Přejít na obsah

Chiptuning 1.2TSI


Doporučené příspěvky

A teď jde o to, jestli to NÁHODOU nejde udělat pouze na motorech vyprodukovaných výhradně v té jedné a jedinečné fabrice, nacházející se západně od Chebu... Protože zkrátka a jednoduše údajně ty samé motory vyšlé z fabriky mezi Labem a Jizerou jsou nějakým veřejnosti záhadným způsobem ojebány, aby z nich právě ten vyšší výkon při aspoň trochu rozumné životnosti nijak dostat nešel - když u nich je dokonce často problém dosáhnout vůbec nějaké životnosti při sériovém výkonu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže se podívej na to, KDE je po úpravě ten výkon a krouťák dosahovaný. Z turbomotoru s vysloveně vnucenou PLACATOU charakteristikou podobnou turbodehtu je hezky zprudka stoupající turbík v beneli - a s normálním průběhem krouťáku i výkonu, jak takový beneli-turbík má vypadat... Se vším, co k tomu patří, tedy s poměrně úzkou charkou a výraznou špičkou v porovnání s původní verzí o hodně užším rozmezí otáček - prostě udělali z toho "zase správnej benzíňák"... lol lol lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

dotaz na BSR

Dobrý den pane X,

BSR v současné chvíli optimalizační software pro vůz Škoda Roomster s motorem 1.2TSI nenabízí.

V průběhu následujících týdnů technici ve švédské centrále plánují analýzu tohoto motoru. V případě pozitivního nálezu dojde k vývoji softwaru pro tento motor.

Pokud se tak stane, budeme Vás informovat.

Martin Hák

BSR Česká republika a Slovensko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No, nevím, připadá mi, jako když tady každý onanuje nad dílem pana Jandy a jeho Cimbu. Pokud někdo holdujete chiptuningu, tak se mrkněte na fóra o tomto a zjistíte, že Cimbu je prostřední cesta úprav, za to předražená jako kráva. Chvástají se, jak dělají chip přímo na daný motor, přitom to jsou jenom další nalejvači, kteří kupují soft z Německa. To samé tady potvrzuje ty hromadné slevové akce jak někde ze serveru hyperslevy.cz. Taky většina věcí z toho stojí za ..... Mám auto chiplé od Cimbu a jdu na přechipování k odborníkům, co to dělají online na brzdě atd. Cena nesrovnatelně nižší a výsledek o dost lepší. Plno aut od Cimbu bylo měřeno na brzdách a nikdy nedávaly to, co deklarují na svých stránkách a pokud jim to vyjde, rozhodně to není, jak píšou v tabulkách třeba +22 Kw atd. Sám jsem byl s fábií ATD na měření výkonu a měla mít 74kw, reálně měla 85kw a to mělo 200tis nalítáno. Takže tak.

Sám jsem si udělal obrázek o této firmě a jediné co si o ní myslím je to, že zaspali pár let na vavřínech. Možná umí benzíny, ale naftu určitě nee a to je známo od odborníků, takže za mě: Cimbu už nikdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

S tim chiptuningem by mě to taky zajímalo. Dal jsem na youtube video jak akceleruje moje Fabie (77kW) a psal mi nějakej angličan jestli mam chip a nebo jestli je to z kopce, protože moje originál Fabia 105hp má z 0 na 100 za 7,8s a jeho s chipem se 130 hp má 8,3s a že ze 100 na 180 je moje taky rychlejší než jeho se 130hp. A navíc je mi divný, jak na rovince může moje origo Fabka mít 7,8s, když to někde testovali a měli 10,1s.

Editováno: , autor: jirka1186
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi nechtěly nasrat ty co maj 2l, ono taky 100k/h na tachometru není reálná hodnota počítej že tam musíš mít tak cca 108k/h aby bylo skutečnejch 100k/h a asi jak je vydět tak na dvojku to neudělá tak musíš zařadit trojku a to už je zdržení. Ale stejně je to kolem 8,5s :kol-47:

Editováno: , autor: voltys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenašel jsem na youtube jiné video vozidla s tímto motorem / výkonem, které by mělo takové zrychlení jak to tvoje!!! Vždyť takhle pomalu zrychluje RS 1.4 TSi :) Na jiných videích jsou o dvě vteřiny pomalejší ať s automatem nebo v manuálním režimu. Koukni se radši pod kapotu, co ti tam dali za agregát ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, zrychlí to docela slušně, ale spíš si myslím, jestli není někde problém jinde. Ono to zrychlení bych tipoval odpovídá autu s tak cca 120kw.

Zázraky se taky dějí, ale... Už celkově mi přijde trošku utopie mít 77kw chiplou na 100kw. Malý motůrek a navíc pořád problémy s výrobou. Už se xkrát předělávala forma na blok, hlavu atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Predpokladám zadné sedačky, rezervu, koberce v garáži, prázdnu nádržku ostrekovača, chladiacu kvapalinu na minime a max 3l. 100 oktánového paliva v nádrži, k tomu 50kg vodiča.

Tiež by som nevylučoval pneu s menším priemerom, kde sa jednak "ľahším prevodom" zvýši prenesený moment a taktiež potom ukazuje 100km na tachu pri napr 87km/h. Rád by som videl rýchlosť podľa GPS, na vylúčenie oneskorenia pri ustálenej rýchlosti trebárs 50km/h. Ja som mal už na dialnici podľa GPS 186km/h (tacho 200), hoci u 63kW je maximálka tuším 178km/h, tak je možné, že do šport verzií dávajú motory s vyššou + odchýlkou ( údajne je bežná aj cca +10%). VW napr. pedáva našu 63kW veziu ako 66kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, zrychlí to docela slušně, ale spíš si myslím, jestli není někde problém jinde. Ono to zrychlení bych tipoval odpovídá autu s tak cca 120kw.

Zázraky se taky dějí, ale... Už celkově mi přijde trošku utopie mít 77kw chiplou na 100kw. Malý motůrek a navíc pořád problémy s výrobou. Už se xkrát předělávala forma na blok, hlavu atd...

Chtěl sem se zeptat na motor proč se předělavala forma na blok .hlavu atd z jakeho duvodu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...