Losky83 Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Chtěl sem se zeptat na motor proč se předělavala forma na blok .hlavu atd z jakeho duvodu ? Na to se mě neptej, ale mladá je přímo u zdroje. Něco se tam nedaří ohledně nějakých kanálků atd. Nikdy jsem se na to moc neptal, ale vím, že to už předělávali tak 3x. Já tohle nějak neřeším, nejsem moc na tyhle maloobjemový oturbený potvory. Honí se jen za každým gramem CO2 na 100km a rádoby ekologií. Ve finále, kdyby udělali nějakou dobrou 1.4 nebo 1.6 tak nemusejí dělat tyhle ořezávátka... Tenhle downsizing je jen móda, nic jiného. Uměle se snaží snižovat životnost aut. Dnes nikdo nepotřebuje, aby auto jezdilo 10 let. Raději by bylo pro ně lepší, aby si všichni po 2-3 letech provozu šli zase pro nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petko83 Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 zdravim, asi sa teda este nikto nenasiel kto by vyskusal ten chip? mam 1,2 tsi, 77kW a teda by som chcel vediet ako sa to sprava..... dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 (editace) zajimava alternativa muze byt toto http://www.tmcmotors...arProducts.aspx, neni to nejlevnejsi, ale zase to primo nemeni zadnou jednotku apod. pro 1.2TSI maji uvedeno toto: KW BHP NM Standard: 77 105 175 Tuned: 92 125 225 Editováno: 1. Březen 2012, autor: grim334 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka1186 Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 Zajímalo by mě, jak dlouho to pak vydrží spojka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 Na to se mě neptej, ale mladá je přímo u zdroje. Něco se tam nedaří ohledně nějakých kanálků atd. Nikdy jsem se na to moc neptal, ale vím, že to už předělávali tak 3x. Já tohle nějak neřeším, nejsem moc na tyhle maloobjemový oturbený potvory. Honí se jen za každým gramem CO2 na 100km a rádoby ekologií. Ve finále, kdyby udělali nějakou dobrou 1.4 nebo 1.6 tak nemusejí dělat tyhle ořezávátka... Tenhle downsizing je jen móda, nic jiného. Uměle se snaží snižovat životnost aut. Dnes nikdo nepotřebuje, aby auto jezdilo 10 let. Raději by bylo pro ně lepší, aby si všichni po 2-3 letech provozu šli zase pro nové. Ty kanály jsou olejové. A zvyšování výkonu na 96 kW resp 225N.m je brutus na kliku a věci následující.Už teď z toho kolovrátku mám obavy a ještě ho šponovat dál bych viděl jako hazard. Blok je AL a může se rozvrzat, né-li prasknout.Být to auto na 30000km budiž,ale na dlouhodobé používání mám obavy teď a co po chipu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 se to aspoň dřív vysere a můžeš to jít vrátit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 (editace) se to aspoň dřív vysere a můžeš to jít vrátit machruješ co s TDI. To by stejně neuznali. Viz tvoje potíže s tím zmetkem... A tuningáři to už nedělají.... http://www.sportmotor.cz/motor/fabia.html Editováno: 19. Březen 2012, autor: Jakub Nabel 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wifizn Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 machruješ co s TDI. To by stejně neuznali. Viz tvoje potíže s tím zmetkem... A tuningáři to už nedělají.... http://www.sportmoto...otor/fabia.html Zaujimave ze Polo s tým istým motorom 1.2 TSI 77kW sa da chipnut )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka1186 Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 Zaujimave ze Polo s tým istým motorom 1.2 TSI 77kW sa da chipnut )) Fabia s 1,2 TSI 77kW se dá taky chipnout. Jen je otázka jak dlouho pak ten motor vydrží. A je jedno jestli je to VW, Škoda nebo Seat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wifizn Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 Fabia s 1,2 TSI 77kW se dá taky chipnout. Jen je otázka jak dlouho pak ten motor vydrží. A je jedno jestli je to VW, Škoda nebo Seat. Beztak asi by som do toho nerypal ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 šel bych akorat do ekotuningu pokud by šla spotřeba o pul litru dolu jinak výkon je v pohodě na takové domací ježdění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hurfo Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 to zbek: Presne takuto otazku som chcel polozit tankoval som benzin za 1.6€/l co je neskutocna suma a napadlo ma ci existuje chip nie na vykon ale na spotrebu. Mate nejake info? