Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

morava

samovolné zhasnutí motoru za jízdy 1.9 TDI

    Doporučené příspěvky

    Vážení přátelé mám Octávku 1.9 TDI rok výroby 2007, najeto asi 84 000km a stala se mi velmi nepříjemná věc, že během jízdy mi zhasl motor. Po několikerém startování motor nenaskočil, Divné bylo to, že jsem ujel zhruba 300km v kuse a najednou tato nepříjemnost. Venkovní teplota plus 8 stupňů, nafty v nádrži přes půlku, motor nikterak necukal, prostě čistě chcípnul. Po odtažení do servisu a napojení na diagnostiku se žádná závada neobjevila. Automechanikovi se po druhém nastartování podařilo motor natočit. Pro můj klid nalil do nádrže nějaký aditiv a doporučil mi vyměnit hlavního relé. Auto měsíc fungovalo bez problémů, ale při jízdě opět zhruba po 300km motor chcípnul. Zkušenost mi zavelela, že jsem několikrát startoval a motor naskočil. Celá záležitost mě dost trápí neboť si neumím představit, že při nějakém přejíždění mi auto jen tak odepře poslušnost. Relé je tím pádem dobré, ale kde bych měl hledat skřítka neposedu vůbec netuším. Pokud měl někdo z Vás nějaký podobný problém ozvěte se. PROSÍM!!!! Nechce se mi stále platit za mylné informace v servisem a na MERCEDESA prostě nemám, ač mi to kolega stále předhazuje. Věřím, že to je nějaká maličkost, ale kde ji hledat. Předem všem, kdo poradí moc děkuji.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já měl chybu v podvolantovém modulu. Může být třeba něco i ve spínačce. Těžko se to hledá :aggressive:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Může to být cokoliv. Koukni třeba na ukostření motoru. Může to být i špatná kostra.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Přátelé, děkuji za rady, ale pokusím se napsat další kratičkou historku. Tak tedy po pátrání a výměně relé v podvolantovém modulu, které údajně spíná řídící jednotku a po kontrole ukostření motoru se mi porucha objevila opět. Začínám být docela nesvůj, protože si myslím, že pokud se závada neobjeví na V.A.G. a existuje, tož začínám mít podezření, že jde o výrobní chybu, ale hlavně to ohrožuje na zdraví všechny účastníky provozu. Začínám být z toho docela nešťastný a opravdu si s tím nevím rady, ale i v servisech jsou vedle a zatím mi nikdo nepomohl. Vše stojí peníze a začínám uvažovat o soudním znalci, protože mám pociit, že tato závada by se neměla opravdu stávat a pokud se stane, tož by měla být zaznamenána. Udělám ještě jeden krok, pokusím se sehnat šikovného autoelektrikáře a o výsledku Vás budu určitě informovat. Přesto Vás prosím o napsání Vašich zkušeností s takovouto anebo podobnou závadou. Děkuji.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    kde tankujes ? Lebo mne robilo toto iste a z istych zdrojov som zistil ze Shell mal zlu naftu, a trosku chladu mi robilo toto, pretiahol som to vpowerom a uz je to ok.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pochybuju, že je to naftou, ale...

    O výrobní vadu asi nepůjde, a řešení takovýhle závady je o nervy - pro mechanika i majitele. Je divný, že VAG nic nepíše, u takovýhle problému by něco vyhodit mohl. Co kabeláž u jednotky? Není prohnilá? Taky by mohlo zlobit čerpadlo nebo chcípací ventil...je toho moc čím to může být.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Odchází ti čerpadlo v nádrži,vyměň nebo vyčisti ho a pojedeš dál.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Co takhe zkusit tohle zařízeníčko? www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/obd-log Nevím třeba by to něco ukázalo. Každopádně ti přeji ať to brzo najdeš.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Když mě to začalo chcípat za jízdy z ničeho nic....tak jsem vyměnil palivový filtr - dělali se mě vzduchové bubliny v hadičkách - a bylo po problémů.......smile.gif

