Pawouk Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 (edited) Dnes vyšel ve SM první díl dlouhodobého testu Seatu Ibiza ST TSI 77 kW,není to sice Škoda,ale motor je stejný všude v koncernu. Při stavu tacho 1750 km absolvovalo vozidlo měření výkonu na válcové zkušebně. Zde jsou výsledky: Korigovaný výkon: 91.0 kW Výkon motoru: 86.5 kW při 6120 ot./min (udávaný od výrobce:77/5000) Nejvyšší toč. moment: 178 N.m při 4230 ot./min (udávaný:175/1550-4100) Závady: 621 km - nejde nastartovat motor,v servise se závada neprojevila a příčina nezjištěna 2x překousány zapalovací kabely 11 685 km - začal se ozývat divný zvuk při startu poloteplého motoru - blíží se nám přeskočení vytahaného rozvodového řetězu coby jeho pravidelná závada... Edited March 28, 2011 by Pawouk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukyssek Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 umřímně se bojím co mi tento motor ještě přichystá....jízdně jsem s ním spokojen ale životnost? -toť velká neznámá Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galeo Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Nebojte sa, ono to nebude až také zlé. Všetko sa dá opraviť a záruka je záruka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogid Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 ako je možné, že namerali väčší výkon ako udáva výrobca? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David C3 Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 nevěřím tomu přeskakování řetězu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falkon Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 to Rogid: Výrobce totiž musí uváděný výkon garantovat za všech povětrnostních podmínek i někde vysoko v horách s řidším vzduchem, proto se uvádí nizší výkon, který je dostupný téměř všude. Ve střední evropě je klima normální tudíž výkony jsou v reálu větší, mají to tak všechny motory nejen od koncernu VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akubus Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 zatim najeto do 7000 km, vsetko OK. Nemuzete ten clanek nafotit a vlozit tu, aby sme videli ako s tim motorem jezdili? Dik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 29, 2011 Author Share Posted March 29, 2011 Tak tady to je: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wejw Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 ten zvuk pri startu mam taky , jakoby na chvily hned po nastartovani to dela takovy divny hlasitější zvuk, jak kdyby šel naprázdno nebo nevím jak to popsat , ale max 2 sekundy, pak hned do normalu, děje se to vetšinou když je motor studený nebo lehce zahřátý, na zahřátý to pozoruji jen ojediněle, taky to tak máte ? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukyssek Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 wejw: přesně jak píšeš, uplně stejný Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 29, 2011 Author Share Posted March 29, 2011 wejw: už se to občas objevuje i u mého služebáku,ale spíše u studeného motoru. Je to takové jako "zařehtání". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan13 Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 mám škoda yeti a dělá mi to také Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wejw Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Pawouk: jj jako takové zařechtání to je přesný , tak to jsem rád , že nejsem originál, zkusim se na to zeptat až si půjdu pro auto. Ale musím říct, že někdy u toho kroutím hlavou , ale vždy to je hned dobrý, nikde žádná kontrolka tak to neřeším Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David C3 Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Hmm zatím nic nepozoruji ale nezdá se mě že by přeskakoval řetěz. Doufám , že to 200 tis najede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 29, 2011 Author Share Posted March 29, 2011 (edited) wejw: jestli jsi to už nečetl,tak tady o tom píše uživatel Jikra: Edited March 29, 2011 by Pawouk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akubus Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 to "zařehtání" mi delá taky, skoro pri každém startu. Nejsou to hydroštely? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David C3 Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 hmmm přitom snad každá nová Fabie a room je TSI. jen čas ukáže Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek95 Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 (edited) To "zařehtání" se mi objevuje v nepravidelných intervalech o začátku - teď mám najeto 7 tis. km. Edited March 30, 2011 by jarek95 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galeo Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 (edited) Ja mám momentálne nabehaných 3.500 km a jediná vec, ktorú som postrehol je občasné slabé škubnutie motora pri voľnobehu, keď napríklad stojím na križovatke. Ináč žiadne pazvuky alebo iné problémy. Edited March 30, 2011 by galeo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 to "zařehtání" mi delá taky, skoro pri každém startu. Nejsou to hydroštely? Myslím,že ne. Hydroštely cvakají - je to úplně jiný zvuk,alespoň na mé FI. David C3:1.2 TSI se dělá tuším od podzimu 2009,asi bude chvíli trvat,než to vychytají,stačí se podívat třeba na HTP,jak dlouho to trvalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukyssek Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Ja mám momentálne nabehaných 3.500 km a jediná vec, ktorú som postrehol je občasné slabé škubnutie motora pri voľnobehu, keď napríklad stojím na križovatke. Ináč žiadne pazvuky alebo iné problémy. takto já mam momentálně najeto 14800km a jediná věc kterou mam v rámci záruky měněnou je nové turbo.......dále mi to na volnoběh docela drnčí(z prostoru spolujezdce)...a při startovaní to dělá to co tu kluci popisují výše.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wejw Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 drčení teda zatim nepozoruji, mám najeto 10 tis a u mě dostává motor hoodně zabrat a tím myslim 75%kotel zbytek na spotřebu. Zatím vše jak má být, od 6 tisíc už ho vytáčím do omezovače a zdá se , že akcelerace se pořád zlepšujea to i docela citelně na 5ku nad 100km což dříve tolik nebylo, jde to za plynem jak hladovej pes, navíc poznatek , když naleju benzin vic nez 95 necítím lepší dinamiku , spíše bych řekl k horšímu, ale je to jen subjektivní pocit, zkoušel sem parkrát, nejlépe to jede na benol od benziny nebo shell, ale to asi nepíšu nic nového, jinak dlouhodobá spotřeba je 8.1 litru , dá se i za 5.5, ale to bych si neporizoval turbo, u mě je ta dlouhodobá způsobena 65% ježdění po dálnici, a tam si to bere více Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 Najeto 18 000 km.Kromě výměny turba a výše popsaného občasného zařehtání při startu,jenom občasné zadrnčení v interiéru,jinak OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbek Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 safra to turbo se měni nějak často v čem je problem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 Hm,tak to bych taky rád věděl...Začalo to nevinně,více se přečti zde: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.