Přejít na obsah

Problém se startem 1:3MPI 50kw


daveik

Doporučené příspěvky

Vyndat svíčky, prohlídnout, jestli nejsou zakarbonované, zkontrolovat celé zapalování, dál zkontrolovat po takovém několikanásobném startu, jestli jsou svíčky mokré od benzínu = jestli do válců jde palivo. Evidentně má snahu chytit, ale buď nemá napětí na svíčkách, nebo nedává palivo (pravděpodobnější).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svíčky nové, jde tam hodně benzinu (hodně směsi), takže auto, když déle stojí chytne na drc, ale motor úplně škube, když se dívám do zrcátka na výfuk, tak je tam ten nespálený benzín hodně vidět, až přidám plyn cca na 2 000ot už motor neškube. Směs by se měla nastavovat podle čidla teploty, nasávacího vzduchu, obě jsem vyměnil, ŘJ jsem dal taky druhou, nic nepomohlo. Mimochodem mám nové písty a válce, ale problém už byl předtím, ventily seřízené. A mám plyňáka, na plyn bezproblemu ale ten benzín mě štve. Děkuji za každou odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle vypada spíše na kabely ke svíčkám (jestli to má rozdělovač, tak jej taky zkontrolovat), ale když na plyn jede.

Tohle vstřiky asi nemá (tj. myslím Felicie do rv.09/1996). Takže zkontrolovat jednobodovou klapku.

Nebo juknou na podobný problém:

http://forum.skodahome.cz/topic/100759-felda-13-bmm-rv96/

Editováno: , autor: Haski
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ty to nastartuješ, ne jako ten na videu, kterému to nechce chytit pravděpodobně ani se sešlápnutým plynem? (za jak dlouho to chytne? sešláplej plyn?..)

Těžko říct, takhle naslepo.

1. LPG (LPG nemám neumim) Dělalo to i předtím bez LPG?

Po přepnutí na benzín možná LPG uniká=benzín+unikající LPG=přebohacení.

2. Kapou i ty nové vstřiky. (odmontuješ vstřikovací lištu a koukneš zespoda, kde musí být suché).

Snímač tlaku a teploty v sání (v přírubě za škrtící klapkou bývá zoxidovaný)

Elektromagnetický ventil..zkontrolovat funkci.

Přes diagnostiku, zkontrolovat měřené hodnoty (příloha)

post-4187-0-69535500-1296650019_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

diagnostika chyby nehlásila :(, čidlo teploty jsem vymenil, i čidlo nasávacího vzduchu, jsem ze severní moravy :), vzduchovej + palivovej filtr vyměněn, prostě jak auto déle stojí chytne na drc, zdechnu motor, už nastartovat nejde :(

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Je fakt, že tahle závada je hodně podivná a osobně jsem se s ní už také setkal.

Diagnostika bohužel nic nehlásí.

Poslední co pomohlo, když jsem zkontroloval konektor snímače tlaku v sání (při pohledu zepředu je schovaný za klapkou).

Konektor na kabelu byl už asi ve 3 případech vždy zeleně zoxidovaný (čili samotný snímač zoxidovaný není).

Nicméně to může být náhoda a v případě opětovného projevu by to mohl být i třeba snímač otáček nebo zapalovací lišta....toť ale otázka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zaslal: Po 11.04.2011 05:04 Predmet: Škoda Felicia 1,3 - neštartuje

--------------------------------------------------------------------------------

Mám problem s feldou. Idem štartovať, otočím klucikom a ked zacnem točit stiahne kontrolky a hotovo. Baterka je v poriadku.

Už som v koncoch....

Štarter je v poriadku, vymontovaný, prečistený, pastorok vyskakuje.

Založil som ho ale nepomohlo. Pritom som zistil, že ked zapnem napr. dialkove svetla, hmlovky, vyhrievanie zadneho skla alebo varingov tak ak mam kluc v polohe 1 tak mi mierne pohasnu kontrolky. Zapol som radio a ked zapnem akýkoľvek spinac napr. dialkove svetla , tak radio hned vypne. Pripada mi to tak, že niekde je skrat. Presiel som kable, poistky ale nedopracoval som sa k ničomu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš blbý kontakt v elektrice, někde jsou zoxidované plochy, které mají být čisté a při průchodu proud o větší ampérové hodnotě to způsobí velký úbytek napětí. Tipuju to na kostru - projdi nebo nechej někoho šikovného projít postupně dotek po doteku celou cestu od baterky až k jednotlivým spotřebičům - vždycky svorku povolit, očistit až na kov, tence nakonzervovat vazelínou a znovu dotáhnout, pod všecky šrouby a matky dávat NOVÉ vějířové nebo aspoň pérové podložky atd. Mělo by to pomoct. Bude to ale strašná piplačka, protože se musejí projí opravdu VŠECKY kontakty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...to je mi jasné. Vizuálne som prešiel všetky možne spoje, všetky spoje sú upevnené. Môj problem je v tom, že štarter ani nepretoči. Mal som ho vybraný, vyskúšaný napriamo. Frčí ale po založení ani nepretoči. Cievka síce cvakne ale to je všetko.

