Přejít na obsah

FABIA 1.2 HTP vzduchový filtr


Fíla

Doporučené příspěvky

Dnes jsem prošet STK + emise. Parametry emisí jsou O.K., tudíž okolo neexistující hadičky k EGR ventilu /Ovládací ventil pro recirkulaci části spalin/ nebudu již věc řešit, asi to tak u těchto motorů je. Hadička tam nevede a emise jsou O.K.

1,2/47 (typ motoru BME - 6Y)

Editováno: , autor: Turista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já platil akorát ten první, který mi odešel v 90t km asi čtvrt roku po dvouleté záruce od nového auta, ty další dva už byly vždy v záruce, až ten poslední vydržel sviňa dlouho a odešel po třech letech :kol-46: . Tak tam mám za stovku z jiné motorizace a zaslepen, páč ten poslední haproval elektricky, tak tam zůstat nemohl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

brutálně cukal motor při lechtání plynu, nebo mírné akcelerace v rozmezí otáček 2200-3000. Těsně před výměnou spočívala moje jízda, tak, že jsem řadil tak abych měl neustále otáčky nad 3t, nebo jsem prostě šlápl na plyn až na podlahu, abych ho po pár desítkách metrů úplně odstavil a pak zase přidal plný a odstavil .... zkrátka, na státovce za provozu, šílená jízda. Po zaslepení tyto projevy zmizely, ovšem takto elektricky špatný EGR, se pak projevoval zvýšenou spotřebou a omezovač otáček zasahoval asi 500 otáček níže. Ovšem myslím že to bylo tím, že jednotka ho vyhodnotila jako vadný a jela v nějakém náhradním módu. Ty další EGR, co jsem potom reklamoval, tak tento negativní projev neměly, jen svítil check a byla tam chyba v průtoku spalin. Ten poslední vadný se zase projevil tak, že na volnoběh se to hádalo, jelo jen na 2 válce, za jízdy bez problémů, jakmile jsem ale vyřadil, okamžitě hádání až to zdechlo.

Teď co mám zaslepený EGR, tak krom svítícího checku, žádné negativní projevy. Spotřeba v pořádku, omezovač také

 

takže rychlá rada je, odpojit na jízdu konektor, sice bude svítit check, ale pokud to bude EGR, tak projevy vymizí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR je málo pravdepodobnou príčinou. Možno radšej odpojím lambdu, tá by to mohla byť. :-)

A fakt sa to nestáva často, len v tých diaľničných stúpaniach. 

Mierne vibrácie motoru na voľnobeh za studena sú možno jediná ďalšia stopa,

ale nemám jak porovnať či to náhodou nie je normálne. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za tip, ale ono sa to stáva len v tých stúpaniach. 

Pokiaľ to akceleruje po rovine až k maximálke, tak je prietok paliva kľudne aj vyšší a príde mi že sa to nestáva - rozdiel je asi trochu nižšia tepelná záťaž a nižšie otáčky.

 

Čo je hlavné, palivový filter bol vymenený nedávno.

 

Pre úplnosť, vymenené boli za posledných 30 tisíc km

- cievky, všetky Bosch (a to zo začiatku to jediné pomohlo)

- sviečky (nepomohlo)

- repas hlavy (kompresia znova skontrolovaná a OK)

- všetky filtre

- vyčistenie EGR a škrtiacej klapky

 

 

Poslednou dobou občas zapípa predhrievanie lambdy, možno tá je mierne vadná. 

A skúsim si dobre pozrieť kabeláž.

Inak to nemá žiadny iný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...