Přejít na obsah

Blikající kontrolka žhavení, svítící kontrolka výfukových plynů, nouzový režim motoru


Plzeňáček

Doporučené příspěvky

Ahojte, nikde som sa nič podobného môjmu prípadu nedočítal, tak snáď neporušujem pravidlá, ja len či by ste náhodou nemali radu - mne sa žhavenie rozbliká len po studenom štarte (nejaký mesiac, ako sú chladnejšie rána teraz, ale nie úplne vždy) -VAG hlási Snímač klapky spalín P 048E a P308D Otáčky príliš nízke...

Naviac štartuje nie úplne dokonale, teda nie tak dokonale ako pri zahriatom motore... Btw, bol menený EGR filter ale nemyslím si, že niečo nastavovali... motor 2.0 TDi, ďakujem za každú radu odborníka alebo skúsenosť nás bežných užívateľov :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím, blikající kontrolka žhavení je prokletí, které mě sužuje přes 5 let. Mám Octavii 2 RS 2.0TDi 125kw, najeto podle palubáku 281 000 km. Začalo to jednoho dne, přijel jsem domů, parkoval a z ničeho nic začala blikat. Dlouho nic, než začala blikat znovu, začalo to být čím dál častější, ale výkon byl pořád stejný, vždy stačilo znovu nastartovat a přestalo to. Po nějaké době jsem navštívil servis, kde vyměnili, teď už nevím přesně, jak se to jmenovalo, nějaký senzor teploty spalin. Tím se to na dlouhou dobu vyřešilo. Po x tisících kontrolka znovu začala blikat, když už poklesnul výkon, ale vždy se to vyřešilo vypnutím a nastartováním. Blbec jsem to neřešil a těsně před příjezdem do Makarske kontrolka začala blikat a restartem se to už nevyřešilo, volal jsem do servisu, jestli je ok s tím jet domů, řekli ano, tak jsem potom celou cestu z Chorvatska jel v nouzovém režimu. Kdo to zažil, ví, jaký je to opruz - do kopce na dvojku 30km/h, alespoň, že na dálnici po rovince se dalo jet až 120km/h. Dojel jsem, hned druhý den si auto vyzvednul známý a ten následující ho dovezl zpět s tím, že byl třeba vyměnit EGR ventil. Potom dlouho dlouho nic, až teď zase kontrolka začala blikat, ale jen v určitých podmínkách, např. jedu, motor je zahřátý, vypnu ho, potom po nějaké době znova nastartuju, ale je pořád vlažný, teplota chladící kapaliny cca 70°C, tak po cca minutě, když jedu stylem, že jen lechtám plyn, začne blikat. Za studena ani za provozní teploty nic, jen okolo těch 70°C. Už před nějakou dobou mi známý, který mi auto servisuje, řikal, že to způsobuje, nevím jméno, ale je to něco na turbu, ale že to zatím nemám řešit, že to zase max spadne do nouzáku, že se prej bude dělat nějaký kit, jinak díl prý stojí raketu. Přeju pevné nervy! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...