Přejít na obsah

3.6 FSI vyfukovy system


MildaTuning

Doporučené příspěvky

A já neviděl TDi ze kterého by nešly saze ! :D :D

Tak to si toho ještě tedy moc neviděl. V dnešní době filtrů pevných částic? Blázne, tvůj nick = obsah Tvé hlavy (ostatní příspěvky za moc opravdu nestojí, ale což, vždy se někdo takový najde)

 

K tématu: naše 3.6 pokuřuje v zimě za studena i za tepla, pokud to není vysloveně zabarvený dým (šedý či namodralý) vůbec bych to neřešil. V zimních teplotách ve výfukách značně kondenzuje voda a pára je pak dost vidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co tím chtěl básník říct? Záleží přeci, kde to jezdí a kdo s tím jezdí. Jestli máš takový názor podle jednoho kusu tak potěš koště. Spokojení zákazníci nikde nic psát nebudou, jeden nazlobený to zvládne za sto jiných. Motory jsou tedy taky sračky,(protože jsi četl, že už někomu měnila škodovka na záruku motor) naprosto všechny? Proč to teda vůbec vyrábí? Prostě každá technologie je něco za něco. Občas hodně zvládne lidský faktor. Je jedno, jestli obsluha, montáž nebo výroba popř. manažeři, kteří chtějí ušetřit a použijí jiný materiál.

 

Nemusím chodit daleko, můj švagr razí heslo: Auto má sloužit mě a ne já jemu. a nevysvětlíš mu, že má měnit olej atd. Pak se diví, že to auto nějak nejede, že si zase koupil nějaký šmejd a má to přece jen rok. Prodá to, nový majitel vymění náplně, filtry a vymění co je třeba a jezdí vesele dál. Ale švagr jde a zase v bazaru koupí jiný "šmejd" a tak je to stále dokola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám třetí 3.6ku. A musím říct, že až na maličkosti žádný problém. První ročníky měly problémy se softem v dsg a tuším, že mohlo zatékat do mlhovek. Obojí řešila Škoda při garančkách automaticky. Teď mám rv 2011, 56.000km a bez problému. Pouze ve 30.000km jsem reklamoval horní uložení tlumičů ( totálně se rozpadlo) Servis vstřícně vyměnil. Takže za mě spolehlivost. Když supa tak jedině 3.6. ;-)

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Máte někdo Prosím nějaký rozkres zavešení celého výfuku? Na volnoběh se ozývá nepatrné cvakání či klepání přibližně v polovině délky auta které už po nepatrném přidání plynu ustane. Je to slyšet jak uvnitř vozu tak venku. Tipoval bych nějaký závěs výfuku pokud to nebude i třeba nedej bože nejaká vnitřní část výfukové soustavy...

 

Tak problém je odstraněn. Pod podlahou spolujezdce je plastový kryt pod nímž je dutý nosník, kde vedou palivové hadičky. Jsou tam relativně volné, proto to klepání. Hadičky jsem v nosníku lépe upevnil a je po problému, ticho jako v kostele :o). Tak kdyby někomu pomohlo, budu rád. Zle jsem se domníval, že jde o nějakou součást klepajícího výfuku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...

Tak problém je odstraněn. Pod podlahou spolujezdce je plastový kryt pod nímž je dutý nosník, kde vedou palivové hadičky. Jsou tam relativně volné, proto to klepání. Hadičky jsem v nosníku lépe upevnil a je po problému, ticho jako v kostele :o). Tak kdyby někomu pomohlo, budu rád. Zle jsem se domníval, že jde o nějakou součást klepajícího výfuku...

Čau měl jsem ten samy problem 14 dni pátráni a nakonec nastartovane auto na zvedaku a našlo se to....taková blbost a tolik prace :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Nazdar chlapy. Mám problém, a to rozsvícena kontrolka motoru a vzkaz zní P0 420, účinnost katalyzátoru příliš nízká, ráda válců jedna. Po smazání za 200km se rozsvítí opět. Dnes jsem byl nechat změřit emise a hodnoty plynů jsou v normě. Při koupi vozu před 4 měsíci se nam nepodařilo sestavit Readiness code a aby to nebylo na pohodu, tak 4.8. konci technická, takže to musím vyřešit. Zkusmo měnit kat se mi úplně 2x nechce. Najeto 140K. Sháním někoho, kdo by mi v Praze promeril lambdy, zda není problem tam. Ještě malá polemizace, ale pokud je to blbost, tak mě zarazte, ale když jsem auto koupil, tak cca 3 týdny na to my odešlo podávaci čerpadlo, takže možná jak už stalo za prd, tak to dávalo méně benzínu a byla chybná směs, co vyhldnocovali lambdy, já tu chybu nechal smazat ještě před problémy s čerpadlem, pak se po 200 rozsvitila znovu, opět jsem nechal smazat, pak se rozsvitila, ale nastal problém s čerpadlem, to se vyměnilo a chyba smazala, ale opět se rozsvitila, dá se říct v den výměny čerpadla, odjížděl jsem pryč a pak už jsem se na mazání vykašlal, myslíte, by to teď už ten kód mohlo sestavit, že by bylo na příčině ta špatná účinnost cerpadla nebo je to kravina co tu placam a micham jabka a hrušky. Víkend jsem v práci, takže pondělí mám vyhrazeno na změření lambd a zkusím i sestavit ten Readiness code, pokud to bude dobrý tak pohoda, pokud ne, tak snad lambda a jinak hold ten kat, ale je mi divný, že hodnoty emisí jsou v normě.

Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...