Přejít na obsah

Nie je to drahe?


bagoga

Doporučené příspěvky

Chcel by som sa tu niekoho spitat či nahodou servis čo mi opravuje auto Fabia 1,4mpi nechce vela penazi.Dotiahol som ho do servisu pretože prestalo štartovat.Mechanik povedal predbežnu sumu 200eur,po rozobrati časti motora to bolo už 500 eur,konkrete za tieto veci:komplet vybrus hlavy motora,tesnenia,olej na preštartovanie a nejake menšie sučiastky,teda na fakture sučiastok je cena 140,praca 110,vybrus 180 a nejaka lišta k motoru 70.No po dalšiom tyždny mi oznamyl že treba dalšie peniaze na vahadla a piestne kružky:vahadla 170,piestne kružky 60,čiže cena sa už vyšvyhla na 730.Dnes mi volal že motor musel dat cely dole pretože na rozvode nebola dotiahnuta nejaka šruba a že je zly jeden hydroštel,takže chce dalšie 20 eur.Takže ostal som na sume 750 eur plus že musi to tam všetko prečistit že mu doplatim ešte k praci 30 eur.Tak nevyznam sa velmy do toho,ale mam pocit že vymena motora by bola jednoduchšia a lacnejšia,preto by som prijakäl nejake nazory tach čo sa v tom vyznaju.Viem že obrat ma nemože tam kde je to fakturovane obchodom,ale či ozaj veci dal nove dnu ja už neuvidim zrejme.Takže by ma zaujimalo či uvedene veci maju svoju cenu.Dakujem za komentare.

Editováno: , autor: bagoga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obávám se že z tohoto popisu to moc soudit nelze,jedině sem tu fakturu hodit (pokud bude podrobně rozepsaná),ale každopádně v tuhle chvíli cena opravy převýšila cenu celého staršího motoru cca dvakrát,dle stavu a možností.Pokud dobře rozumím tomu co píšeš tak měnil zapalovací lištu,asi překroužkoval písty,výbrus hlavy no jedině srovnání,vahadla se přiznám netuším proč by měl měnit,ty obvykle přečkají motor(jen pro info kolik má ten motor najeto?),ale jako zákazník máš právo chtít vrátit ty staré údajně měněné věci......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samozrjme že fakturu budem žiadat,aby som vedel kde čo nakupil a taktiež stare veci čo vybral,pretože napriklad rozvody boli menene,ani nie 4 mesiace,ale on ich tam nechcel dat že už boli zle a nechce davat k novim veciam stare.no o tom prevyšeni som mu tiež vravel,kedze som našiel motor za 400 v košiciach a davaju nanho zaruku.lišta bola zapalovaci.kolik tam je najeto ted nevim,zitra budu v servisu tak to kouknu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kým prestalo štartovať, bolo auto v poriadku ? Keď áno, treba hľadať príčinu prečo nechytá motor, a nie robiť "generálku". Musíš asi hľadať lepší servis. :palec2:

maš pravdu,tak to aj začalo,auto fungovalo normalne,zaparkoval som a asi o pol dhodinu som išiel naštartovat a nič,nasočilo a otačky držali na 10ke a auto sa len triaslo.najprv som myslel že budu sviečky zle,ale potom som ho radšej odtiahol,počas tahania odišli svetla a po dotiahnuti už nešlo nič.preto mi prv pvedal 2sto,lbo počital s tou lištou a sviečkamy...az po 2_3 dnoch mi povedal že bude treba prebrusit hlavu,ukazal mi sice fakturu na 180eur,ale nebola tam pečiatka iba papier z logom firmy ktora to mala robit.bolo tam aj rozpisane čo všetko sa robilo na tej hlave.lepši servis???ktory je lepši???predtym som to mal u suseda čo roky robi z autami,ten mi tam menil rozvod aj filtre a olej,no tento mechanik to skor zvaluje na mojho suseda ze zle dotiahol nejaku šrubu na rozvode a že boh vie čo za olej mi tam dal...no ved nikto nevie ako vyzeral motor pred menenim oleja...takze ako hlavna chyba je že som zadrel motor,je pravda ze som ho asi uz mal menit,ale auto mam okolo 7 mesiacov a hned po kupe som menil olej.a beham skor po meste,aj ked nejake tie cesty na ukrainu som mal,cize tam som nabehal kilometre,ale ja si myslim že chyba by nastala aj bez vyhovarania sa 1 mechanika na druheho.auto savda skontrolovat,ale motor nikto nebude rozoberat ci je bez karbonu a ci olej tam niekde neni zapeceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 let později...

Ten čo ti to auto opravuje zrejme vie že sa do toho veľmi nevyznáš... pretože valce ani hlava ani krúžky niesu nikdy až tak zničené že by neštartovalo .. jedine ak naozaj ideš 160Km/h bez oleja viac ako 30-40km ... inak sa nezdeformujú až na toľko že by motor nefungoval ....lepšie povedané, je velmi malá šanca že by sa zničil a zapiekol natolko že by nešiel naštartovať ak si tam mal olej ... je jedno aký aj keby tam máš raciol, tak motor nezapečieš natolko že by nešlo štartovať .... dimel by, otáčky by skákali a diali by sa rôzne komplikácie strielalo by to z výfuku alebo opak dusilo by ho ...ale nakolko máš riadiacu jednotku tak pri otáčkach nad 1500 by motor nezdochol len by blbol...

ale dalo by sa naštartovať .. len taká otázka ,,,, aspoň ni išiel z výfuku dym ? ked bolo ešte naštartované ? .. modrastý?čierny? biely ? už podla toho sa dá posúdiť čo sa stalo .... je velmi vela faktorov čo sa mohlo stať ...ale to čo urobil ten maníííík je len čistý biznis... Je možné že ti len odišlo tesnenie pod karburátorom a dostávalo falošný vzduch.. Oprava 10€ a chlapík z toho urobil pomaličky GO motora... 

Editováno: , autor: matulo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...