Přejít na obsah

Blikající kontrolka žhavení, svítící kontrolka výfukových plynů, nouzový režim motoru


Plzeňáček

Doporučené příspěvky

V 6. 12. 2018 na 14:18, DCSpeedy napsal:

Teď mi volali a začíná to být fakt divoký. Prý sem měl skoro mrtvý 3 vstřiky a že je vyměnili za jiný, co tam měli prý po opravě nějakého motoru, kde zákazník odmítl zaplatit, tak jim to tam zůstalo :-D Auto s nima prý jede v poho, ale nemají možnost delšího testu. Mno každopádně jim prý škodovka odmítli vzít ten EGR na svolávačku a aby prý došlo "ke smíru" tak když jim zaplatím 20 za ten EGR, tak mi ty 3 vstřiky, který by normálně u nich stály 60 nechají zadarmo. Nabídli mi před nějakým rozhodnutím, abych si vůz převzal a 14 testoval a pak se prý dohodnem. To mi zase přijde celkem rozumný, ale je to síla. Fakt sem nečekal, že při 160tis budu řešit takto fatální věci :-( Asi už sem z nafty vyléčenej...

To je hodně dobrá story ...

 

Tak oni nejprve nepoznaj na diagu, že vstřiky jsou KO a stojí si za tím, že to dělá setrvačník. OK, tak vstřiky si někdo nepřevzal, tak je zaplatí někdo další.

 

No, nevím jak s podporou důvěry a požadavkem na najetí km po uplatnění akce 23R6, která nic takového nezmiňuje, ale pokud informují, že EGR vymění v rámci "svolávačky" zadarmo, tak snad si za svým tvrzením stojí, ne ....

 

Takže EGR prostě zaplatit chtěj, ale za to nechají gratis ty 3 vstřiky, co si někdo odmítl převzít a zaplatit.

 

Tenhle autorizovaný servis by mě zajímal, kde se snaží takhle jednat se zákazníky :D

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, ten postup byl fakt zvláštní. Nakonec mi poslali fakturu na 16,5 tis za EGR + práci, takže ve finále celkem rozumný. Na svolávačku to nešlo, protože měli uložené výsledky z diagnostiky se špatnými hodnotami už před flashem jednotky. Když sem si byl auto převzít, tak mi technik tvrdil, že ten setrvačník není v nejlepším stavu, ale že není na vině toho problému "asi". Mno nevim.... Jak můžu neúmyslně špatnym užíváním auta snížit životnost setrvačníku ? Začínám mít koncernu fakt plný zuby, pač 160tis mi nepřijde tak moc, abych musel povyměňovat půl auta :-( Na chodu nepozoruju nějaké zhoršení (cukání při dojezdu do křižovatka atd.) technik teda říkal, že se jim na tom setrvačníku nezdá jen nějaké čidlo otáček...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejhorší je, že náhradní setrvačník ač. originál ve škodovce, už nevydrží tolik co z výroby. Původní mi vydržel vždy do 180Km vyměněný už po 50K vydával špatné zvuky a po 80K na něm i vznikla vůle, proto jsem to přestal řešit a jezdím i s rozpadlým setrvákem na druhém jsem ani neměnil... srát na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím chlapci, zběžně se zeptám:

auto za studena netáhne tak jak má do 2000 otáček tupe a pak přijde turbo efekt, někdy mi to dela i to ze když na volnobeh přidám plyn mezi 1500-2500 ot tak mi při následovném volnobehu blika 10x spirála a pak zhasne, když auto jede déle tak tahá normálně a nic neblika. Diag píše chybu P2563- snímač polohy ovladače plniciho tlaku- neplatný signal. Začlo to dělat až po výměně egr ventilu, egr jsem daval original nový. Jedna se o Superb 2011 kód motoru CFFB. Díky za názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@franta123456789 zajdi si do Skodovky a nech ti napichnu snimac na diagnostiku...uvidis, ci ho mas spravne nastaveny.

No je to na tebe...Pokial si spokojny s tym ako je to teraz a nezmenila sa ti spotreba, tak nemusis.

Moj kamos mal ten isty problem ako pise @Kubikulak.

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 2. 2019 na 18:12, r_e_n_e napsal:

@franta123456789 zajdi si do Skodovky a nech ti napichnu snimac na diagnostiku...uvidis, ci ho mas spravne nastaveny.

No je to na tebe...Pokial si spokojny s tym ako je to teraz a nezmenila sa ti spotreba, tak nemusis.

Moj kamos mal ten isty problem ako pise @Kubikulak.

