Přejít na obsah

Váha vzduchu - čištení


davidecek19

Doporučené příspěvky

Taxem to o vikendu vycistil (po vymene lambdy, vycisteni klapky a vymene stredovyho dilu vyfucku) a hlavni problem po startu nezmizel, ale je to zase o kus lepsi. Ale hlavne auto min zere a snad po trech letech konecne vubec neskube! Doporucuju! A je to prace na 4 minuty...

Tak na to asi koukám taky vlítnu ,mám kolísání a moc se jí nechce odspodu do otáček..

Jak si Jardo ,udělal to čištění?? Přímo čističem na brzdy,postříkat a osušit fénem???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taxem to o vikendu vycistil (po vymene lambdy, vycisteni klapky a vymene stredovyho dilu vyfucku) a hlavni problem po startu nezmizel, ale je to zase o kus lepsi. Ale hlavne auto min zere a snad po trech letech konecne vubec neskube! Doporucuju! A je to prace na 4 minuty...

Tak na to asi koukám taky vlítnu ,mám kolísání a moc se jí nechce odspodu do otáček..

Jak si Jardo ,udělal to čištění?? Přímo čističem na brzdy,postříkat a osušit fénem???

No, rek bych, ze tim nic nezkazis :)

Vzal sem to sprejem na brzdy od Sheronu, stacilo parkrat fouknout a bylo to cistoucky. V tomhle vedru sem to ani nebral fenem, z toho sem mel strach, uplne stacilo to ofoukat. Ten sprej prcha takrka okamzite.

Jinak jaxem uz delal v podstate 4 veci, viz ten predchozi prispevek, tak to porad neni ono, zvlastni je, ze nekdy to nastartuje normalne (po vycisteni vahy uz uplne ok, jede to normalne a pak najednou zacne nekde neco hvizdat (zni to uplne jako neodruseny radio, ale od motoru) a zase to jede divne, startuje potom druhej den blbe a tak. Nechapu. Nekde snad je naka hadice, ktera se obcas hne a fuci to tam, a nekdy je to ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taxem to o vikendu vycistil (po vymene lambdy, vycisteni klapky a vymene stredovyho dilu vyfucku) a hlavni problem po startu nezmizel, ale je to zase o kus lepsi. Ale hlavne auto min zere a snad po trech letech konecne vubec neskube! Doporucuju! A je to prace na 4 minuty...

Tak na to asi koukám taky vlítnu ,mám kolísání a moc se jí nechce odspodu do otáček..

Jak si Jardo ,udělal to čištění?? Přímo čističem na brzdy,postříkat a osušit fénem???

No, rek bych, ze tim nic nezkazis :)

Vzal sem to sprejem na brzdy od Sheronu, stacilo parkrat fouknout a bylo to cistoucky. V tomhle vedru sem to ani nebral fenem, z toho sem mel strach, uplne stacilo to ofoukat. Ten sprej prcha takrka okamzite.

Jinak jaxem uz delal v podstate 4 veci, viz ten predchozi prispevek, tak to porad neni ono, zvlastni je, ze nekdy to nastartuje normalne (po vycisteni vahy uz uplne ok, jede to normalne a pak najednou zacne nekde neco hvizdat (zni to uplne jako neodruseny radio, ale od motoru) a zase to jede divne, startuje potom druhej den blbe a tak. Nechapu. Nekde snad je naka hadice, ktera se obcas hne a fuci to tam, a nekdy je to ok.

Jo díky tak to zkusím takhle prostříknout a uvidím.Mám jen problém s kolísáním otáček ale není to moc a hlavně teď se to tak trochu dusí při rozjezdu nebo přidání plynu ,netáhne odspodu.Dal sem novej vzduchovej filtr a je to kapku lepší ale není to ještě to pravé.... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokal sem na tu fotku  a jsou tam čidla dvě?? tak to je asi vyčistím všechny ne?? :D

Roberte? Vsiml jsi si, ze mas 1,6-ku??? :smich::smich:

Vážně??? :smich:

Hmm myslím že Jarda má taky 1,6i lol

Jojo mam ;) Kdyz tu mrchu vytahnes, uvidis tam cidel, no jeeeje, habakuk ;) Ne, bez prdele, proste je prostrikej vsechny, jen bacha na to telo, at Ti to tam nenatece ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO, já jí čistil štětičkou na uši namočenou v tech. benzinu a též bez problému...(na původní námět krysare)  ;)

No me to napadlo a paxem byl posranej z toho, ze do toho budu dloubat ;)

No vidíš, u mě to dopadlo dobře, teda až na to, že jsem nadvakrát ohnul jeden drátek, ale povedlo se to narovnat, aniž by prasknul... :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
já ji taky dneska taky vyčistil sprejikem na brzdy,ale žádnou zásadní změnu sem nepoznal,,,tedy stále jezdím za 3,7l  B)

Tak já sprejem na čištění karbeců vystříkal škrtící klapku a pak sprejem na čištění brzd vyčistil "váhu vzduchu" (všechny 3 'drátky'), která nebyla čištěna zřejmě od 97 (Oct 1,6 74kW) a rozdíl je opravdu znát. B) Auto lépe akceleruje a co se týče klapky - sem tam otáčky ještě ulítnou, ale je to mnooohem lepší. Moc děkuji za tohle vlákno. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Návštěvník

No jo, jenze se najde fura tuningu co tam maji sport filtr a ten jaksi vydrzi dele diky jinemu slozeni a napreparovaným filtrem s ruznyma srackama. Ty pousteji emulzi, ktera se usazuje na vaze vzduchu a spini skrt. klapku :)

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, no já používám všechny filtry (olej, nafta, kabina, sání) od firmy Mann-Hummel. No ale co sem četl na Dieselpower, tak se to špiní i těm co maj normální filtr. Každopádně ta moje váha byla fakt chirurgicky čistá :) Doma mám fotky té své váhy, tak ji sem jen tak pro představu hodím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...