Jump to content
miso261186

SII 2.0 TDI 103KW DSG bzučanie pod kapotou

Recommended Posts

Ahoj chalani , som takmer mesiac majiteľom nového SII v prevedení 103KW TDI DSG 4x4 a stretol som sa jednou vecou , ktorá ma dosť zaskočila . Ide o veľmi nepríjemný pazvuk , ktorý nie je v takto pekne odhlučnenom aute vnútri počuť , ale akonáhle otvorím okno poprípade dvere a zošlapnem plyn čo i len minimálne niečo strašne rezonuje alebo drnčí spod kapoty , presnejšie na strane motora ako je nádoba na vodu do ostrekovača . Auto má najazdených cca 1200KM a pre auto za 1,2 mega je to celkom smutné :( Samozrejme hneď som zašiel s tým do predajne , kde mi auto vydali a snažil som sa o reklamáciu , no zbytočne . Nakopli predvádzacieho Yetiho údajne s rovnakým motorom , ktorý sa správal rovnako pri zošliapnutí plynu na neutrále , rovnako aj jeden známy má Superba s rovnakou motorizáciou a bohužiaľ to isté . Do CR som šiel hlavne kvôli tomu , že som pazvuky PDčiek nemohol zniesť a teraz toto :/ povzniesol som sa na rezonancií krytiek zo Sound systému , praskajúcich stĺpikoch pri bezpečnostných pásoch alebo húkanie z klímy , ktorá keď ma naserie , môžem ju aspoň vypnúť :D

Chcel by som sa opýtať čie niekto z Vás sa s týmto nepríjemným zvukom tiež stretol , poprípade či existuje nejaký spôsob jeho eleiminácie ?

Ešte otázočka pre zaujímavosť mimo môjho problému , čo sa týka radenia DSG . Mal som pred tým O2 103KW s DSG a mohol som kľudne zošlapnúť oba plyny úplne na podlahu , ale nikdy mi auto neposlalo do kritických otáčok , za to , u Superba so zaradeným D pri prudkom zošliapnutí plynu na úroveň druhého plynu mi kľudne auto pošle na 5500-6000 otáčok , vzhľadom na to , že ešte nie je poriadne zabehnuté som sa s tým nejak extrémne nebavil , ale vyskúšal som a trošku mi to na automat nesedí .... má niekto s týmto nejaké skúsenosti ?

Vopred ďakujem za odpoveď.

Michal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim, je to asi uz pozde.. preci jen pul roku po reakci :-)

ale 2.0 103KW, CR a strasny drnceni, nebo co to ma byt.. ja to slysim i vevnitr, jakoby uvolneny plast, ale kdyz jsem koukal do motoru a kolega slapal na plyn, tak nikde nic nerezonovalo.. ale dela mi to i pri zarazene rychlosti..

Nevim jestli myslime to same, ale ja mam ten pocit teda spis zleva..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam rovnaky problem, nieco mi pod kapotou vydava divny zvuk v nizkych otackach (aj len po zoslapnuti plynu aj pri zaradenej rychlosti)

Auto uz nemam v zaruke, ako vam to opravily / upevnily ? Zda sa mi ze mam volu v vrchnom kryte motora a tiez ten nasavac vzduchu je nejaky volnejsi.

Dakujem

Rasto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemám fotku, ale kryt toho nasávače se sešrouboval klasicky na krajích, abyc to drželo pevněji. a Bylo po starostech. SII 2.0 TDI (125kw)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to doba teda , ale v prípade môjho 103KW CR-ka je to bohužiaľ vlastnosť motoru , to isté VW aj Audi s týmto motorom  (ospravedlňujem sa ak som sa zle vyjadril ) , ale toto "bzučanie" ma nesmierne deprimuje a totálne sa zhnusili moje sympatie k celému koncernu , menej mi prekážal klepot "pumpy" .... 

 

Už keď odpisujem na tak starú tému tak prispejem aspoň pár výhrad voči autu za 2 roky užívania , možno niekomu pri výbere auta zavážia:

 

 

kúpené nové 44 000 eur

r.v. 2011

Sedan

TDI 103KW /CR

4x4

DSG prevodovka

sériový podvozok , 18 palcové disky

najazdené 20 000KM

dovoz z Boleslavy

 

1. Strašne nekvalitný interér , vŕzganie palubovky , mlátenie v stĺpoch s pásmi , pri prejazde z rovinky do kopca praská a škrípe komplet celý interiér (vo všeobecnosti najhoršie zo všetkých autmobilov , s ktorými som mal skúsenosť Suzuki,Kia,Toyota,BMW)... pri 20tkm v aute za skoro 1,3mega dost smutné , netrúfam si predstaviť čo bude na  150tkm

2. Príplatkové audio , aj napriek kritike , ktorá koluje po internete som túto možnosť pridal do konfigurácie a nikdy viac , radšej tých 300-400e za príplatok audia investujte do vytĺmenia dverí a výmeny sériových repro za niečo kvalitnejšie . Za žiadnych okolností nekonfigurovať , škoda peňazí (rezonovanie dverí , skiel , v mojom rípade aj kľučiek z vonkajšej strany auta a šeredný zvuk)...

3. Motor 103KW TDI (bzučiak)4x4 s DSG prevodovkou , zlá voľba. Auto je lenivé jazdíme vačšinou 1-2 bez batožiny a dôstojné obiehanie ... no smrť v očiach , ale moja chyba mal som chvíľku vyčkať a zvoliť 3.6 benzín ... 125KW/DSG/4x4 bohužiaĺ nebolo možné zvoliť.

