Přejít na obsah

Vydrz motoru 1,2HTP


Petrkiller

Doporučené příspěvky

F1 40kw, 2006, 181t km, Převdový olej z výroby, chladící kapalina také. O výměně kapaliny přemýšlím už od 150t km, ale stále to nějak odkládám :t. S čím bych se ale asi chlubit neměl, je moje první výměna brzdovky v 175tkm :feve:. Jinak olej (5w50 Mobil1) a filtry každý rok. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chladicí kapalinu 2x, jednou nedobrovolně, kdy jsem nedobrzdil a odnesl to chladič a voda vytekla a podruhé když jsem měnil vyrovnávací nádobku (skrze pískající čidlo v chladných měsících), tak jsem vypouštěl komplet. Převodový olej jsem se chystal vyměnit tak dlouho, až to došlo do stádia, že už to nemá cenu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Lupen_cz Tos mě potěšil.:lol: U Fabie 2008/110 tkm marně vzpomínám, kdy se brzdovka naposled měnila, a mám z toho nervy. Více než 5 let to snad není. Chladící kapalina to samé (v servisním plánu jsem zmínku o výměně nenašel, ale 15 let s ní určitě jezdit nechci). Převodový olej bych vyměnil (přijde mi, že už to neřadí jako za mlada), ale před časem sám od sebe přestal blbnout synchron a já ho nechci dráždit.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 10. 2017 na 10:39, Martin AZQ12V napsal:

Auto jezdilo na olej 10w40, který byl měněn kolem 9-11tkm každý rok. Motor byl po rozebrání silně zakarbonovaný.

Jaky konkretne olej to byl, prosim?

 

501.01 nebo 502.00?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
V 25. 1. 2012 na 21:57, radiss33 napsal:

Zdravím,taky přispěji : včera se mi taky zhroutila Fabia 1.2 47 kw.Dnes mi v servisu řekli,že je přeskočeny řetěz.Normálně jsem ji nastartoval,vycouval a zhasnul.Pak po 5 minutach šel do auta startnout a nic.

Tak takto to začíná.

Nevím co to bude koštovat,ale nechci se sní loučit,tak snad pojede dal.

Jak to tu čtu,tak mě nic moc již nečeka za překvápka.Vše jsem již měnil,jo mam najeto 98000 km.

Mějtese a přeji mnoho najetých km

To isté sa stalo mne Fabia 1 -1,2 htp .Večer som odstavil auto a na druhý deň ,pretočím kľúčom naťahá benzín motor pretočí a nenaskočí. Tak mám dilemu,oprava motora,výmena motora,alebo predaj auta na súčiastky v celku.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravím řešil někdo podruhé podpalene ventily? 1. Při 60 000km opravu platila škoda, oprava opravnou sadou. Nyní 153 000km, opět podpalene ventily. Jezdí s tím většinou krátké trasy 5km rodiče, občas si to vezmu já na pár dní a proženu pavouky. Roční nájezd je zhruba 5000km. Tata to ale hrozně podtáčí. Může to být příčinou? Nedokážu jej přesvědčit, že to je tím jeho stylem jízdy. Jezdí mnohdy na 1500ot., občas se rozjíždí na 2. RS :/ hrůza. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

120 000 km je u 40kW je nájezd, který rozhoduje, zda se to posere nebo ne. Já do toho dával aditivum, jezdil podobně jako Ty a ve 125 tisících se podpálil jeden ventil. Ono je to s tím motorem takové... no... asi jako když na sebe v zimě vyleješ kýbel vody, vyskočíš z okna a tančíš u toho sambu. Prostě hrůza. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď už 265xxx km, za mě spokojenost. Auto jezdí vesměs dálnice a spíš svižně (vyšší otáčky nejsou problém, spíš těm pod 2tis. je snaha se vyhnout, na druhou stranu ve městě to někdy na 3rs spadne i k 1,5tis.) Olej se měnil po 15tis. od 200tis ztraceno na 10tis. [emoji846]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...