SaSSanQi Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 seria = 68 kW 1. meranie/chip = 85kW 2. meranie 98kW 3. meranie 96kW kvalita fotiek zodpovedá kvalite telefonu :-D sorry 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 19. Květen 2017 Sdílet Vloženo 19. Květen 2017 (editace) Tak, tu je info ktoré som sľuboval. Situácia je taká, že auto bolo upravované v jednej renomovanej bratislavskej firme ktorá v minulosti vlastnilo VW Polo s rovnakým motorom a s DSG prevodovkou. Žiaľ, nečakajte žiaden zázrak! Išiel som ku nim s tým, že primárne chcem aby prevodovka držala vyššie otáčky a skôr podradila a keď už sme tam, môžeme spraviť aj chip. Dostal som nejakú cenu, auto upravili a pustili sa do prevodovky. Strávil som tam pol dňa, poobede okolo štvrtej prevzal auto ale bol som sklamaný, prevodovka naďalej radí tak, že zbytočne až moc podtáča motor (vlastnosť DSG). Tak som sa vrátil, niečo ladili, ale bez zmeny. Tak sme sa dohodli, že sa na to pozrieme zase o nejaké dva týždne, ale reálne ani po ďalšej úprave nedošlo k žiadnej zmene v správaní prevodovky, a to obzvlášť pri jazdení s tempomatom. Dohodli sme sa, že si zaobstarajú nejaký ďalší SW, naštudjú a uvidíme. Ubehli nejaké 2-3 týždne, pár krát sme si zavolali, ale vraj to neide spraviť. Vraj jediné možné nastavenie pri tejto prevodovke zmení záber prevodovky na všetkých prevodoch, vrátane jednotky, a vraj auto by sa v tomto prípade rozbiehalo pri vyšších otáčkach čo by spôsobilo, že by mohlo poskočiť. Takže som sklamaný, lebo vec kvôli ktorej som primárne išiel do chiptuningu sa nevyriešila. Čo sa týka samotného chiptuningu, nemám výkon zmeraný na brzde, ale na rovinu priznám, že výsledku som nepadol na zadok. S kamarátom ktorý má rovnaký motor ako ja, sme dali zopár šprintov na prázdnej ceste pre porovnanie, a ak som mu ušiel, tak vždy iba o pár metrov. Autá sme si samozrejme pred tým aj zamenili, tj. on išiel s mojim, ja s jeho autom. Moje auto je pocitovo trochu živšie okolo 3000 otáčok, ale poviem na rovinu, že ak by sme nevedeli, že jedno z áut je upravené a druhé nie, tak si ten rozdiel možno ani nevšimnem. Určite nie pri normálnom jazdení. Inak s autom už za ten čas mám najazdených niekoľko tisíc kilometrov. Najviac sa úprava motoru ukázala doteraz pri svižnej jazde v Slovinsku v kopcovitom teréne, kedy sa prevodovka pohybovala otáčkami práve v tom rozmedzí okolo 2500 až 3000 otáčok. Čo sa týka spotreby, neregistrujem zatiaľ žiaden rozdiel ktorý by stálo za to spomenúť. Ak aj na nejakej trase som mal priaznivú spotrebu, tak to pripisujem skôr nízkym otáčkam ktoré radí DSG a hlavne teplejšiemu počasiu. Editováno: 26. Květen 2017, autor: e1. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Květen 2017 Sdílet Vloženo 20. Květen 2017 Myslíš, že při úpravě 1,2 budeš mít WRC?? Je to jen vylepšení a pár metrů je dobrých, jsou to ty které ti případně stačí k zažehnání průseru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 WRC je sračka, ja očakávam minimálne výkon áut z DTM. Teraz k veci. O chipnutých 1.2 TSI si čítam už približne 4 roky. Ak si pozrieš reakcie na weboch a fórach, tak každý si úpravu pochvaľuje. Ak počítam, že výkon môjho auta bol zmeraný, má hodnoty 106 koní a 162 Nm točák, tak sa nehnevaj, že nie som nadšený, ak rozdiel takmer vôbec necítim. Ak budem predpokladať navýšenie točáku niekam k hodnotám 200 až 235 Nm, a výkonu niekam medzi hodnoty 125-135 koní, tak rozdiel v maximálnom výkone +18-27% a v maximálnom točáku +23-45% by som už mal logicky pociťovať minimálne silnejším "kopancom do chrbta", a nie iba pár metrovým ťažko vypoteným náskokom. Ak si myslíš, že by to tak byť nemalo, tak potom hovoríš aj proti sebe, lebo ak takéto percentuálne navýšenie točáku a výkonu nie je takmer vôbec cítiť, tak celý chiptuning je vlastne zbytočný. Na druhej strane treba si uvedomiť aj to, že kým nezmeriame aktuálny výkon môjho motora, nemá to praktický zmysel riešiť, lebo možno moja úprava je spravená zle, a možno tam nemám ani 115 koní, a úplne zbytočne krivdíme celému oboru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 Stejně jako u mě je většinou chip na hodnotách kolem 120 koní a 200Nm. Jak