4. Pri vyšších rýchlostiach hlučný podvozok a prefukovanie cez dvere .

 

 

Je toho viac , ale toto sú veci ktoré mi totálne kazia aj tu najmenšiu radosť z pomerne drahého auta.,

 

Veľké plus je obroský kufor a priestor pre pasažierov v zadu , štvorkolka - s tou som spokojný a auto bez 4x4 už nikdy brať nebudem (nie som závodník , ale auto v zime skutočne držalo ako prišité ), som z toho veľmi smutný , ale viac pozitívnych vecí mi nenapadne kol-32.gif

 

A posledná vec skusenosť s konkrétnym servisom , Galimex Žilina autorizovaný servis ... dve ľavé ruky , pokiaľ niečo nevyhodí diagnostika , tak je všetko v poriadku a je nutné dosť silno naliehať aby problém riešili . Zvolávačka , výmena predného a zadného znaku = praskali mi prednú masku k čomu sa nechceli priznať a málom som odišiel bez toho aby som si to všimol... Lakernícke práce .... no mal som tú smolu a 2 udalosti z vandalizmu v priebehu jedného mesiaca ( lakovaný 1.blatník a obe dvere zo šoférovej strany + 2.krídlo a kufor)...V prvom prípade mi v servise otĺkli klučky a odovzdávali s tvrdením , že to bolo ...pri druhej časti výsluchu a rekvalifikacií na trestný čin po dodaní faktúry za opravu som si fotky fotené policajtom skontroloval a klučky samozrejme v poriadku , bohužiaľ neskoro auto bolo týždeň prevzaté. Druhá udalosť , výmena kridĺa a oprava poškodeného kufra pri pokuse o ukradnutie. Auto spravené , odovzdané pološpinavé , takže som si auto nechával dodatočne umyť a skoro som odpadol ... na kurfri prístrek a nebol ani len demontovaný ako bolo vyfaktúrované ... Zalakované svetlá , zadné sklo a horná časť pravého zadného blatníku (na ktorých sa nemalo vôbec nič riešiť a navyše podľa faktúry mal byť počas opravy kufor demontovaný ) a kufor katastrofa , totálny pomaranč.. hneď , ako sa na to prišlo letelo sa sp5 a prijmací technik sa mi pred nosom otočil a maximálne v pi........Po tom všetkom mi praskli nervy a vymenil som lokál , tunajší konkurent Škoda Auto Minárik v ZA s perfektným prístupom a veľmi veľkou ochotou mi dali auto do takého stavu , že som neveril vlastným očiam a myslel som si , že preberám nové auto smile.png

 

K tomu všetkému len toľko , ak máte drahšie auto ste z okolia Žiliny a chcete aby o vašeho miláčika bolo postarané čo najlepšie , tak Galimex obchádzajte na míle ďaleko ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ešte pridám video(nie je moje) pokiaľ by to niekoho tiež trápilo ,ale bzučanie takmer totožné

 

Edited by miso261186

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mám Superb II 103kw CFFD s DSG a dělá mi to samé. Při zatlačení na vysokotlaké čerpadlo to přestane = prý čerpadlo... Nové 22tis, z inzerátů 10tis.... Ale nechce se mi to testovat :( respektive to asi bude dělat každý, když ti předvedly to samé na dalších nových autech... Přimstudování detailů jak čerapdlo funguje to bude nějaký elektroventil...

Edited by Bubák

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim Vás. Tak trošku to oživím, nakoľko ide o vec, ktorú budú ešte mnohý hladať. 

 

Zvuk ktorý počujete a ktorý je na videu je zvuk od Regulátora tlaku paliva. Majú to vsetky VW group automobily. 

Podľa mojich skúseností a testov ide o CR motory druhej generácie. Moj S2 je 2.0TDI CR 103kw 2011 (model 2012), CFFB. 

Ja som to skusil vymeniť aj za novy regulator (60€) a je to uplne rovnake. Je v nom mala gulicka, ktora vyrovnava tlak paliva. Staci odpojit na chvilu kabel z regulatora a budete mat ticho :) samozrejme hned ho aj pripojte naspat. Regulator sa nachadza na palivovom cerpadle. 

PS: ak budete hocico robit s palivovym system, tieto motory musia byt pred startom min. 3 krat odvzdusnene. Inak sa moze stat ze ostane bublina v systeme a cerpadlo pojde "sucho". Cize sa vam zacne drhnut. 

 

Ak chcete zistit aky mate stav, staci vymenit palivovy filter a tu sa zvykne nechadzat ciastocky hlinika. Ak je ciste :) mate radost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 4. 3. 2017 na 2:16, peter.jesko napsal:

Tomitee treba to odpojiť a bude pokoj? Ale pri výmene palivového filtra alebo pri naštartovaní? Ďakujem 

V žiadnom prípade neodpájať. Ja som písal, že sa to dá zistiť tým, že si to na chvíľu odpojíte. Ale je to REGULATOR TLAKU PALIVA. Samozrejme, že to musí odstať zapojené. A po odpojení aj tak bude PC hádzať chybu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar chlapi presne tento zvuk mám aj na mojom 100 000 km najazdené presne aj mne to začalo robiť po bežnom servise vsetky filtre olej..  som z toho hotovy rachoti to ako starý diesel bez turba pri volnobehu.    Neviem no som zvedavy za 6000 mi treba zase servis olej a filtre .. Takže vidim ze nejaké riešenie tu ani není a mám si na ten zvuk zvyknúť..  som sklamaný.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...