Jump to content
MaVac

Chiptuning 1.2TSI

    Recommended Posts

    Ahoj,

    Sportmotor začal nabízet chiptuning tohoto motoru na 99kW a 225 Nm, co Vy na to? ;-)

    Až mi doběhne záruka příští květen tak do toho půjdu.

    MaVac

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Docela velký nárust výkonu by mě zajímalo jestli dělaj ze 63kW stejný nárust když jsou motory stejné.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    už si nepamatuju kdo mi tuhle informaci říkal, nebo kde jsem ji četl..ale potvrdil mi to i jeden prodejce s kterym jsem se o tom bavil...tady ty novější motory jsou hodně výkonostně hodně utažený kvůli němcům..jsou tam velké výkonostní rezervy, které lze úpravou jednotky vylepšit..v praxi s tím ovšem nemam zkušenosti

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Já se právě ptal přímo ve Sportmotoru a tam mi odpověděli, že vzhledem k tomu, že ta 63kW verze se od 77kW liší opravdu jen a pouze softwarem, tak po úpravě řídící jednotky od nich se obě dvě výkonové verze dostanou na těch 99kW.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Nie som si istý, či je to len softvérom a niekde sa to tu aj riešilo... ale tých 99 kw je zaujímavých :kol-82:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Na cimbu je také v ceníku ale ještě tam není stále napsáno jaký výkon je navíc.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    rozhodně se to neliší jen softem , ale i kotoucema vzadu , jinym blokem motoru atd, pokud vim ;-) , ale 99 kw už musí být maso nato jak mi to jezdí už teďka :-) každopadně nevím jak by na tom byli brzdy u 63 kw verze, každopádně za zkoušku by to zřejmě stálo. Oni to třeba brzy nabídnou i ve škodě ;-)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Docela velký nárust výkonu by mě zajímalo jestli dělaj ze 63kW stejný nárust když jsou motory stejné.

    Kdekoliv jsem se díval (český internet), všude nabízeli chiptuning jen 77 kW verze. Když uvážíme, že motor 1.2 TSI bude mít u Fabie odhadem určitě přes 80% majitelů právě s výkonem 63 KW, říkám si jestli tam někde není technická překážka. Jste někdo schopen poskytnout link na stránky, kde se nabízí i tuning 63 kW verze?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    rozhodně se to neliší jen softem , ale i kotoucema vzadu , jinym blokem motoru atd, pokud vim ;-)

    kotoucove brzdy vzadu jsou zavisle na trhu, v nekterych zemich jsou i pro 63kW

    63kW a 77kW se kromě ŘJ liší odlišnejma budíkama

    zimmeler: 63kW verze se zatím co vim dává jenom do FII, R a Golfu. Polo má zatím jenom silnější verzi, Ibiza taky; to bude zřejmě důvod

    Edited by bojler

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    www.sportmotor.cz má myslím od unora v ceníku 1.2 TSI 77kW@99kW (umí myslím i 63kW ikdyž to nemají nikde podloženo)

    ...bohužel zatím za nehoráznou cenu, ale myslím, že jsou jediní, kdo ukazují tabulkové hodnoty. Škoda, že mají celkem nepřehledný ceník a ještě víc nepřehledné slevy, lepší je se jich rovnou zeptat mailem nebo fonem.

    http://www.sportmotor.cz/chiptuning_3.htm

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    CIMBU na tomhle chipu asi pracuje, ale už asi víc jak 1/2 roku, ....ale možná to bude mít levnější, až to bude mít.

    (nicméně CIMBU u mě trochu ztratil důvěru i tím, že řekl, že nejde chipovat OII 1,6MPI, pak to změnil na to, že to neumí. A pak jsem někde (Powertec) viděl v referencích a na Facebooku Powertecu chip auta od CIMBU na brzdě a nedopadlo to moc slavně, včetně diskuse)

    A pokud někdo nechce CIMBU ani SPORTMOTOR, zkusil bych POWERTEC.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No jako 20000 je hroznej ranec, počkám až to klesne, kdyby se to časem dostalo na cca 12-13 tisíc, uvažoval bych otom.. ale mít pod kapotou 99 kW s motorem 1.2.. nádhera

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    tak to už je nádherná hodnota 99kW na 1,2.. masakr motor má sice rezervy, ale jak je na tom zbytek komponentů s rezervou?? jen se ptám, nevím.. I když já nemám moc co říkat, u 1,9TDI 74kW na spojce taky nebyla moc rezerva a zatím neprokluzuje, kdyžtak pomůže přeobložení.. :D :D

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak jsem koukal že u Cimbu 1,2 TSI 77 kW za necelých 18000, ale ten motor má napsaný jen u yetiho ale to by mělo být stejné ne?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak to som zvedavý, lebo to vyzerá zaujímavo :palec2: Budeš mať potom naj neRSovú Fabku v KE ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Dokázal by mi někdo vysvětlit rozdíl "úprav" od jednotlivých firem, vzhledem k jejich konečným cenám? Nechápu, proč cenovka na můj motor je u chiptuningu 6tis.Kč a u sportmotor, včetně cimbu je cena u obou cca 15tis.. Nevím co si o tom mám celkově myslet.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Řekl bych, že Cimbu dává celkovou cenu včetně měření na válcích před a po úpravě, zatímco jiný úpravce Ti naúčtuje každou položku zvlášť - a ve finále zaplatíš plus mínus Karosa stejně.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Si nemyslim.

    Bezny mereni vyjde na 1000-1500,-. Kdyz to vezmeme dvakrat (pred a po), tak jsme max. na 3tKč. Cili to je porad hodne velkej rozdil.

    Je v tom marketing, jmeno upravce, cenova politika atd.

    Nekdo spoleha na to, ze upravi vic aut za mene penez, nekdo jde cestou mensiho poctu za vice. Co je lepsi necht reknou ti, co to provozuji. :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    tak ja to buduci tyzden idem dat cipovat na tych 99kW tak dam potom vediet ze ako to ide...

    Tak co, už to máš hotový? Nedočkavě čekáme na dojmy! :-)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    taky mě to zajímá :)) ikdyž přemýšlim, že auto vyměním za rsko :-)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    stale cakam, nakolko vsetky firmy mali mudre reci ze nieje problem ze vedia a nakoniec este to len testuju.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×