petrenka Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Zapojoval už někdy někdo klasické autorádi do OII ? Včera jsem se pokoušel a překvapili mě dvě věci: -chybí tam 12V spínané klícem-byly tam dvě trvalé -chybí i drát pro podsvícení autorádia - ten asi budu muset vytáhnout od spínače světel ten anténní konektor je ty POLO 2000 ? díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
honzik Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 u me bylo jedno plus trvale a druhe + je spinane klickem ,finta je v tom ze se vypne az po vytahnuti klice ze spinacky. osvetleni jsem neresil - podle me nema vyznam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrenka Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Nejsem si jistý, jestli Fabie a OctavieII jsou na tom stejně - myslím si že ne. Podsvícení je docela důležité, protože když je tma tak to autárádio oslňuje-to osvětlení mi slouží jako ztlumení podsvísení celého rádia - PIONEER. No a to s tím klíčkem mě pobavilo - to samozřejmě vím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
honzik Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 OII a fabie urcite nejsou stejne :-) ani elektrika v nich :-) (snad te nemate obrazek v avataru, OII mam na jezdeni do prace abych nehonil Fabii...) mi to zkratka funguje jak pisu vys,otazka je napr nakodovani,jestli nema vliv na ovladani radia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrenka Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Nejsem v tom sběhlý, ale co když je to vše řízeno přes ten CanBus ? No to je jedno, nějak si poradím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alli86 Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Ahoj, omlouvam se vim ze je toho tady mraky ale vse jsem poctive hledal a nikde mi nebyla odpoved dos dobra. Zapojuju neorigo radio a z nej vede kabelaz. vse mam skoro zapojene trvale + mam na pinu 15 (res svorka30), zem pin 12 (- mam na svorce 31). ale nevim zda spinani na klicek ma byt na svorce 16 ci nikoliv :-( je to ale jedinne dalsi + co mam na origo konektoru vyveden (kdyz nepocitam privod signalizace can) Dalsi otazka zda pokud je pin 16 dobre pro pin ktery spina 12 volt ze spinacky. mohu k nemu jeste napojit signal rozsvicenych svetel z radia? Res do radia. Mam tento kabel volny a nemam ho kam pichnout :-( zatim ho nechavam volny ale nevim zda autoradio bude mit nastaveni na trvale sviceni :-) Dekuju moc za reakce a jeste jednou sorry ze oteviram jiz davno vyresene veci ALLI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhausek Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 octavia spínané plus nemá!!! muśíš koupit can-bus... http://www.stualarm.cz/produkt/cbcan-01-un...-bus-interface/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alli86 Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 octavia spínané plus nemá!!! muśíš koupit can-bus...http://www.stualarm.cz/produkt/cbcan-01-un...-bus-interface/ Heh takovou investyci fakt ne e .... vytahl jsem si to ze spinacky dikes za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhausek Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 a takze nejaky domaci dratenik, kutil... tak to jooo to bude urcite vypadat to zapojení Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 a takze nejaky domaci dratenik, kutil... tak to jooo to bude urcite vypadat to zapojení No nevim co jsi vytahl ale jak jsem meril napeti na spinacce tak je tam neco kolem 8 V... je to jenom ovladaci plus na RJ pod volantem... nekecas nahodou trochu??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j0ska Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Navíc tam jsou slabé vodiče. Napadá mě, že přes relé by to mohlo jít... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 NERISKOVAL JSEM TO... NECHCI ODPALIT RJ POD VOLANTEM... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alli86 Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 NERISKOVAL JSEM TO... NECHCI ODPALIT RJ POD VOLANTEM... No tak abych to skratil jsem Ing. IT a Elektrotechniky :-) CVUT tak zas takovej problem to neni kdyz si trochu verite. Ze spinacky jsem vytahl napeti a napojil na Normalne koupeny tyristorovou spinacku ktera ma pred a za pojstky, ktera mi spina 12 volt ktere byli privedeny na origo konektor k radiu... funguje to bezvadne a vyslo to na nejakych 200Kc Mam kamose autoelektrikare ktery to skouknul a rikal ze je to v pohode. Navic ja nemam vag on ma PC primo od skodovky (V tom se moc nevyznam a tak jsem do toho sam nechtel hrabat abych neco nepode...) a rikal ze tam nedochazi k zadne spicce ktera by odpalila podvolantovku. PS: Nechci se prece zabyt na ty silnici. Kazdej den jezdim doi prace 100 tam 100 zpet. ALLI OPreji krasne vanoce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 na jak dlouho jsi měl tu školu..já jen že ti je 23 a už Ing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhausek Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 (edited) tak to nechapu proc ty can-bus adaptery vubec vymysleji..... jak rikam domaci kutil a jdem na to.... spinane plus od svetel napoj na spinac svetel a taky to bude fungovat.. ale jak dlouho ze... Ja mam elektrotechnickou prumyslovku a taky se s tim nechvalim... stejne to nic neznamena... Edited December 21, 2009 by Milhausek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alli86 Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 tak to nechapu proc ty can-bus adaptery vubec vymysleji..... jak rikam domaci kutil a jdem na to.... spinane plus od svetel napoj na spinac svetel a taky to bude fungovat.. ale jak dlouho ze... Ja mam elektrotechnickou prumyslovku a taky se s tim nechvalim... stejne