Jump to content

Servisní prohlídky


Lukan

Recommended Posts

Záruka mobility je jen past na lidi,to že budeš mít zdarma odtah do nejbližšího servisu,kde to budeš muset nejspíš tak jak tak opravit za nemalý peníze nic neznamená. kdyby jsi si peníze ušetřený na opravách mimo značkový servis dal bokem,měl bys na takový odtah našetřeno 5x.

rokane: Pořád nesmíš zapomínat,že jsou taky lidé,co ve značkáči pracují a mají svůj volný čas,um,přístup k info a berou to i jako koníček ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

jak pak ručej v servisce když se ti to posere, když si tam oni svuj matroš nedaj ?? aby ti pak neřekli " co jste si přines to tam máte, reklamace že něco prasklo neberem " mužete mít čínu v origo krabičkách " , :kuk:

zdravím,taky se přidám:pro juke.box :před pár dny jsem měnil rozvody a výfuk,zjišťoval jsem si ceny v různých servisech,kolik za práci,protože díly jsem si koupil.Nakonec jsem to nechal udělat ve značkovém servise škoda ,protože můžu říct ,že některé servisy chtěli cenu o pár set korun vyšší než značkový servis což se mi zdá být docela mazec.Po mých zkušenostech v neznačkových servisech teď nyní jezdím jen do škodovky,ale díly si vždy zakoupím(dávám tam originál,ale kupuji to jinde než u nich),jelikož ve škodě mi nikdy nezkazili nic jiného tak jak jinde.Oni si totiž ty strejdové v garáži nedovedou přiznat že něčemu nerozumí a zkoušej a nakonec pokazí jinou věc.Toto píši zvlastní zkušenosti :);)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Zdravim před pár měsíci jsem si koupil svoje první auto, Fábku 1.4 16V 55kW, R.V. 2002, najeto 106000, dovezeno z Rakouska

 

Jezdí téměř bezproblémově, pár problémů co jsem zaznamenal byla kontrolka EPC (jak sem se tu dozvěděl tak to byl snímač na brzdovým pedálu). A auto bylo kdysi pravděpodobně ťuknutý vlevo vpředu a měněné světlo. Na to jsem přišel díky kapání nádržky odstřikovačů. Která je tam někde prasklá. Takže musim dolejvat častějc a cca. jenom čtvrtinu....zbytek vyteče. :kol-28:

Poslední problém, při přezouvání ze zimních na letní jsem zpozoroval nerovnoměrný sjíždění pneu + se mi v cca 100km/h klepal volant, takže ještě sbíhavost...

 

Táta mě od koupi těch několik měsíců dokopával do servisu abych si nechal udělat rozvody,filtry,olej a tu sbíhavost

Takže jsem tak konečně učinil u oficiálního škoda servisu. Věděl jsem že to bude dražší ale muselo to bejt aby se na všechno přišlo a nic nenechalo náhodě.

 

cenu jsem čekal nejhůř do 15 000kč ale jak to tak bejvá tak se najde ještě něco... tady už doložim výpis

 

 

jbyOSRKc76mIZJ.jpg

 

Takže když jsem jim tam nechal auto tak mi technik volal že zadní brzdy, zvláště jedna z nich, jsou naprosto v háji a musí se udělat. což mi řikal nějakých 3400 Tak jsem souhlasil. Práci 1400 jsem pravděpodobně přeslech. :/ ale stejně bych je nechal udělat.

Pak termospínač 14kč souhlasil jsem... bohužel práce 363kč to jsem asi taky přeslech :D.

Žárovka H3, kdybych věděl že mi nesvítí tak si jí tam hodim sám, doma je mám, ale to se nedá nic dělat.

Stěrače ty byly špatný, o tom jsem taky věděl, ale sám jsem se k tomu nedokopal tak mě musel dokopat servis, no na tom se dalo taky ušetřit :D

Směs do ostřikovačů 24kč :D no v kufru jsem měl 2 nádržky tak mohli dolejt z toho :D

a nakonec dobíjení no to si mohli nechat ale aspoň vim že mám baterii na 100% a navíc je v autě Webasto který určitě žere dost elektriky takže ok

 

To by byl výpis věcí který mě pobavily nebo jsem na nich mohl ušetřit.

 

Co se týče brzd tak přední byly prej dělaný před koupí takže auto brzdilo v pohodě, nebo jsem si to alespoň myslel, ale zadní na tom byly asi fakt špatně, když jsem zatáhnul ručku a zastavil na kopci, tak auto stejně nedrželo a musel jsem zařadit rychlost...

