Přejít na obsah

motor 2.0 TDI BMM a BKD


jaGmann

Doporučené příspěvky

Myslim, ze by stacilo pouzit tady na foru nebo v google vyhledavani. strucne, BMM je 8V, s DPF, myslim, ze spolehlivejsi, tedy krom filtru pevnych castic, ktery se muze zanaset, paklize jezdis kratke trasy a filtr nema moznost regenerovat. pokud se ti zenese, je moznost nechat ho odstranit softwarove nebo i fyzicky, nebo ho nechat vymenit, coz bych nedoporucoval, pac tim de facto odkladas problem resp. si zakadas opakovane na ten samy. BKD je 16V a co vim, ci co jsem cetl je to, ze jde pravdepodobne o nejproblemovejsi radu, protoze u nej praskaly hlavy, odchazely vstriky apod. lae ber to vse s rezervou, urcite tu je spousta lidi, co maji BKD a nemohou si ho vynachvalit. jde vzdy o to, jak se k motoru a autu obecne pred tebou jeho uzivatele chovali a pak o poctu ujetych km. osobne mam BMM a vse vypada ok (tuk tuk), regeneraci filtru nepoznam, auto jezdi dobre a se slusnou spotrebou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...