Skúšal som ešte odpojit štarter a alternátor od kladneho polu teda boli vyradene a tak som zapol svetla ale efekt bol ten istý...

Editováno: , autor: 3skac11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...to je mi jasné. Vizuálne som prešiel všetky možne spoje, všetky spoje sú upevnené. ...

Do prdele já napsal POVOLIT, OČISTIT, NAKONZERVOVAT A ZNOVU UTÁHNOUT - to si myslíš, že čuměním bez demontáže zoxidovaný povrch pod kontaktem ovlivníš? Nebo že čuměním na utažený šroub vylepšíš jeho elektrický kontakt? Víš co je to PŘECHOĎÁK - nebo viděl jsi už někdy takovou věc? Jestli si myslíš, že pouhým "pozrením sa" na něco to opravíš, tak to se přihlas v Oslu na Norské Královské akademii věd o Nobelovku - zaručeně ji dostaneš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...len kľud. Neverím, že som ťa dožral. Takto. Dnes mi nedalo, auto som mal na kopceku, tak som sa spustil dole, hodil gvalt a frčal som normálne. Niesom až taký profík ako vy ale rád si dám poradiť.

Previezol som sa asi 5 KM, vrátil som sa a možno sa nezdám ale napadlo ma zmerať dobíjanie. Pri silnom zaťažení teda zo zapnutými hmlovkami, predne, zadne, varingy, vyhrievanie zadneho skla, dialkove svetla a autoradio, som nameral cca 9,32V. Ked som všetky tie veci povypínal namerol som niečo okolo 13,7-14,1V čo si miyslím, že je OK. Ak to tak není, kludne ma opravte.

Vypol som motor a po chvíli som skusil štart ale s rovnakým efektom. Teda, vychádza mi to na štarter.

Opäť som ho vymontoval a rozobral. Pripojil som ho cez štartovacie káble a prepojil potom kablikom co je na spinačku na plusový kontakt. Pastorok vyskakuje ale štarter sa netoči...

Mám teraz dotaz. Má sa točiť alebo nie, resp.točí sa len ked je vložený v aute? Keď zatočím pastorkom ked je zaskočený má to ísť ľahučko alebo ťažšie lebo mne ide ťažšie ale myslím si, že to je tým, že zaberá v prevode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, trochu chápu Ekkara, že se rozčiluje a taky nemám rád, když něco poradím a dotyčný na to prdí.

Ikdyž se to zdá být jako prkotina, pak ale ty kontakty co ti radil jsou možná zásadní, ale možná taky neškodné.

Nicméně to, že ti altík při zátěži dobíjí 9,3V je asi něco špatně né (řekl bych že při nejmenším asi i baterie), když má udržovat baterii na min. 12V.

Může to být dobíjení přes špatné kontakty (viz Ekkar) nebo vadný alternátor, tím možná už i vadná baterie a taky třeba i ten vadný startér. Ten bych vyločil tím, že bych napojil kontakty z baterky přímo na něj. Baterka klesající na 9V při dobíjení je bych řekl KO tj. dej to nabít a projeť už ty kabely :-).

... :feve: nebo to dej do servisu.

Editováno: , autor: Haski
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takže v servise mi vyčistil škrtící klapku a seřídil ventily, auto už startuje lépe, ale prostě, když je zahřátý motor déle startuje. Auto, když stojí v noci u baráku, nastartuju nadrc, ale motor dosti škube, asi bohatá směs,po přidání plynu z výfuku tmavej dým, čidlo vzduchu a čidlo teploty vody vyměněno. Svíčky, filtry také, už jsem bezradnej :(. Nevím jak ovlivnit bohatost směsi. A mám druhou ŘJ ale s tou nechce auto nastartovat? nevite čim to je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...