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Blázni, chip tuning na spotřebu. Vždyt máte 1.2 a to skoro nic nežere. Já najedu 30tis za rok a spotřebu bych řešil kdybych jezdil za 10 a ne za 7. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 největší ekotuning je práce s nohou na plynovém pedálu....i na 17" kolech se běžně dostávám pod 6 litrů a brzdou provozu rozhodně nejsem...vše je o plynulém zrychlování a sminimem brždění.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hurfo Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Cirou nahodou som nasiel toto: http://www.racechip.sk/chiptuning/model/skoda-fabia-ii-1.2-tsi-1197ccm-77kw-105ps nejake nazory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 Že už 90 kW vidím jako nebezpečně vysokou hodnotu, ale pro motor možná snesitelnou... Já bych viděl maximálně výkonností ideál z 1.2 TSi někde na 82-84 kW, lehce na tovární výkon silnější verze, ale jenom čistě odhaduju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
forcedracing Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 TMC motorsport dělá tuningboxy, což je alternativa ke klasickému chiptuningu. Jedná se o "krabičku" která se napojuje mezi senzory vozidla a řídící jednotku. Nejjednodušší varianty např. jen na váhu vzduchu, další varianty i na senzor tlaku turba či senzor pozice vačkového hřídele. Výhodou je, že si to můžete nainstalovat a hlavně odinstalovat sami. A navíc je tam možnost nastavení výkonu. Komu přijde 92kw moc, nemusí je využít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 (editace) Nefandim takovemu řešení mam řidici jednotku pokud ji někdo dobře přepiše tak to je fajn ale stavajici jednotce davat špatná data aby jela lepe ? A přepisovat řdici jednotku asi nemá smysle když je každou chvilku nějak akce a přepišou ti ve škodovce program Editováno: 1. Duben 2012, autor: zbek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
forcedracing Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 zbek: ve výsledku je to to samé. pokud říkáš, že tuning box dává špatná data, tak potom chiptuning ve výsledku znamená špatné rozhodování.co myslíš, že dělá chiptuning s těmi daty? upravuje si je. tuning box dělá to samé, ale mimo ECU. a říkáš stávající řídící jednotka - po chipu je stávající jen fyzicky. já zatím o úpravě ECU neuvažuju, ale pokud ano, tak bych šel spíše cestou externího modulu než zásahu do ECU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Tak tady už sou krabky nachystané http://www.usporanafty.cz/skoda-fabia-ii-1-2-tsi-411-77kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajdo Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 (editace) Hm .... RACE PRO = ATMEL ATmega .... to musi byt nejaka sikovna finta .... urobiť 100000 cyklov za skundu na tomto CPU a este aj daco dopocitat ... Aké hodnoty to vlastne mení .... princíp mi nie je jasný .... Editováno: 3. Duben 2012, autor: Pajdo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 Taky mě docela zajímá, jestli to není jen krabička s odporem a reklamní trik... Test na brzdě u toho není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 (editace) Někde jsem to tady už psal. Někdy v r 2010 jsem mluvil s p.Jandou (Cimbu) a ten prohlásil že 1.2TSI 63kW je ideální na chip z důvodu totožnosti motorů a pouze rozdílnosti v softu. Otázka je pak co zato... Editováno: 23. Duben 2012, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 Četl jsem, ale do teď Janda žádnou nabídku pro motor 1.2 TSi nemá... Minimálně ne na internetu. Na youtube jsem našel další ochipovanou fabii - 129 PS http://www.youtube.com/watch?v=IFT48XS1q1o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 (editace) Samo se pak nabízí, zda nesehnat (kdokoli z úpravců) soft na 1.2TSI 77kW na nalejt to do 63kW..., pokud to jde... Jo a p.Janda netvrdil, že chip už má, jen říkal že 63kW je ideální adept na změnu softu... Editováno: 23. Duben 2012, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.