zdema2010 Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Jen pro upřesnění. Zkopírováno z učební dílenské pomůcky Škoda : Tažné zařízení Montaž tažneho zařizeni modelu Yeti lze objednat přimo z vyroby nebo dodatečně z nabidky Škoda originalniho přislušenstvi. Tažnemu zařizeni montovanemu přimo z vyroby jsou přizpůsobeny některe komponenty vozidla. Mezi ně patři ventilatory chladiciho systemu, alternator a akumulator. Tyto komponenty disponuji vyššim vykonem a dokaži tak zaručit spravnou funkci všech systemů vozidla při taženi přivěsu s maximalni povolenou hmotnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 (editace) Publikováno Dnes, 21:41 Se pak podívám, ale je to psáno na netu. Ano v konfigurátoru nebo tam někde. Taky píšou " prasklou pojistku si nechte vyměnit v servisu". K tomu číslu je špatný přístup. Editováno: 1. Únor 2012, autor: Petryeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Jen pro upřesnění. Zkopírováno z učební dílenské pomůcky Škoda : Tažné zařízení Montaž tažneho zařizeni modelu Yeti lze objednat přimo z vyroby nebo dodatečně z nabidky Škoda originalniho přislušenstvi. Tažnemu zařizeni montovanemu přimo z vyroby jsou přizpůsobeny některe komponenty vozidla. Mezi ně patři ventilatory chladiciho systemu, alternator a akumulator. Tyto komponenty disponuji vyššim vykonem a dokaži tak zaručit spravnou funkci všech systemů vozidla při taženi přivěsu s maximalni povolenou hmotnosti. I kdyby to bylo z bible, považuji to za blábol. Zřejmě nějaké asistentka pouze doplnila odstavec před korekturou. Nebo se to týká skoromotoru 1.2 TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Jaký máš kód motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Jaký máš kód motoru? Já ? To nevím. Ale znám výkon, krouťák a max. hmotnost bržděného přívěsu. To je to co potřebuji k práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Těch alternátorů je v Etce víc. Několik typů140A od Valea i Bosch. Jsou tam i 180A. Takže je klidně možný,že ty s tažným z výroby je mají silnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 180 A ? To je dobrá kachna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 (editace) Petryeti - vážený pane "chytrý",když ani nevíš co je ETKA,nech si svoje nemístné poznámky pro sebe,nikdo tady na ně není zvědavý. A navíc také nikomu nepomůžou. Tady se můžeš podívat na tu "kachnu" : Editováno: 2. Únor 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Pro pana Petryeti. Proč zde urážíš 1.2. On Ti někdo ublížil? Pokud ano, tak my za to nemůžeme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Pawouk má pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 (editace) Skoromotor není urážka, ale realita. Motor v pravém slova smyslu funguje bez zásadních oprav kolik km? 250 tis. ? To se o 1.2 říct nedá. Proto skoromotor. Editováno: 2. Únor 2012, autor: Petryeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 (editace) Petryeti - vážený pane "chytrý",když ani nevíš co je ETKA,nech si svoje nemístné poznámky pro sebe,nikdo tady na ně není zvědavý. A navíc také nikomu nepomůžou. Tady se můžeš podívat na tu "kachnu" : Nevím co je Etka. No a ? Mně stačí telefon abych si zjistil, že tyto altiky montují do aut např. pro Indii nebo Austrálii. A kdyby jsi to nevěděl, tak to nemusíš číst. Kdo Tě nutí ? Editováno: 2. Únor 2012, autor: Petryeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 A kdo tady měl ubohé příspěvky jako např. "180 A ? To je dobrá kachna" ? Kde je ta kachna? Tak se prober. Jak je vidět,ten telefon ti nestačí... Jenom ukazuješ svoji neznalost,kterou tady chceš někomu poradit? Proč sem vůbec přispíváš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 (editace) "Hele, hele von Ti to ukáže. Hele Etka, co ? To koukáš na Etku, co ?" No to teda koukám. Jako andulky. Fakt je ten, že ne každý může znát specifika motoru s CR a filtrem DPF. Proč jsou to tzv. studené motory, něco o dimenzování alternátorů a jeho výkonu ve W. Atd atd. Pro výrobce je samozřejmě nejjednoduší napsat jednoduché souvětí, kterého se každý chytne, než aby zdůvodňoval to či ono. Editováno: 3. Únor 2012, autor: Sranki necituj predchadzajuci prispevok ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 A Pavouku, kup si Yeti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe1980 Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Dnes som chalani pozeral na tie otačky u mojeho Yetiho, rano teplota -21,5 st, auto stalo vonku 10 hodín, motor naskočil a volnobeh točil 800 otačok pri zapnutych xenonoch , vykurovaní, radiu. Motor 2.0 TDI CR 140k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 A Pavouku, kup si Yeti. Nevím,proč bych si měl kupovat ten,řečeno tvým jazykem, "skoroteréňák". Každému vyhovuje něco jiného. No už jsem trochu OT,tak zde je něco pro naftaře - Dílenská učební pomůcka Vznětové motory 1.2 / 1.6 / 2.0 TDI CR : http://www.uloz.to/8...