píše Petr, rozdíl to je, ale nelze čekat zázraky, největší rozdíl bývá pocitově u dieselu, kde hodně roste krouťák..Když to řeknu prakticky, těší mě, že jsem nastejno s 81kW Fábií s novější generací jednadvojek a to navzdory tomu, že to mám zhruba o 150 kilo těžší a starší motor původně s nižším výkonem. Nic moc víc čekat nelze, ono ten motor je zábavný, ale jako každý benzín rozvážný a točivý, takže žádné pocitové terno se konat nebude, toho si všimneš až časem porovnáním s ostatními auty a v úsecích, které znáš.Pak je tady druhá věc DSG, které motor dusí a neumožňuje vyloženě odpich z místa, kde aspoň můj motor exceluje nejvíce - na jedničku ujedu kde komu, což DSG neumožňuje. Tak ber to tak, už se stalo a třeba časem poznáš rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 I DSG umí odpich na jedničku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 (editace) DSG prevodovka to z fabriky dokáže iba ak máš autíčko napr. s nápisom GTI, alebo niečo podobné. Pri bežných autách to ide iba tak, ako dokóduješ Launch Control. Stačí ale ak stojíš trochu do kopca, je mokro, alebo je zaprášená vozovka a kolesá na mieste pretočí aj moja priateľka, a to aj bez LC. Preto si myslím, že LC je zbytočnosť. Samozrejme ak ti naozaj ide o šprint s čo najlepším rozbehnutím, bez ohľadu na životnosť pneumatík a spojky, tak to je o inom, ale priznajme si, ako často si v takej situácii... Ja osobne toto nepotrebujem, preferujem skôr dobré pružné zrýchlenie motora. A tu ti DSG asistuje úplne na howno, lebo kvôli úplne idiotskému nastaveniu v režime D nenormálne podtáča motor, a z 1300 otáčok sa potom akceleruje bez podradenia naozaj blbo. Ale toto by tiež nevadilo, keby automatika hneď podradila, lenže tá mrcha nepodradí ihneď v momente kedy ťukneš do plynu, ale najprv sa snaží akcelerovať zo 55-60 km/h na sedmičke, a až keď zatlačí viac, tak podradí, a nech je sranda, tak hneď na päťku, čo je zase nepárny prevod, tj. radenie trvá dlhšie. Editováno: 21. Květen 2017, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valer22 Vloženo 7. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2017 Jakou firmu by jste doporučili na chiptuning Fabia 2 1.2 TSI Elegance 63 kW v jižních nebo středních čechách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 7. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2017 (editace) Ve Strakonicích lze přehrát na 77 kw originálním softwarem. Editováno: 7. Srpen 2017, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valer22 Vloženo 7. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2017 Nepodařilo se mi ve Strakonicích vygooglit. Mají web? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 7. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2017 Stačí mi napsat soukromou zprávu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 7. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2017 Ze středních čech klidně přijeď do Prahy, jsem na jihozápadní straně/ Radotín/. Myslím, že nabídnu výkonu i točivého momentu o něco více. Včetně měření. Těch 77 kW , nemusí být takový rozdíl jako na papíře. Točivý moment skoro vůbec. mot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 8. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2017 Motorpower, možno máš aj pravdu, lebo u 77kW sa udáva toč. 175Nm a ja som mal sériovo na 63kW verzii max. toč. 182Nm! Takže keby som to prepálil len na 77kW, tak by mi mohol aj kesnúť! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 13. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2017 Tak z toho bych strach určitě neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 13. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2017 To ani já , ale bohužel ten nárust je i tak malý. Spíš zafunguje placebo efekt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 14. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2017 (editace) Pokud by to tak bylo, tak firma Škoda okrádá své zákazníky. Jestli existují taková měření, která dokazují, že výkon 63kw a 77 kw je shodný ve více případech(tj. nejedná se o jeden vadný kus u 77 kw), tak bych neváhal to předat orgánům, které by to měli řešit. Pokud taková měření, která to dokazují nejsou, je zřejmé, že to nebude placebo efekt. Editováno: 14. Srpen 2017, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 14. