropadá se, drží. Potřeboval bych poradit kde hledat, na kterou hadičku kouknout...(kdyby byla fotka tak by to bylo supr, rady typu koukni mezi podtlak. čerpadlo a posilovač mi moc nepomůžou :). Díky :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Tak mám to samé. Pedál je našlapaný po popojetí pedáz změkne, ale vydrží jedno našlapnutí. A řešení:

Prasklá podtlaková hadička od posilovače. Dle mechanika autoatu to už řešil u tak pěti Octávek zřejmě pod dimenzovaný díl. . Jinak mám taky BXE z 2006 ... Cena origo dílu 600kč....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 let později...

Ahoj kolego, narazil jsem nyní na svém autě na podobný (možnástejný problém). Když na pedál dupnu prudce tak se mi zdá jako kdyby od něj byl slyšet unikající vzduch. Pokud pedál prošlápnu několikrát rychle za sebou tak začne zabírat hned ze začátku jak má, ale  pokud ho nechám chvíli v klidu tak se opět vracím k původnímu stavu kdy první polovina chodu pedálu nic nedělá. Problém sice nenastal po delší odstávce, ale výrazně se zvětšil po výměně zadních brzdíčů, které se už nedaly rozhýbat. Mám ale pocit , že už i před výměnou po dvojím rychlém sešlápnutí byl záběr výš. Odvzušněno to je dokonale (třikrát po sobě).

Můžeš podat zprávu, jak to s Tvým autem dopadlo a co bylo příčinou takového chování?

Děkuji

 

PS. to auto na obrázku brzdí na rozdíl od současného skvěle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, u mne je to porad nevyresene. Resp. kdyz parkuju na rovine tak je to jedno kdyz je trochu sklon tak zatahnu rucku. Behem jizdy jsem nikdy zadnej problem nevidel, pedal zabira hned od zacatku. Ted jsem musel nechat pretesnit pisty vzadu (zarezle a nevracely se), ale nemam pocit, ze by to melo na cokoliv vliv. Priznam se, ze uz jsem na to rezignoval, rikam si, ze je to dalsi "vlastnost" koncernovych aut... :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím, hřálo mi zadní kolo, zjištěn špatný brzdič, blbla ručka, nezabírala skoro ani na konci, provedena výměna brzdiče PZ kola a seřízena ručka, poté zjištěno: ručka OK, ale za jízdy sešlápnu brzdový pedál a brzdím, záběr je však pomalý a prošlápnu pedál skoro na podlahu než to brzdí fest...... když si rychle zašlapu na pedál po sobě, jako přerušované brzdění, tak je to jako zavzdušněné, zvuk jak vzduchová pumpa, záběr úplně nahoře, ale skoro nebrzdí. Kontrola zavzdušnění na zadním měněném a vše ok.......... prý možnost problému s těsněním brzdového válce, prý může dojít k "převlečení - posunutí - poškození" těsnění během odvzdušňování (neobvykle dlouhý chod válce). Mechanik vidí problém v tomto, ale nevylučuje, že si to zase sedne..

 

Před výměnou PZ brzdiče byly brzdy ostré jak žiletka (kromě ručky).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...