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Měl jsem podobný problém a bylo to relé od žhavení. Až ti nepůjde nastartovat tak se podivej jestli se ti rozsvítí kontrolka žhavení. Pokud ne tak je to ono.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Kolegové od volantu, moc děkuji za rady, všechny jsou nesmírně užitečné. Začal jsem problém řešit od nejlacinější záležitosti, tankuju u jiných čerpacích stanic a zatím vše funguje! Snad to nezakřiknu a odpověď na poslední příspěvek je, že žhavení funguje, motor chcípnul během jízdy a to snad nemá nic společného s relátkem od žhavení, ale na druhou stranu, elektrika je sviňa a dovede nadělat pěknou paseku i tam, kde by to člověka ani nenapadlo. Ještě jednou díky za rady a doufám, že budu moci příště napsat, že snad jsem objevil skřítka NEPOSEDU.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mě se stalo, že jsem vyjel z garáže šel jsem zavřít vrata a motor chcípnul.To se mi stalo po pěti letech poprvé.Točil jsem a nic.Pak jsem ucítil smrad z motoru jako když se pálí plast.Znovu jsem startoval a po delší době motor naskočil.Od té doby asi měsíc to stále funguje jako kdyby se nic nestalo.Jenže z motoru čuchám pořád ten smrad.Sice intenzita slábne ale je to cítit.Tak čekám co odejde.Proto jsem čekal,jestli tu někdo něco vymyslí. ;) Zdá se že asi ne.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jenže z motoru čuchám pořád ten smrad.Sice intenzita slábne ale je to cítit.Tak čekám co odejde.

    Aby to neblaflo plamenem :feve: .

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Takže můj příběh je podobný. Mám Octavii II 2004 2.0TDI 103KW BKD. Jedu ze Zlína do Prahy. Ujel jsem 200km a cca 15min potom, co jsem projel silnou bouřkou mi na 6-tku v mírném klesání motor přestal táhnout v tu chvíli se choval jako by mi někdo vypnul zapalování nebo mi došla nafta, přitom jsem měl půl nádrže. Mám pocit, že buď problikávala nebo svítila kontrolka žhavení. Když jsem zastavil u krajnice, motor chcípnul a nešel natočit. Žhavení podle kontrolky fungovalo, ale přidala se oranžová kontrolka motoru vlevo vedle kontrolky žhavení. Po cca 20 minutách se mně podařilo motor natočit a chtěl jsem pokračovat. Kontrolka motoru už nesvítila a jevilo se, že je vše OK. Ale ani jsem nestačil zařadit dvojku a auto opět začalo cukat a chcíplo. Volal jsem mechanikovi, který mi poradil ať zkusím odpojit kontakty od váhy vzduchu. Uplynulo cca dalších 30min. Když se mi opět po několika pokusech podařilo natočit motor, který jsem nechal cca 15min běžet a mezitím šel odpojit a znovu zapojit zmiňovaný kontakt čidla váhy vzduchu. Poté jsem to znovu chcípl, nastartoval a auto už fungovalo. Raději jsem to otočil a jel domů. Doma jsem jel hned na druhý den na diagnostiku, která mi ukázala tohle: čidlo klikové hřídele, snímač otáček, ventilátor chlazení + váhu vzduchu. Podivné, já rozpojoval jen váhu vzduchu + ještě jeden kontakt. Mechanik mi řekl, že k čidlu klikové hřídele a snímači otáček bych se dostat nemohl, že jsou vespod. Poruchy jsme smazali s tím, že najezdím nějaké kilometry a půjdu na diagnostiku znovu. Od té doby cca 3dny jsem najel asi 100km auto v pohodě. Ale dnes se mi 2X po vypnutí motoru (ne po každém) ozvaly pravidelně se opakující skřípavé zvuky které trvaly cca 0.5s a opakovaly se tak 10X za sebou tzn. že to ve výsledku přerušovaně skřípalo tak 15 s a bylo to ukončeno zapípáním a byl klid. Tak teď babo raď..... Mám strach s autem někam jet. Zítra mám jet znovu na diagnostiku, doufám, že to alespoň ty skřípavé zvuky ukáže. Pokud někdo má nějaký nápad na co bych se měl zaměřit budu vám vděčný... Napadlo mě, že bych nechal prostříknout všechny kontaktní spoje sprejem, jestli nejsou zaoxidované.

