Přejít na obsah

Vrzání od přední nápravy.


Martin Bednář

Doporučené příspěvky

Super díky! Ještě by bylo super, kdyby se našel někdo šikovný v Moravskoslezskem kraji :kol-28: Do škodovky s tím nepojedu, sám bych to zmáknul asi jen kdybych měl pořádný zvedák. Nemá někdo zkušenosti s výměnou těch tyček stabilizátorů?

Editováno: , autor: žralok
citace předchozího příspěvku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak ja uz mam v ramci garance komplet novy stabilizator, tycky, horni ulozeni tlumicu a jelikoz se jim pri montazi utrhnul sroub na spodnim kulaku, tak i ten je danej novej, a stejne pri jizde po kocicich hlavach do rychlosti 30km/h se ozyva klepani, takovy divne duty, neni kovovy, ozyva se nejvice po ranu, kdyz je vsechno studeny, zbyva uz jenom rizeni, tlumice nebo spojovacky, gumy v ramenou potrhany nejsou, tak nevim, jakym smerem se ubirat, uz mi to docela zmaha, auto ma 95t km, bohuzel mam na leto 18" kola a ty tomu asi davaj na prdel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Při přejezdu příčných prahů, zvláště teď, když je chladno, se od přední nápravy (asi) ozývá vrzavý hluk. Když přejedu opravdu šetrně, tak nic. Auto (OII 1.8 TSI)má 35 tkm. Nemáte s tím zkušenosti, řešit to?

Editováno: , autor: sjakub
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Správný odkaz, ANO to jsou původci vrzání

 

Taky me to tam vrze,hlavne ted,kdyz je porad chladno a sucho.Kdyz je mokro tak je ticho..Ale vrze mi to i zezadu.Tam by to mohlo delat co?Uvedene dily jsou z predni napravy.Ty bych pripadne zkusil vymenit.Ale co na te zadni :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím, mám problém na svém superbu 103kw. Klepalo to při přejezdu nerovností. Zjištěny volnější čepy na pravé tyčce stabilizátoru. Ale klepání tam pořád je. Nejvíce za studena a při přejezdu retardéru nebo takovýho toho nájezdu pro přechod. Někdy i při propružení na velkém hupu (hlavně za studena). Zvenku to moc slyšet není,ale když vypnu radio a topení tak je slyšet jakoby z prostředka z podbalubky kovové klepání, někdy i jakoby od misek tlumičů. Tlumiče ale při otáčení kol nelupou. Měnili mi nápravnici v rámci reklamace vibrací kol na dálnici (52 000km). Chystám se v pátek na výměnu předních a zadních silentbloků na ramenou. Je možný, že něco nedotáhli na té nápravnici? Nebo jsem někde četl, že to dělalo řízení nebo čepy řízení. Při pohledu na silentbloky ale žádný jiný už nevypadaly zle.

Auto má najeto 66 000. Měli by být po výměně nápravnice nové ramena, zadní silentbloky a nápravnice (takže ujeto na nich ani ne 14 000km)

Díky za Vaše tipy.

 

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mne uplne na stejnych mistech,retardery,najezdy na prechod pro chodce apod.Pri zhoupnuti,nebo pri najeti na retarder  stale takove vrzani,ted jak uz je chladno vice slyset..Podvozek pri kontrole nikde zadna vule,najeto 130tkm.

Puvodce vrzani uz tu nekdo vyse uvadel,jestli je to stejne tezko rict.

 

Jaky mas rok? Rikali,ze se naprava,nebo spis material nejak pozdeji menil.A asi se setrilo..Ale na vymenu silentbloku se mi zda mas moc malo km..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PetrKV: Auto je z října 2010. Kolega Klásek z vw-clubu mi říkal že to je bolest octávek a superbů, právě ten přední silentblok ramene. Že to buďto vrže nebo mlátí. Nevím jestli když mi měnili tu nápravnici, tak dali i ty přední silentbloky nový. Zítra jedu k mechanikovi který to proklepne. Včera jsem ho svezl po pár retardérech a uznal že tam něco mlátí. Také se diví , že to dělá, když to má jen 66 tis. km Koupil jsem na škoda díly jak přední tak i ty zadní silentbloky jako prvovýrobu a je na nich napsáno Anvis, tak snad to bude ok.

 

Libero: Díky za radu, zítra jsme to měli v plánu zkusit takto. Bylo mi to razeno i kamarádem, že silentbloky můžou vypadat ok, ale když se to sundá z toho čepu tak pak to dělá divy. Doufám, že na to zítra přijdou. Teď když si vypnu radio tak to zevnitř bouchá docela poctivě, ale s najetými km to je míň a míň, takže asi nějaká guma, která když se prohřeje tak pak je to lepší. Ještě jsem přemýšlel o tom stabilizátoru, těch gumách. Jestli to nemůže dělat to. Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je po výměně předních silentbloků ramen a je zdá se snad klid. Nechci to zakřiknout. Ale je zajímavé že silentbloky jsou z roku 2012, takže v březnu měněný s nápravnicí a vydrželi tedy jen 12 000km, což je dost mrzuté. Časy octavie 1 a trojkových a čtyřkových golfů se už asi kvalitativně nevrátí :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak je po výměně předních silentbloků ramen a je zdá se snad klid. Nechci to zakřiknout. Ale je zajímavé že silentbloky jsou z roku 2012, takže v březnu měněný s nápravnicí a vydrželi tedy jen 12 000km, což je dost mrzuté. Časy octavie 1 a trojkových a čtyřkových golfů se už asi kvalitativně nevrátí :(

 

Ahoj,jak to vypada,je klid?

Ktere silentbloky jsi vymenil?Ty velke ve stribre? :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

ja jsem nakonec vyměnil i ty stříbrné,mechanik říkal,že když už to bude dělat..a že mu stačí vnitrky,že to nalisuje.Takže materiál cenové asi jako ty menší přední.Ty jsem dál lemforder a ty druhé meyle.Na predku ticho a auto je i zda se pevnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...