-2-0-cr-tdi-pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jack82 Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 (editace) mám Yetiho 2.0 TDI 81kW 4x2 necelý týden a těch zvýšených otáček a padání teploty vody na volnoběh a ještě více při jízdě bez plynu jsem si také všiml. Jezdím do práce trasu 12km po okresce a při teplotách kolem nuly se voda na 90 ohřeje až těsně před dojezdem. auto ale topí ca po 3km a otáčky volnoběhu mají 3 polohy, 1000, pak těsně před 90st. 900 a až po nějaké chvíli na 90st. 800ot. Když při jízdě klesne vlivem jízdy na volnoběh nebo bez plynu teplota pod 90 (což je dost často pokud není motor "v tahu"), stoupnou otáčky volnoběhu opět na 900 nebo 1000. Uvidím jak reálná spotřeba, zatím ujeto 150km a ubyly od plné 2 ty malé dílky. Předpokládám že palivoměr není moc přesný, hodně dlouho (asi 100km) se rafička ani nepohla a to jsem natankoval jen do prvního vycvaknutí. Jinak to klesání teploty vody jsem zažil i na 1.4 TCe od Renaultu, turbobenzín, nepřímý vstřik, kompresní poměr pouze 8,5:1 a stejně to topilo hůž než diesel. Moje druhé auto, Golf V benzín toto absolutně nedělá, jednou se ohřeje na 90 a drží i kdybych jel na volnoběh 5km. Jinak s motorem 2.0 TDI 81kW zatím spokojenost, je cítit že se každým kilometrem zajíždí a "zlepšuje", zátah takovej zvláštní, jako "na gumě", jsem zhejčkanej z velkýho benzínu, ale rychlost ten motor celkem má a hlavně je tichej a bez vibrací Editováno: 22. Únor 2012, autor: Jack82 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 5. Březen 2012 Sdílet Vloženo 5. Březen 2012 (editace) Nevím,proč bych si měl kupovat ten,řečeno tvým jazykem, "skoroteréňák". Každému vyhovuje něco jiného. No už jsem trochu OT,tak zde je něco pro naftaře - Dílenská učební pomůcka Vznětové motory 1.2 / 1.6 / 2.0 TDI CR : http://www.uloz.to/8...-2-0-cr-tdi-pdf Někdy jsem psal, že Yeti je skorotéreňák ? Naopak. Toto auto není vhodné do terénu a ani není Škodou auto jako terenní prodáváno. Pořídil jsem Yeti do práce. Na stavby, do pískoven, tahání těžších přívěsů apod. Do terénu mám Pajero. Editováno: 5. Březen 2012, autor: Petryeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Petryeti- Hele, že se snáma vůbec zahazuješ.... . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Proč ? Máš pocit méněcennosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 Z tebe ??? Ty si fandíš, chudáčku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seram Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 Můžete někdo vysvětlit to , že po roce provozu se po výměně zimních 16" kol na 17" letní (možná náhoda) se změnila spotřeba nafty při dojezdu na nautrál z 0,6 l na až 11 l před samotným zastavením vozu, otáčky motoru se pohybybovaly v normálu. Po cca 1 měsíce jízd se k tomu ještě přidaly otáčky na 900 otáček, které spadnou před zastavením na normální otáčky a přitom opět je spotřeba jak jsem popisoval. Předtím jsem jizdil na 17" a vše bylo ok a to i na 16" zimních. Průměrná spotřeba 5,7l . Servis na nic nepřišel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenanab Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Zdravím, Pozoruji u Yetiho 2.0 TDI CR 81kW (nový, najeto jen 1700 km), že volnoběžné otáčky jsou běžně kolem 1000 ot/min, přestože je motor plně zahřátý. V Superbu mám 2.0 TDI CR 103kW a tam je volnoběh asi 700 ot/min (na 1000 se nedostane ani když mrzne). Je to normální? Navíc motor má úplně jiná zvuk než 103kW v Superbu (hrubší a o dost hlubší zvuk a je výrazně hlučnější). Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
floro0907 Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 mas zapnutu klimu v tom momente alebo je to bez klimy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.