    Editováno na Hook2424

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdar, mam stejny podobny problem. Mam Octavii 2 1.9tdi 77kw pd. Motor mi uz nekolikrat chcipnul. Vzdy kdyz jsem mel zarazeno a seslapnutou spojku. Pak nesel natocit. VAG samozrejme nic neukazuje. Mam novou komplet spojku,tamdemove cerpadlo,cerpadlo v nadrzi a pretesnene vstriky. A furt nic. Kdyz mi to chcipne, tak jedine co mi pomuze to  natocit je sprej do sani a 2 az 3 pokusy nastartovat. Kdyz se mi to stalo jednou u obchodu,najednou se objevil typek a uplne suverene mi pomohl to natocit s tim, ze to je vaha vzduchu,bud cela,nebo kontakt. Ale u znamyho v servisu vaha prej OK,jak vizualne,tak podle hodnot na VAG. Z auta je ted kasicka na prachy a uz me to .... nejhorsi je ze manzelka je tehotna a kdyz s autem jede,tak se jen bojim aby se to nestalo nekde ji. Diky za rady.

    Ps: kdyz motor chcipne,tak vzdycky hned, bez jakehokoliv cukani,proste najednou vypne.

    Editováno na dvorip

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Celý můj problém vznikl špatnou naftou????? Totálně špinavá nádrž a hlavně jemné sítko u čerpadla v nádrži pod zadní sedačkou. Nyní nejezdím s nádrží pod polovinu a jednou za dva roky vyčistím sítko čerpadla. Návod na demontáž je na YUTUBE, pro trošku zručného chlapa otázka hodiny. Dávej pozor při demontáži čerpadla, je to tam dost těsné, ale určitě to je ono!!!!Možná stojí za řeč i to, že od té doby jezdím výhradně na VERVA DIESEL od BENZINY a neměl jsem žádný zádrhel, ale než jsem to zjistil, tak mi dobře nebylo. Přeji dobré pořízení Tobě i celé rodině. MORAVA

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Naftu jedu bud Verva od benziny, nebo Shell racing. Obcas i nejake to aditivum na vycisteni. Cerpadlo v nadrzi je novy(2dny) a dneska mi to udelalo znova. Zase samo chciplo. Kdyz se menilo cerpadlo, delal se i olej, a vsechny filtry. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já, jsem měl totálně zalepený jemný filtr v nádrži pod čerpadlem, byla to taková černá mazanice a musím říci, že od té doby mám klid. Auto mi vždy chcíplo, když jsem měl nádrž pod polovinou a sešlápl jsem spojku, anebo vyřadil do neutrálu. Pokud jsem jel pod plynem, tak nebyl problém. Na tento problém nepřišel nikdo v servisu, žádná diagnostika, žádná relátka pod volantem atd. a že jsem toho vyzkoušel. Opravdu se podívej na to sítko pod čerpadlem, má asi tak v průměru deset cm, možná osm a dáš mi za pravdu. Přeji pohodu a klídek. MORAVA

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ještě malý dodatek. Problém jsem měl v lednu 2011 a na autě bylo natočeno 84 000km, dnes mám 175 000km a stále funguje. Zkus to vyčistit, anebo sežeň šikovného automechanika a dívej se mu pod ruce. Možná se budeš divit i ušima. MORAVA

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ahoj mam taky tento problém. když začla minulá zima auto nechtělo startovat cca jednou z deseti startu jsem nastartoval. zjistilo se že mam špatnou řídící jednotku. tak jsem na bazoši koupil jinou známej jí nahrál a dal do auta a vše bylo v pohodě do té doby něž začala letošní zima. nevím jestli je to náhoda ale začlo se to projevovat když začla letošní zima. Auto začla za jízdy samovolně chcípat ale hned jde nastartovat a jede dál. bohužel jsem tak musel jezdit celou zimu nebyla jiná možnost. Někdy se to stalo jednou za jízdu někdy třeba desetkrát. Teď když už se oteplilo tak to třeba neudělá vůbec nebo třeba jen jednou.už nevím co s tim. Každou radu uvítam. ještě sem hodim chyby z diagnostiky.děkuji

    Chassis Type: 1Z (1K0)
    Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72 7D

    VIN: TMBGS21Z362203205   Mileage: 250900km-155902miles

    00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
    01-Engine -- Status: Malfunction 1010
    03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
    08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
    09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
    15-Airbags -- Status: OK 0000
    16-Steering wheel -- Status: OK 0000
    17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
    19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
    25-Immobilizer -- Status: OK 0000
    42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
    44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
    46-Central Conv. -- Status: OK 0000
    52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
    56-Radio -- Status: Cannot be reached 1100
    62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
    72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
    7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010
     
