juke.box Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Záruka mobility je jen past na lidi,to že budeš mít zdarma odtah do nejbližšího servisu,kde to budeš muset nejspíš tak jak tak opravit za nemalý peníze nic neznamená. kdyby jsi si peníze ušetřený na opravách mimo značkový servis dal bokem,měl bys na takový odtah našetřeno 5x. rokane: Pořád nesmíš zapomínat,že jsou taky lidé,co ve značkáči pracují a mají svůj volný čas,um,přístup k info a berou to i jako koníček Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokane Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 tak s tím bych tedy souhlasil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniak Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 jak pak ručej v servisce když se ti to posere, když si tam oni svuj matroš nedaj ?? aby ti pak neřekli " co jste si přines to tam máte, reklamace že něco prasklo neberem " mužete mít čínu v origo krabičkách " , zdravím,taky se přidám:pro juke.box řed pár dny jsem měnil rozvody a výfuk,zjišťoval jsem si ceny v různých servisech,kolik za práci,protože díly jsem si koupil.Nakonec jsem to nechal udělat ve značkovém servise škoda ,protože můžu říct ,že některé servisy chtěli cenu o pár set korun vyšší než značkový servis což se mi zdá být docela mazec.Po mých zkušenostech v neznačkových servisech teď nyní jezdím jen do škodovky,ale díly si vždy zakoupím(dávám tam originál,ale kupuji to jinde než u nich),jelikož ve škodě mi nikdy nezkazili nic jiného tak jak jinde.Oni si totiž ty strejdové v garáži nedovedou přiznat že něčemu nerozumí a zkoušej a nakonec pokazí jinou věc.Toto píši zvlastní zkušenosti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juke.box Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Tak to řeknou přesně toto na 100% uhodil jsi hřebíček na hlavičku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoukey Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 (edited) Zdravim před pár měsíci jsem si koupil svoje první auto, Fábku 1.4 16V 55kW, R.V. 2002, najeto 106000, dovezeno z Rakouska Jezdí téměř bezproblémově, pár problémů co jsem zaznamenal byla kontrolka EPC (jak sem se tu dozvěděl tak to byl snímač na brzdovým pedálu). A auto bylo kdysi pravděpodobně ťuknutý vlevo vpředu a měněné světlo. Na to jsem přišel díky kapání nádržky odstřikovačů. Která je tam někde prasklá. Takže musim dolejvat častějc a cca. jenom čtvrtinu....zbytek vyteče. Poslední problém, při přezouvání ze zimních na letní jsem zpozoroval nerovnoměrný sjíždění pneu + se mi v cca 100km/h klepal volant, takže ještě sbíhavost... Táta mě od koupi těch několik měsíců dokopával do servisu abych si nechal udělat rozvody,filtry,olej a tu sbíhavost Takže jsem tak konečně učinil u oficiálního škoda servisu. Věděl jsem že to bude dražší ale muselo to bejt aby se na všechno přišlo a nic nenechalo náhodě. cenu jsem čekal nejhůř do 15 000kč ale jak to tak bejvá tak se najde ještě něco... tady už doložim výpis Takže když jsem jim tam nechal auto tak mi technik volal že zadní brzdy, zvláště jedna z nich, jsou naprosto v háji a musí se udělat. což mi řikal nějakých 3400 Tak jsem souhlasil. Práci 1400 jsem pravděpodobně přeslech. :/ ale stejně bych je nechal udělat. Pak termospínač 14kč souhlasil jsem... bohužel práce 363kč to jsem asi taky přeslech . Žárovka H3, kdybych věděl že mi nesvítí tak si jí tam hodim sám, doma je mám, ale to se nedá nic dělat. Stěrače ty byly špatný, o tom jsem taky věděl, ale sám jsem se k tomu nedokopal tak mě musel dokopat servis, no na tom se dalo taky ušetřit Směs do ostřikovačů 24kč no v kufru jsem měl 2 nádržky tak mohli dolejt z toho a nakonec dobíjení no to si mohli nechat ale aspoň vim že mám baterii na 100% a navíc je v autě Webasto který určitě žere dost elektriky takže ok To by byl výpis věcí který mě pobavily nebo jsem na nich mohl ušetřit. Co se týče brzd tak přední byly prej dělaný před koupí takže auto brzdilo v pohodě, nebo jsem si to alespoň myslel, ale zadní na tom byly asi fakt špatně, když jsem zatáhnul ručku a zastavil na kopci, tak auto stejně nedrželo a musel jsem zařadit rychlost... Každopádně teď je to s těma brzdama fakt znát. Auto se nehne Co se týče cen celkově tak čumim no, zajímalo by mě kolik bych za to dal v obyčejným servisu. Šruby maji nějaký drahý čištění klimi taky neni nejlevnější Takže otázka na vás jak moc bych ušetřil. PS: Snažte se mě moc nenaštvat, momentálně oplakávám 26 tisíc Edited July 29, 2014 by Smoukey Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alma Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 hele alespoň ti to jezdí, vedle ve vlákně 35 000,-za motor a stejně nejede. Jinak to tak nemůžeš brát ,kolega dal jen za brzdy 7000,-na Scenicu (za