Přejít na obsah

palubní počítač


prescent

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

To se mi nezdá, pokud vím tak TC-6 je pro motory MPI nikoliv BMM (jednobodový vstřik). Palub. pc se pak připojuje na první vstřikovací ventil.

Jinak problémy které je třeba řešit:

Náhon rychloměru: ve felicii je řešen indukční metodou kdy snímač pro PP se připojuje jako infukční snímač ze zadu na rychloměr. U Favoritu nelze. Musíš mít tedy budíky z felicie.

Snímač hladiny benzínu: ve felicii pracuje obráceně nebo úplně jinak. Signál nelze z favoriťáckého plováku jednoduše upravit tak aby byl jako z felicie. Také vyměnit.

Ještě jak jsem měl Favorit hodně jsem o tom uvažoval, ale jak jsem se o to více zajímal, zjistil jsem že úprava na Fovorita nemá význam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...