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
       Part No SW: 03G 906 016 K    HW: 028 101 223 7
       Component: R4 1,9L EDC 0000SG  7002  
       Revision: 12345678    Serial number: SKZ7Z0E3352559
       Coding: 0000071
       Shop #: WSC 33361 790 42316
       VCID: 2B4917FF1305C55A9AD2091-807E

    7 Faults Found:
    19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 
                P3102 - 000 - No Signal
                 Freeze Frame:
                        RPM: 903 /min
                        Torque: 46.4 Nm
                        Speed: 0.0 km/h
                        Load: 0.0 %
                        Voltage: 14.29 V
                        Bin. Bits: 11000100
                        Torque: 153.7 Nm
                        Torque: 0.0 Nm

     

    19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 
                P3101 - 000 - Open or Short to Ground
                 Freeze Frame:
                        RPM: 903 /min
                        Torque: 46.4 Nm
                        Speed: 0.0 km/h
                        Load: 0.0 %
                        Voltage: 14.21 V
                        Bin. Bits: 11000100
                        Torque: 153.7 Nm
                        Torque: 0.0 Nm

    17075 - Fan 1 Control Circuit 
                P0691 - 000 - Short to GND
                 Freeze Frame:
                        RPM: 903 /min
                        Torque: 46.4 Nm
                        Speed: 0.0 km/h
                        Load: 0.0 %
                        Voltage: 14.21 V
                        Bin. Bits: 11000100
                        Temperature: 6.3°C
                        Duty Cycle: 9.6 %

    Readiness: 1 2 0 0 0 

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK70.lbl
       Part No: 1K0 907 379 P
       Component: ASR FRONT MK70      0105  
       Coding: 0017025
       Shop #: WSC 73430 790 00000
       VCID: 3F9153AFF77D49FA261A6D1-806A

    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
       Part No: 1Z0 907 044 J
       Component: ClimatronicPQ35 084 0305  
       Shop #: WSC 00000 000 00000
       VCID: 3D6D29A7FD715BEA3406779-8068

    2 Faults Found:
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent
    01314 - Engine Control Module 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
       Part No SW: 3C0 937 049 E    HW: 3C0 937 049 E
       Component: Bordnetz-SG     H37 1002  
       Revision: 00H37000    Serial number: 00000003758392
       Coding: 09888F030004140000110D000000000000087F075C
       Shop #: WSC 20397 074 65734
       VCID: 2B4917FF1305C55A9AD2091-807E

       Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A  Labels: 1KX-955-119.CLB
       Component: Wischer SK351  012  0401  
       Coding: 00065525
       Shop #: WSC 20397  

    4 Faults Found:
    02071 - Local Databus 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00100100
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 1
                        Reset counter: 227
                        Mileage: 250699 km
                        Time Indication: 0

                 Freeze Frame:
                            ON
                        Voltage: 11.90 V
                            ON
                            ON
                            OFF
                            OFF
                            OFF

    01314 - Engine Control Module 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00110100
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 11
                        Reset counter: 235
                        Mileage: 250712 km
                        Time Indication: 0

                 Freeze Frame:
                            ON
                        Voltage: 12.75 V
                            ON
                            ON
                            OFF
                            OFF
                            OFF

    00926 - Terminal 30 
                011 - Open Circuit - Intermittent
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00101011
                        Fault Priority: 4
                        Fault Frequency: 1
                        Reset counter: 227
                        Mileage: 250735 km
                        Time Indication: 0

                 Freeze Frame:
                            OFF
                        Voltage: 5.00 V
                            OFF
                            ON
                            OFF
                            OFF
                            OFF

     

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
       Part No: 1Z0 920 810 E
       Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 3564  
       Coding: 0003101
       Shop #: WSC 80093 222 71269
       VCID: 347B0C83CE3B9AA2CB68EA5-8060

    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
       Part No SW: 1K0 907 530 F    HW: 1K0 907 951 
       Component: Gateway         H10 0120  
       Revision:   H10       Serial number: 2800105B288321
       Coding: 3D3F0B40072302
       Shop #: WSC 73430 790 00000
       VCID: 2A4712FB1CFFDC5261C404D-807E