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2017 U 63kW nikomu nebude vadit, že má více, a 77kW, pokud má o málo více, přesně, či méně, tak stejně zapadne do normy, která uvádí odchylku, tuším 10% jako akceptovatelnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 18. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2017 Ale max. výkon som mal 97,7k, takže to nebol výkon silnejšej 105k verzie a tá má takmer vždy vyšší výkon ako nominálny. A to že ti dajú viac výkonu je dosť absurdné žalovať a na tej silnejšej verzii ti menej nedávajú ako sľúbili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Měříte výkon na kole. Do toho vstupují korekce v podobě koeficientů. Až vyndáte motor, šoupnete ho na stolici jako v Česaně, tak se můžete dohadovat. Řešit deset procent na válcové brzdě nemá smysl. Válcová brzda je dost orientační a výsledek je použitelný tak k porovnání před a po úpravě. Případně pro přímé porovnání dvou aut. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 8. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2017 Aha... to si ma nepotešil, som dúfal, že je tam nejaký štandard!! Takže preto tak dosť vysoký sériový výkon 97,7k, v reále mám teraz možno len 120k. Zaujíma ma koľko mám v porovnaní s inou brzdou, ale platiť 60€ sa mi fakt nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 8. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2017 (editace) V 24. 9. 2017 na 21:22, atnarfus napsal: Měříte výkon na kole. Do toho vstupují korekce v podobě koeficientů. Až vyndáte motor, šoupnete ho na stolici jako v Česaně, tak se můžete dohadovat. Řešit deset procent na válcové brzdě nemá smysl. Válcová brzda je dost orientační a výsledek je použitelný tak k porovnání před a po úpravě. Případně pro přímé porovnání dvou aut. Zatím mám změřen rozdíl dva PS na dvouset koňovém BMW. Motor vyndán a měřen na dynamometru na hřídeli v DE. Din norma platí pro obojí. Přijde ti to jako 10% ?? To , že některé firmy s brzdami čarují je věc jiná. Editováno: 8. Říjen 2017, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 8. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2017 OK, veď som vzniesol iba pochybnosť a to len na tú konkrétnu valcovú brzdu, na ktorej som bol. A aj keď by merala trocha viac majiteľ za to nemusí byť vinný, lebo záleží aj od výrobcu, ako ju nastaví, lebo môže použiť inú normu a aj tolerancia nastavenia niečo spraví. Samozrejme si aj sám môže pri meraní zvýšiť "koeficient" výstupného merania a hneď je parádny chip! Vždy záleží na konkrétnom človeku. Ale mal som to tak trocha po známosti, tak snáď to tak nerobil! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 8. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2017 Norma tolik nezmění, ale jsou brzdy, kde lze měnit např. atmosférický tlak jak mě napadne a to je špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 8. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2017 (editace) To ti verím a všetko sa dá nejako "upraviť", na to sú najlepší poľský obchodníci a čínsky výrobcovia! Editováno: 8. Říjen 2017, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 19. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2017 A strašně ovlivňuje výsledný výkon teplota v dílně, nebo vlastně i na silnici. Mně to v červenci nemohli pořádně v Profituningu odbrzdit, tam bylo takové horko že po 5 tis otáček to prostě na grafu klesalo a klesalo.. Jinak pro uživatele "e1", mně se po čipu 1.2 tsi taky nepodlomily kolena. Extra velký rozdíl jsem hned neviděl, ale pak časem jsem si říkal že jede hodně dobře. Tam ten krouťák nebude nikdy velký, takže ten první dojem je zkreslený. Žádné lámání páteře se nekoná. Ale mně se líbí ta bezprostřední syrovost a dravost toho malého motorku - bavím se o osmiventilu EA111. On je jak čertík z krabičky.. Teď co mám 1.8 TSI, to už je úplně jiný motor, sice dvojnásobný výkon, ale díky vyvažovacím hřídelům je pořád tak tichý a uhlazený že to někdy až člověka štve. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.