Přejít na obsah

Pravé predné dvere chytá korózia


Tomino Men.

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

YETI stari dva roky, koupeno jako referensky vuz s lepsi výbavou, na Jarove.

Před mesicem zjisteny puchyre na pz dveřích v miste, kde mela byt ta pruhledna folie, ale nebyla jelikož tam jsou plastove lemy blatniku. Dle vyjadreni servisu ackoli jsou na rodnem liste jako dodane ve vyrobe, folie nikoli. Puvodni verze kaminky, zadost o vyjadreni do MB, navrh prestrikani těchto dveri. Odsouhlaseno a predano na opravu. Po dvou dnech telefon, při priprave v lakovne zjisteno prorezaveni dveri. Predni i zadni vpravo. Hlavne ve spodnim lemu dveri a pod gumou mezi dvermi, kam taky technik ihned hmatnul. Tedy vymena obojích dveri, strikani metalizy ok.Dodani novych plastovych dilu. Drobnym detailem bylo popraseni celého auta barvou z lakovny. Při reklamaci odstraneno. 

Na jare me cekaji oboje dveře vlevo. To znamena ze se jim to v MB nejak za tu celou dobu nepodarilo odstranit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to ti preju , ze jsi bez problemu

 

 ja treba doufal, ze to postihne ty,co s autem hodne jezdi nebo auto stoji na ulici. muj  tchan s yeti I ma za sebou jedno strikani dveri a ted pred vanoci  mu davali novy dvere v zadu. jenze on najede slabych 10 000 rocne a auto ma v garazi (svatecni jezdec),   tak to trochu desi, ze mu muzou dvere zrezavet

 

kdyz jsem tchana vezl pro vyzvednuti auta po vymene dveri, technik mi rikal ,ze se mam na to divat tak, ze zaruka proti proreziveni je 12 let, tak prej si nemam delat hlavu ze co 2-3 roky budou dvere novy, ze prej to skodovka uznava a meni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí tam dát "yeti koroze" a už tam něco najdeš. ;) Ještě se to rozjede, korozi nepoznaš na lakovaným plechu za pul roku, to chce čas.. Že už to kontroluje sama škodovka cíleně, to je co říct a dost lidí z fóra s tím má zkušenosti.. Taky to není kde pořádně psát, jiné fórum pro Yeťáky myslím není. Takže uvidíme do budoucna, jak to bude :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim všechny,rád bych se taky podělil o zkušenosti.Yetiho mam r.v.11/2015 nejdříve emisní skandál s motorem,ted se objevila   bublina pod lakem na levych zadních dveřích.Podle vyjádření servisu,typicke pro yetiho.Ptám se kde je ta škoda kvalita .....auto stalo 600 tisic a podle vyjádření servisu škoda mám čekat další rez,jelikož neni plně pozink.kastle.Je to hnus!!!A mé posledni auto od škody,pro mne obrovské zklamání.Grusser

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Měl jsem stejný problém na stejném roce výroby + se začaly objevovat puchýře i v jiných částech dveří (vždy ale pod podélnou ochranou lištou dveří) a na pátých dveřích kolem světel RZ. Nechal jsem všech 5 dveří předloni stříknout a zatím klid (ťuk, ťuk, ťuk).

 

A to těsnění jsem si vyměnil, protože to na konci dveří udělalo takovou bakuli, která odírala dveře z vnitřku. Nové těsnění je zatím ok

Editováno: , autor: Ota Rákosník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, mám stejný problém s korozí dveří na Yetim, r.v. 2011, úplně stejně jak nafotil Zdenek1234. Nevím jak to řešit, vůz nemám od novoty. Zjistil jsem ale i puchýř uprostřed dveří. Záruka na prorezivění je 12 let, ale prý bych musel mít celou dobu kontroly karoserie v autorizovaném servisu, což předchozí majitel nedělal. Má někdo zkušenost jak to řešil se Škodovkou? Děkuji za odpovědi.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

yetimann: Někde jsem to tu asi popisoval, ale ve zkratce. S autem to mám podobně jako ty, tudíž mi škodovka už od dveří do autosalonu (asi stejně jako tobě) ukázala dlouhý nos. Říkali mi něco v tom smyslu, že když by to k nim jezdilo na servisky, tak to mohli odhalit (přitom jsem k nim jel v podstatě v začátcích koroze), ale takhle, že mám smůlu. Ptal jsem se jich tedy, co mi navrhují za řešení. Navrhli mi přestříkání a rozleštění spodků dveří cca za 18. Tak jsem se s díky otočil a podařilo se mi sehnat lakýrnickou firmu, která mi stříkla dveře všechny a celé. Komplet to vyšlo na 11 i s nastrojením. Já jsem si teda ještě vyměnil těsnění kolem zadních dveří. Zatím dobrý, jak píšu výš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po zime to máš von a možno aj skôr , urobiť túto opravu kvalitne sa dá len výmenou dverí , dobrým nalakovaním a opatrným zložením bez poškodenia ... inak ak sú prehliadky a servis nie je problém , škodovka to platí na záruku ... a cena tam často ide niekde k 80tis kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to komplikované - teoreticky by to mělo jít i bez prohlídek, protože to je z mého pohledu prokazatelně systémová chyba. Navíc ty prohlídky v tomto případě ničemu nepomůžou - i když se to odhalí včas, prostup opravy bude stejný. Zkusil bych jednat přímo se škodovkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes som štyri dvere na Yetiho objednal , určite ti nikto nič platiť nemusí , povinná záruka je dva roky , na karosériu si dáva škodovka vlastnú s tým že musíš jej podmienky dodržiavať a chodiť na prehliadky, ak nechodíš máš smolu a sťažuj sa aj na lampárni , nepomôže ti to ... a to je ešte vrámci koncernu škodovka tá najbenevolentnejšia značka a prejde fakt kdečo 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano jasně záruka je dva roky. Za určitých okolností je však tato lhůta právně prolomitelná. Zde nahrává fakt, že se zjevně jedná o systémovou chybu, není problém prokázat její existenci již při koupi a Škodovka tuto závadu běžně uznává a kompenzuje. Jasně, ona to podmiňuje členstvím v jakémsi elitním klubu (=lidí co chodí na garančky). Ale právě to by se v tomto případě dalo napadnout, protože ty gatrančky by ti nepomohly odvrátit důsledek vady (snížit škodu), takže by se to dalo nazvat diskriminací. A jelikož je zákazník vždy z podstaty věci ve slabším postavení, tak soudy spoustu nejasných věcí rozhodují v jeho prospěch. Teď je jen otázkou, jestli se už někdo tuto konstrukci pokusil prošlápnout.

Nutno ovšem dodat, že v neprospěch naopak hraje fakt, že ty prorezlé dveře jsou do značné míry kosmetickou záležitostí, dá se s nimi jezdit a nejsou v provozu nebezpečné. Ono by se to totiž dalo také hrát přes odpovědnost výrobce za způsobenou škodu, tam je lhůta 10 let.

Editováno: , autor: Wittmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...