to nic neznamena... Neznamena ale kdyz me nekdo nezna tak at nesoudi to jak a proc to delam. Myslim si ze jouda ze skoda servisu ktery mu by to bylo putna a umi akorat tak nacvaknout adapter na can sbernici by to lip nez ja asi neudelal. Je mi 23 Ing. pokud vim se studuje 5 let tak moc nechapu v cem vidite problem Maturoval jsem v 18. Narodil jsem se 1.5 1986 Nejsem doktor abych studoval dyl jak 5 let Ing. to jen pro ty co by si mohli zopakovat pocty. Ale to uz jsme trochu myslim odbocili. Dulezite je ze to funguje a vzhledem k tomu ze jsem to skoro vsechno napojil prurezovyma spojkama kterych je auto plny nevim proc by to melo vydrzet min nez cely to auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j0ska Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Myslím,že průřezové spojky nejsou moc dobré. Pájený spoj je mnohem lepší a jistější. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alli86 Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Myslím,že průřezové spojky nejsou moc dobré. Pájený spoj je mnohem lepší a jistější. To mas tedy pravdu. Ale takhle to je zas hezci. Nemel jsem sprtovacky a oblepovat to izolackou fakt ne e. Ale jako uz jsem s tim najel 2000 Km a zatim to beha jak ma a navic jsou vsude pojstky kdyby neco nedej boze proslo na kostru :-) Dekuju Vam panove za nazory a za plodne prispevky a pomoc. Tohoto fora si cenim. Preji prijemne svatky. ALLI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
87Jimmy87 Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Zdravím, jsem tady nový, tak pokud už tady toto téma bylo, omlouvám se, ale chci se zeptat, koupil jsem si octavii 2 minulý měsíc, včera jsem koupil redukci na neoriginál rádio + rámeček atd .. když zapojím rádio, jen svítí, ale nechce se pustit, neví někdo co s tím ?? Na puntu jsem tahal komplet kabely na audio, ale octavia není punto a nechci nic pokazit! .. děkuji za jakou koliv radu!... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alli86 Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Ahoj, co znamena ze jen sviti?? mas dobre zapojeny konektory na to neorigo radio?? neorigo radio ma +12 stalych +12 spinanych + 12 na zapnuti svetel atd... jsi si jisty ze mas zapojeny +12 stalych pak si bud ze spinacky res. z pojstkovky na levo u dveri musis vyvest kabel na spinanych 12V pokud to budes chtit spinat pres klicek... nebo muzes koupit prechodku na CAN-BUS. standart origo radio je rizeny pres komunikaci auta... jsou prechodky co ti signali z can prevedou na +12 spinanych +12 rozsviceni savetel atd... PS nezapomen na separator napeti aby ti to neorig radio chitilo signal :-D hledej je tu toho dost zkus hledat zapojeni radia nebo neorig. radio atd... uz jsem to takhle taky jednou resil.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapl Posted May 20, 2012 Share Posted May 20, 2012 Doposud jsem nikde nenašel jasnou odpověď, zda je možné zapojit neorigo radio tak, aby fungovalo při zapínání a vypínaní stejně jako origa od škodovky, tj. aby se byla možnost: - radio zapnout a vypnout automaticky v závislosti na zapalování (což není problém a to bez problému u mne funguje) - ale také radio zapnout manuálně i při vypnutém zapalování a poté je buď vypnout opět manuálně nebo automaticky po určité době v závislosti na nastavení radia nebo obvodů ve voze (například po 30 minutách a nikoliv 40 sec)!!! Může někdo z odborníků ve fóru jasně říct, zda to jde a a jakých podmínek a nákladů, resp. umí to někdo zajistit? Díky předem za jasnou odpověď PS. Zde zmiňovaný adpter od Conrada to nedokáže.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapl Posted May 22, 2012 Share Posted May 22, 2012 To vážně nikdo neví jak na to... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos.mb Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 (edited) Tak neorigo rádio jde zapojit skoro jako originál. Pomocí s-kontaktu, který sice není nikam vyvedený, ale je propojený s ŘJ. Jelikož na kabelu je 12V, tak pomocí rychlospojky a relé (zde je relé opravdu nutné - velmi slabé kabílky!). Pokud to někdo bude chtít takto řešit, tak je to 86s, žlutý vodič na spínačce tuším pin č.4. (pro kontrolu radši proměřte, kdybych si to pamatoval špatně. ) Rádio pak bude hrát i při vyplém zapalování, dokud nevytáhnete klíček, jak to u toho adaptéru bohužel nebylo. Takže jakmile budu mít chvilku, tak ten adaptér od Conráda půjde pryč a udělám si to pomocí s-kontaktu, to stále problikávání rádia při otevírání dveří apod., mě děsně štve.. Edited May 24, 2012 by Luďa necituj předchozí příspěvky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapl Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 Nejsem žádný velký odporník na elektriku, ale to přeci nevyřeší to, aby šlo radio zapnout a vypnout i při vytaženém klíčku?! Nebo se mýlím? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomina Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 To, jestli rádio půjde vypnout a zapnout při vypnutém zapalování (a současně byla zachována funkce automatického vypnutí po vyndání klíčku) vůbec neovlivňuje elektrika vozu. To je čistě funkce rádia. Většina neorigo rádií to prostě neumí. Z vlastní zkušenosti to třeba umí rádio Becker Grand Prix. Po vypnutí zapalování a po vytažení klíčku se vypne, ale pomocí tlačítka ho lze opět zapnout i bez klíčku. Samo se vypne po cca 30min. S naprostou většinou neorigo rádií prostě nelze dosáhnout této funkce. Pokud si koupíš CAN převodník, který obsahuje S-kontakt nebo si S-kontakt nějak vytáhneš ze spínačky, rádio se ti bude vypínat až po vytažení klíčku (a ne už po jeho vypnutí). A to je maximum co lze udělat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.