přední). Prostě pokud si to neumíš udělat sám,tak musíš zaplatit jinému a ty peníze si vydělat něčím co zase umíš ty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Nevím, proč má každý nováček nutkání zakládat duplicitní vlákna. A nevím proč by se v motorové sekci zde měla řešit třeba cena brzd, nebo sjíždění pneumatik. Na každou s těch věcí je tady poměrně dost témat. Jelikož jsi byl lenivý hledat, našel jsem příslušné téma za tebe a příspěvek přesunul, ale to je naposled. Příště dodržuj pravidla fora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bungeland Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 páni malá otázočka : možem hore uvedené úkony považovať za platné aj pre prehliadku po 60 tis. na fabii benzin 1.4 16v 63kw alebo je tam potrebné este nieco ? dakujem Vám za info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirek 835 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Ahoj určitě ano. + celková kontrola určitě i brzd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandrap Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 (edited) mam Fabiu 1 , 40 kW,r.v. 2003 , najazdene 135 000km. doplnam kazdych 10 000km olej, teraz idem menit aj olej do prevodovky, menim sviecky, filtre ,chladiacu a bzdovu kvapalinu, remen k alternatoru- vzdy v neautorizovano servise. mam urobeny test motora a elektroniky v Bosch servise na nemeckych diagnostickych strojoch, vymenenu baterku,komplet kontrola a vycistenie brzd mazem kde dociahnem (silikon olej na dvere, manzety,zamky..) potreboval by som ale poradit, vzhladom na najazdene km, kde je potrebne namazat klucove veci pre funkcnost auta- najvacsie kurvitka - trebars loziska, klby, ked uz bude auto na zvihaku . mam sice tabulku pravidelnychy servisnych udrzieb, ale nemienim platit za to, ze mi da vazelinu na miesta ktore neohrozuju mobilitu auta. a tiez uvazujem nad repasom alternatora a startera- je cas pri tych najazdenych km ? dik za pripadne rady Edited March 11, 2016 by alexandrap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 Prakticky nic se nemaže, všude jsou trvalé nápně, které se ani nedají vyměnit. Maximálně panty a zámky kapot. Za ten silikonový olej tě jednou lakýrník umlátí kladivem. Preventivně nic neopravuj, navíc 135 tisíc není moc. Neinvestuj do ničeho, co funguje, závady stejně přijdou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandrap Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 (edited) Silikonovy olej lepta karoseriu ? Aj gumu? Lebo najviac davam na gumove tesnenia(dvere,skla , kufor,gumove vlnovce kablov , gumene manzety na tycach riadenia a pohonu kolies...). Snad som to nedo..... Edited March 12, 2016 by alexandrap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 neleptá ale je celkem problém tu silikonovou mikrovrstvu dostat dolu. Jsou na to speciální čističe, ale i tak to jde hodně blbě. Ty ji na tom nevidíš a vlastně tam ani ničemu moc nevadí, ale kdyby jsi z nějakého důvodu potřeboval nalakovat třeba dveře, tak tam barva nebude držet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandrap Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 (edited) aha, tak to mi odlahlo. snad to lakovanie nebude nikdy potrebne. Edited March 12, 2016 by alexandrap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikerx7 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 Zdravím potreboval bych pomoc, cca rok a púl naspátek sem bratránkovi ze Slovenska dohodil Fabii 1.2 HTP 47kw rv 12/2007 která mela najeto original 23 000km a 1. servisní prohlídku, auto bylo a je napsané na mě, ve 35 000 zasvitil interval 2. servísni prohlídky ale smazalo se to a nechalo tak, ted ma auto najeto 48 000 a pomaly konči technická takže bude treba na čechách delat novou, a pri te priležitosti bych chcel vyřešit i tu 2. servisní prohlidku ačkoli pri prodeji auta by kupci nemuseli věrit že ma tolik najeto, tak se chci zeptat jestli nevíte zda by bylo možné ji udelat, zapsať do servisky a kolik by to cca tak vyšlo. Predem diky moc za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimthesalad Posted July 8 Share Posted July 8 Ahoj, Nejsem žádný autoznalec ani Motorhead. Prostě mám auto a potřebuju aby fungovalo. Už několikrát se mi ale stalo, že jsem odcházel se servisu s pocitem, že se mě někdo snaží o**bat. Kolik by podle vás měla stát servisní prohlídka v Praze? Na vstupu mi teď v novém servisu řekli, že 11 tisíc s výměnou oleje a filtrů... To mi přijde nějak hodně ne? Nebo jsem blázen?🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted July 8 Share Posted July 8 Pro příště nezakládej zbytečné duplicitní téma, když už tady stejné dávno existuje. Témata sloučena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.