    4 Faults Found:
    01304 - Radio 
                004 - No Signal/Communication
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 01100100
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 254
                        Reset counter: 197
                        Mileage: 250699 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2000.00.00
                        Time: 00:17:43

    01305 - Databus for Infotainment 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00100100
                        Fault Priority: 1
                        Fault Frequency: 2
                        Reset counter: 227
                        Mileage: 250699 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2000.00.00
                        Time: 00:38:17

    01314 - Engine Control Module 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00100100
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 12
                        Reset counter: 235
                        Mileage: 250712 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2000.00.00
                        Time: 05:53:04

    00381 - Databus Instrument Cluster 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00100100
                        Fault Priority: 1
                        Fault Frequency: 3
                        Reset counter: 227
                        Time Indication: 15


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
       Part No: 1Z0 920 810 E
       Component: IMMO                3564  
       Shop #: WSC 00000 000 00000
       VCID: 347B0C83CE3B9AA2CB68EA5-8060

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
       Part No: 1K1 909 144 K
       Component: EPS_ZFLS Kl.5   D06 1701  
       Shop #: WSC 00000 000 00000
       VCID: 33790F9FCB359D9AD262E11-8066

    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module 
                004 - No Signal/Communication - Intermittent
                 Freeze Frame:
                        Mileage: 680 km
                        Temperature: -2.0°C
                        Voltage: 12.60 V
                        Voltage: 12.50 V


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
       Part No: 1K0 959 433 AK
       Component:    KSG              0401  
       Coding: 00D002007F2D8505084F010004CC
       Shop #: WSC 73430 790 00000
       VCID: 79E5FDB7A9D9A7CA58DEE39-802C

       Subsystem 1 - Component:   Sounder n.mounted     

       Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

       Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN2.lbl
       Part No: 1T0 959 702 B
       Component: Tuer-SG         024 2345  
       Coding: 0000246
       Shop #: WSC 73430 790 00000
       VCID: 37613B8FDF4D71BAEE4AB51-8062

    1 Fault Found:
    00121 - Outside Warning Light/Door exit Light Passenger Side 
                012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 56: Radio
    Cannot be reached

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 62: Door, Rear Left        Labels: 1K0-959-703-GEN2.lbl
       Part No: 1K0 959 703 E
       Component: Tuer-SG         021 2435  
       Coding: 0000144
       Shop #: WSC 73430 790 00000
       VCID: 32770A9B342F9492D994FCD-8066

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 72: Door, Rear Right        Labels: 1K0-959-704-GEN2.lbl
       Part No: 1K0 959 704 E
       Component: Tuer-SG         021 2435  
       Coding: 0000144
       Shop #: WSC 73430 790 00000
       VCID: 33790F9FCB359D9AD262E11-8066

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
       Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
       Component: PTC-Element         0404  
       Revision: 00800000    Serial number:               
       Shop #: WSC 00000 000 00000
       VCID: 2D4D19E72D11CB6A84A6279-8078

    1 Fault Found:
    00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 
                014 - Defective

    End-------------------------(Elapsed Time: 01:41)--------------------------
     

    Editováno na radekkk

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravim, měl jsem problém že mi motor najednou samovolně zdechnul a pak jsem ho nenatočil. jeden mechanik to zkloušel metodou výměn a nic nepomohlo, až jsem se pak naštval a při posledním zdechnutí jsem auto odvezl do autoriz. servisu kde mi vyměnili 2 relátka pro řídíc jednotku a od tý doby to je OK.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A nevis jake relatka to byly?ja uz jsem totiz menil.jenze ja to auto vzdycky nastartuju

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak to si nevzpomenu a papir k tomu az nenajdu. 

    Ale vim ze primo na Vagu ve skodovce to naslo vic chyb nez u toho prvniho mechanika a tim na to prisli. Vim ze jsme se bavili i o 30 relatku,ale nevim jestli menili i to. Kazdopadne za relatka jsem daval kolem 650,-  a zbYtek prace celkem 2000,-

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak ja uz nevim co s tim me je spis divny ze se to vyskytovalo pri teplotach pod nulou jak se oteplilo tak to skoro nedela

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×