Každopádně teď je to s těma brzdama fakt znát. Auto se nehne  :kol-47:

 

Co se týče cen celkově tak čumim no, zajímalo by mě kolik bych za to dal v obyčejným servisu. Šruby maji nějaký drahý :D čištění klimi taky neni nejlevnější :(

Takže otázka na vás jak moc bych ušetřil.

 

PS: Snažte se mě moc nenaštvat, momentálně oplakávám 26 tisíc  :kol-26:   :D

Edited by Smoukey
Link to comment
Share on other sites

hele alespoň ti to jezdí, vedle ve vlákně 35 000,-za motor a stejně nejede. Jinak to tak nemůžeš brát ,kolega dal jen za brzdy 7000,-na Scenicu (za přední). Prostě pokud si to neumíš udělat sám,tak musíš zaplatit jinému a ty peníze si vydělat něčím co zase umíš ty.

Link to comment
Share on other sites

Nevím, proč má každý nováček nutkání zakládat duplicitní vlákna. A nevím proč by se v motorové sekci zde měla řešit třeba cena brzd, nebo sjíždění pneumatik. Na každou s těch věcí je tady poměrně dost témat. Jelikož jsi byl lenivý hledat, našel jsem příslušné téma za tebe a příspěvek přesunul, ale to je naposled. Příště dodržuj pravidla fora.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

mam Fabiu 1 , 40 kW,r.v. 2003 , najazdene 135 000km.

doplnam kazdych 10 000km olej, teraz idem menit aj olej do prevodovky, menim sviecky, filtre ,chladiacu a bzdovu kvapalinu, remen k alternatoru- vzdy v neautorizovano servise.

mam urobeny test motora a elektroniky v Bosch servise na nemeckych diagnostickych strojoch, vymenenu baterku,komplet  kontrola a vycistenie brzd

mazem kde dociahnem (silikon olej na dvere, manzety,zamky..)

 

potreboval by som ale  poradit, vzhladom na najazdene km, kde je potrebne namazat klucove veci pre funkcnost auta- najvacsie kurvitka - trebars loziska, klby, ked uz bude auto na zvihaku .

mam sice tabulku pravidelnychy servisnych udrzieb, ale nemienim platit za to, ze mi da vazelinu na miesta ktore neohrozuju mobilitu auta.

a tiez uvazujem nad repasom alternatora a startera- je cas  pri tych najazdenych km ?

 

dik za pripadne rady

Edited by alexandrap
Link to comment
Share on other sites

Prakticky nic se nemaže, všude jsou trvalé nápně, které se ani nedají vyměnit. Maximálně panty a zámky kapot. Za ten silikonový olej tě jednou lakýrník umlátí kladivem.

 

Preventivně nic neopravuj, navíc 135 tisíc není moc. Neinvestuj do ničeho, co funguje, závady stejně přijdou.

Link to comment
Share on other sites

neleptá ale je celkem problém tu silikonovou mikrovrstvu dostat dolu. Jsou na to speciální čističe, ale i tak to jde hodně blbě. Ty ji na tom nevidíš a vlastně tam ani ničemu moc nevadí, ale kdyby jsi z nějakého důvodu potřeboval nalakovat třeba dveře, tak tam barva nebude držet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdravím potreboval bych pomoc, cca rok a púl naspátek sem bratránkovi ze Slovenska dohodil Fabii 1.2 HTP 47kw rv 12/2007 která mela najeto original 23 000km a 1. servisní prohlídku, auto bylo a je napsané na mě, ve 35 000 zasvitil interval 2. servísni prohlídky ale smazalo se to a nechalo tak, ted ma auto najeto 48 000 a pomaly konči technická takže bude treba na čechách delat novou, a pri te priležitosti bych chcel vyřešit i tu 2. servisní prohlidku ačkoli pri prodeji auta by kupci nemuseli věrit že ma tolik najeto, tak se chci zeptat jestli nevíte zda by bylo možné ji udelat, zapsať do servisky a kolik by to cca tak vyšlo. Predem diky moc za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Ahoj,

 

Nejsem žádný autoznalec ani Motorhead. Prostě mám auto a potřebuju aby fungovalo. Už několikrát se mi ale stalo, že jsem odcházel se servisu s pocitem, že se mě někdo snaží o**bat. Kolik by podle vás měla stát servisní prohlídka v Praze? Na vstupu mi teď v novém servisu řekli, že 11 tisíc s výměnou oleje a filtrů... To mi přijde nějak hodně ne? Nebo jsem blázen?🤔

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...