Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI 103 kW


marty14

Doporučené příspěvky

Tak nakonec dnes jsem pomocí obd II zjistil chybové kody, P0671+672+673+674 Cylinder Glow Plus Circuit/ Open  ve zkratce všechny válce a žhaviče špatné ? 

 

Takže auto bezproblému startuje jak v zimě tak i v teple, nevím přede jak kočka, ale sere mě to neustálé pípání...Máte někdo radu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím neodepsal jsem ohledně těch chyb, ale bylo to vadnymi svíčkami. Koupil jsem ngk zhavicky v jiné cenové relaci, ale od ty doby klid na duši i v motoru. 

 

Jinak nová věc, zjistil jsem při kontrole podtlaku že mi doslouzil regulátor tlaku turba, protože to pojízdné rameno při podtlaku úplně špatně chodí a při 1bar nastavení to úplně vrže. Takže dnes jdu pro novou a bude klid. 

Dotaz ohledně synchro ventilů, jaká hodnota by měla být v aretaci, před výměnou jsem měl 0 a teď po výměně mám 0.5. Aretace sedí 100%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...