Přejít na obsah

Teplé starty u oct. I PD


karelkovac

Doporučené příspěvky

Prosím o radu : mám octavii 1,9 PD 96 kw , za studena startuje ihned , když se ale zahřeje , nastartuji , motor běží ale za cca 2+3 sec. zhasne.

To udělá při každém dalším startu , nastartovat se dá jedině tak , že podržím startér asi 5 sec. a on pak už běží.Co jsem zkoušel: odpojit čidlo teploty nasávaného vzduchu , funkčnost čerpadla v nádrži , výměna tandemového čerpadla na hlavě , úprava startovací dávky v diagnostice na max. , nic nepomohlo.Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našel jsem hodně podobných témat , ale na octavii PD , ne TDI a s problémem zhasínání po 2-3 sec. po nastartování teplého motoru , jsem nenašel téma žádné.

Startér je OK , baterka stará cca 1,5 roku.Řídící jednotku jsem zatím neřešil.Do zimy jezdilo auto výborně , za jízdy je vše v pořádku.Napadá ještě někoho něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle jsou všechno jen mohlo by to být. Rozvody bez diagnostiky nezměříš, takže moje rada nebyla marná,prosím. Ale pokud by jsi to měřit chtěl, tak je to jednotka 01,kanál 4, blok hodnot 4 - hodnota ideál 0 +-0,5. Čerpadlo v nádrži běží?

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto má po výměně rozvodů tak 30 tis. , ty by měly být Ok . čerpadlo v nádrži dává . Najeto mám 280 tis.

před cca 20 tis. mi kontrolovali vstřiky a dávali nové kroužky , tam asi závada nebude , to by asi přibýval olej v motoru a ten se ani nehne.

Editováno: , autor: karelkovac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem pokročil dál , nechal jsem nahrát nový soft , ale zase nic. Pak jsem ještě vyměnil startér a zase nic.Pořád to samé , když se zahřeje , nastartuje ale asi po 2 sec. zakolísají otáčky dolů a zhasne , pak zase chytne , běží a zhasne. Jedině ho musím podržet na startéru 3 sec. on zase po 2 sec. jde dolů , ale startér ho zvedne a pak už běží normálně.Po 10 minutách už startuje normálně.fakt nevím co s tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o filtru jsem ani nepsal , nebyl tam dlouho ,tak jsem to neřešil , ale nějak mě to donutilo to i dneska zkusit , tak jsem koupil nový za 450 Kč ,

zase nic a to ten původní nevypadal nejhůř.tlaky ve válcích jsme měřily při opravě vstřiků , vše bylo Ok. Problém tam nebude , auto jede

parádně , nikde necuká , nemá řádnou díru výkonu , nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čidlo teploty to taky nedělá , na diagnostice ukazuje teplotu dobrou.ještě jsme kontrolovali i dávky nafty do jednotlivých válců , taky jenom malá korekce.

taky jsme kontrolovali nastavení rozvodů - hodnota ale nebyla konstantní , myslím při běhu , pohybovala se od -0,6 do 0,6 , ale to nevím , jestli je OK , případně jak to odstranit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus tohle a pak sem napiš co to udělalo. Až to bude teplý a bude to zlobit, odpoj konektor od čidla teploty motoru a zkus jak to bude chytat potom.+

Pokud to bude chytat, řeknu Ti co s tím. Ta korekce +-0,6 je v pohodě.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 let později...
V 4. 5. 2011 na 17:52, juke.box napsal:

Zkus tohle a pak sem napiš co to udělalo. Až to bude teplý a bude to zlobit, odpoj konektor od čidla teploty motoru a zkus jak to bude chytat potom.+

Pokud to bude chytat, řeknu Ti co s tím. Ta korekce +-0,6 je v pohodě.

Čau, co pak s tím?  Odpojim čidlo a startuje dobře, čidlo na výměnu? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...