Jaký snímač myslíš? Regulaci tlaku? Jak to vyřešili ? Auto někdy jede normálně někdy blinka spirála na volnobeh a je zhnilé a někdy nic neblila a jede úplně normálně... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím pánové. Je to půl roku od té doby, co mi v servisu kvůli výše popisovanému problému vyměnili 3 vstřikovače, EGR a váhu vzduchu + EA189 dieselgate flash a nyní (asi při vyšších teplotách okolo 17 stupňů) dostal motor hlavně v nižších otáčkách fakt ošklivej hrubej zvuk. Dumám nad tím, zda je tam stále něco špatně (třeba poslední nevyměněný vstřik) nebo je to tím updatem jednotky. Někde sem se tu dočetl, že po té aktualizaci dochází ke zvýšení hlučnosti kvůli větší míře recyklace splodin přes EGR, ale tohle mi přijde opravdu markantní. Máte s tím podobné zkušenosti ? Thx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj, dnes ráno jsem jel do práce a zdálo se mi, že je auto líné. Když jsem dal plný plyn, tak jsem necítil záběr od turba. Jinak auto jelo celkem v pohodě, ale stejně jsem poznal, že je výkon nižší. Než jsem dojel do práce, tak se mi při akceleraci rozblikala kontrolka žhavení (závada motoru, do servisu). Dojel jsem do práce. Chcipl auto, nastartoval a chyba pryč. Vím, že nejvíc mi řekne diagnostika, ale chci se zeptat, jaká bývá nejčastější příčina.  Včera než jsem přijel domu, tak proběhla regenerace. Auto jsem zastavil s tím, že proběhla. Pak jsem jel až ráno do práce. 

Děkuji za odpověďi, ať vím na co se kdyžtak připravit. 

 

CBBB 125kw; 206 xxx km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si z práce odskočil do nedalekého servisu a docela jsem čuměl. Chlap se zeptal co se děje, připojil diagnostiku a ani ne do minuty řekl, podtlaková regulace turba. Během vteřiny už byl u motoru, ukázal mi kde to je a co to je. Řekl, že je to častá závada. Prasklá membrána. Změřil to podtlakovou pumpou a potvrdil, že to tak je. Cena se prý pohybuje kolem 3000,-. Nebyl jsem tam ani 10 minut. Takže teď budu čekat až to objedná. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 16. 5. 2011 na 13:18, Plzeňáček napsal:

Tak je to čidlo teploty výfukových plynů :-) sporadická závada, smazáno, uvidíme, jestli se to bude opakovat, každopádně před diagnostikou tipovali taky DPF.

Zdravím pani,začalo sa mi stavať že mi pri jazde na superbe 2 2.0 TDi 125kw rozsvieti zhavenie a napise chyba motora do servisu,na diagnostike mi ukázalo chybu snímač teploty výfukových plynov na 1 valci chyba p0544,viete mi prosím poradiť ktorý snímač mám vymeniť,už som bezradný,dakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj,

mam Superba II 2.0TDI 125kw 184,000km, začala mi občas 1x týdně přibližně po 300-400km blikat oranžově kontrolka žhaveni a zobrazí se pouze hláška chyba motoru. Auto se hodí do nouzového režimu a plyn reaguje jen do určitých otáček. 
 

Po zastavení a vypnutí motoru však kontrolka zhasne a přibližně na týden je pokoj. Na diagnostice se neukázala jediná chybová hláška. (Diagnostika nebyla během blikaní ikonky)

 

Má s tímto někdo zkušenost. Osobně se v autech moc nevyznám a zajímalo by mě kde je problém a kolik by to mohlo stát.

 

dekuji moc předem,

Tomáš 

Editováno: , autor: Tomasjiskra
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Dobrý den chci se zeptat,mám Superb|| 2.0 tdi a včera se mi zničeno nic rozsvítila kontrolka žhavení, nic to nedělá auto jede bez problému jen to bliká A já nevím co s tím už jsem to i projížděl asi po 70 Km to přestalo a dneska po 10 km se rozsvítila znova. Prosím o radu 

dekuji.. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, 

 

trošku bych oživil téma drobnou otázkou.

Mám Superba 2 2,0 TDi 125 kW CBBB 2010 a před časem se mi rozblikalo při záměrně škubavé jízdě (blbli jsme s dcerou) žhavení. Po minutě zhaslo, takže jsem neřešil.

Minulý týden se mi rozblikalo znovu, tentokrát už při normální jízdě, ale zase zhaslo. V pátek se rozsvítilo už i na volnoběh, zhaslo.

Od soboty už nezhaslo...

 

Diagnostika hlásí chybu regulace tlaku turba 009571 (P2563) - nepravděpodobný signál.

 

Chci se zeptat, jestli jdu najisto po regulátoru na turbu nebo jestli je při této chybě ještě jiná možná závada ?

Nemáte někdo zkušenost s někým odpovědným z okolí Plzně, kdo by to šikovně vyměnil a rovnou nastavil ?

 

Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...