Přejít na obsah

Renovace vraku


Figa

Doporučené příspěvky

Ahoj sehnal jsem si vrak Favorita -> vrakem myslím fouklé těsnění pod hlavou, bez čelního skla a hodně vyhnilé prahy. Rád bych to pojal jako koníček a udělal si z toho "auto na pole". Prostě se něco naučit a získat zkušenosti a třeba někdy dostat i STK, ale to je asi sen :) Nejsem vyučený mechanik ani nic podobného jen mě auta baví, tak se předem omlouvám za mé nesmyslné a hloupé otázky.

1) Výměna skla -> sklo je počítám lepené, čili očistit zbytky lepidla, odmastit, nasadit, dát těsnění zalepit?

2) Výměna těsnění je trochu problém protože vozidlo stálo delší dobu bez hlavy. Vnitřky válců jsou lehounce vyrezlé. Mám to něčím vyleštit? Co znamená "srovnat" hlavu?

3) Nejvíce mě trápí ty prahy. Vzadu jsou jak z papíru. Jak to vyřešit? vybrousit na plech a navařit výztuhy (kus plechu) ?

4) V autě bylo LPG, co všechno musím udělat abych ho kompletně demontoval?

Předem děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky