Přejít na obsah

Fabia 1.9 TDI PD Turbo netlaci


Doporučené příspěvky

mam taky problem na fabii 1.9 TDI 74 kw nemam vykon.. turbo troska zatlaci do sedacky pri 3000 ot min ale len trosilinka ....EGR ventil je vycisteny ,vaha vzduchu je nova elektromagneticky ventil N75 tiez, turbo je tam druhe (lebo sme predpokladali ze je uz povodne turbo v haji) a auto stale nema vykon :( diagnostika nehlasi nic diki za kazdu radu ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci kecat, ale tuším že všechny FI 1.9 TDi ještě s klasickým N75 mají tento zpětný ventil podtlaku (tuším pod jiným číslem dílu ale ve výsledku stejná součástka)...někdy se stane že v něm je bordel, nebo praskne ta membránka v něm (když se do něj foukne tak z jedné strany musí jít profouknout z druhé strany ne)

PS: zajímavý je že v ETCe jsem číslo dílu nenašel

post-25532-0-65058100-1306005656_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nebudu zakládat nové vlákno tak to hodím sem.

Dneska mě z ničeho nic přestal tahat motor.Celou dobu v pohodě,dojel jsem na parkoviště ,zdechnul ho a šel jsem po nákupech.

Jak jsem potom nastartoval tak nic nebylo poznat ale jak jsem se dostal na 2000 otáček tak by mělo zabrat turbo ale nic se nedělo.

Už asi 4 hodiny pročítám toto fórum a příčin může být docela dost.

Noťas mě nefunguje takže LOG zatím nemůžu udělat, tím pádem se asi z místa nehnu ale zatím jsem skusil vyčistit váhu vzduchu ale žádná změna.

Jediný co jsem zjistil že když mám odpojenou váhu vzduchu tak to jede daleko líp jak když ji mám zapojenou.

Není to divný ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte mam ten sami problem auticko mam lenive na dignostike mi nic neukazuje obcas mi nieco skoci cca po 150km ze nieco s rozvodom, turbo ked za volnobehu pridam ply tak ta guma hadica s turba strvdne skusal som ten ventil trosku prepusta ale to je na brzdy a tie su ok prosim poradte

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se pridam taky problem s turbem, jel sem po dalnici do prahy a ve 150 zniceho nic ztrata vykonu na 10O a pak se mi to rozjelo jeste na 120 chvili sem jel jeste touhle rychlosti k pumpe a pak to umrelo uplne-vykonove jel jsem jenom 80-90.Zastavil jsem na pumpe a nechal to bezet na volnobeh a krome normalniho dieslackyho klapani slo z motoru jeste takovy hluk jako rezononce pres sani nebo jak to popsat ten zvuk prestal po chvili co sem tam stal a telefonoval ze prijedu pozde. Tak sem to otocil a jel domu jenom 80. Kamarad co se na to koukal byl z toho zvuku taky divnej. Za studena byl pekne slyset a podle Vagu to hlasi 2 chyby a on me postrasil ze turbo je mozna pryc.

Kazdopadne diagnostika hlasi todle:

18097 - P1689 - 35-10 - Sporadická

17964 - P1556 - 35-00

Nemam uplny vypis kodu co znamenaji ty P... ale podle Visu to kontrola turbo soustavy vcetne moznosti turbo ko.

Tak co lidi mam se bat nejhorsiho? Nestalo se nekomu neco podobnyho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se pridam taky problem s turbem, jel sem po dalnici do prahy a ve 150 zniceho nic ztrata vykonu na 10O a pak se mi to rozjelo jeste na 120 chvili sem jel jeste touhle rychlosti k pumpe a pak to umrelo uplne-vykonove jel jsem jenom 80-90.Zastavil jsem na pumpe a nechal to bezet na volnobeh a krome normalniho dieslackyho klapani slo z motoru jeste takovy hluk jako rezononce pres sani nebo jak to popsat ten zvuk prestal po chvili co sem tam stal a telefonoval ze prijedu pozde. Tak sem to otocil a jel domu jenom 80. Kamarad co se na to koukal byl z toho zvuku taky divnej. Za studena byl pekne slyset a podle Vagu to hlasi 2 chyby a on me postrasil ze turbo je mozna pryc.

Kazdopadne diagnostika hlasi todle:

18097 - P1689 - 35-10 - Sporadická

17964 - P1556 - 35-00

Nemam uplny vypis kodu co znamenaji ty P... ale podle Visu to kontrola turbo soustavy vcetne moznosti turbo ko.

Tak co lidi mam se bat nejhorsiho? Nestalo se nekomu neco podobnyho?

18097

Datovy can bus pohonu- neveruhodny signal

Pricina skrat nebo preruseny vedeni, can bus- RJcentralni elektriky vadna

17964

regulace plniciho tlaku- mez regulace nedosazena

Pricina: Magneticky ventil plniciho tlaku N75 zablokovany nebo vadny, medzi turbomichadlem a motorem, netesnost turbomichadlo vadne

Doporuceny postup: kontrola tlaku, kon. ventilu N75,kontrola netesnosti

Kablovanie mas v poriadku???

Ono ti to naskoci do nudzaku rieseni je viac ale mam obavu pojde to do penazi

napis ako si pochodil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se pridam taky problem s turbem, jel sem po dalnici do prahy a ve 150 zniceho nic ztrata vykonu na 10O a pak se mi to rozjelo jeste na 120 chvili sem jel jeste touhle rychlosti k pumpe a pak to umrelo uplne-vykonove jel jsem jenom 80-90.Zastavil jsem na pumpe a nechal to bezet na volnobeh a krome normalniho dieslackyho klapani slo z motoru jeste takovy hluk jako rezononce pres sani nebo jak to popsat ten zvuk prestal po chvili co sem tam stal a telefonoval ze prijedu pozde. Tak sem to otocil a jel domu jenom 80. Kamarad co se na to koukal byl z toho zvuku taky divnej. Za studena byl pekne slyset a podle Vagu to hlasi 2 chyby a on me postrasil ze turbo je mozna pryc.

Kazdopadne diagnostika hlasi todle:

18097 - P1689 - 35-10 - Sporadická

17964 - P1556 - 35-00

Nemam uplny vypis kodu co znamenaji ty P... ale podle Visu to kontrola turbo soustavy vcetne moznosti turbo ko.

Tak co lidi mam se bat nejhorsiho? Nestalo se nekomu neco podobnyho?

Ta mez tlaku nedosažena znamená že je bud někde díra za turbem, vypadlá hadice nebo něco podobného, nebo to může být prasklá nebo vypadlá hadička od ventilu n75, příp. vadnej samotnej ventil. Dál může být špatná ovládací baňka na turbu. To je souhrn nejpravděpodobnějších možných závad po čem by jsi měl jít.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady hodím dva logy, jak vypadá totál zatuhlá regulace turba před a po vyčištění - bez rozebírání a na počkání. Log jedna je extrém, turbo plnilo skoro o 0,6 baru více než mělo v celém rozsahu což je pro tohle turbo smrt , pak přišel nouzák.

Log dva jak by to mělo vypadat, když je to v pořádku.

Tmavě zelená požadovaná hodnota tlaku turba

Světle zelená je skutečná- měli by se pokud možno krýt. Dávám to sem jako příklad Economy jízdního stylu vě městě a neřešení problému.

Možná ty obrázky někomu pomůžou.

Pře odpravou post-18590-0-15004000-1312923923_thumb.j

Po opravě post-18590-0-02462000-1312923931_thumb.j

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravim prave som si urobil diagnostiku a mam tam par chyb ktore sa ukazuju aj po vymazani. Nieco som pohladal na ross-tech.com len nie vsetkemu rozumiem. Potesilo by ak by ste poradili ci treba vsetko menit ale bude stacit cistit.

Diky moc

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Model: XX - All to 2002

Scan: 01,11,41,02,12,22,03,13,14,24,34,44,54,15,25,35,45,55,65,75,16,26,36,46,56,66,76,17,37,47,67,08,18,09,19,29,39,49

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Rídící jednotka: 038 906 019 AF

Komponent: 0000SG 1110

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 13765

TMBHS46YX23406466 SKZ7Z0A1115550

4 Nalezeny chyby:

17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus

P1256 - 35-10 - - - Sporadicky

17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus

P1161 - 35-10 - - - Sporadicky

17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

17978 - rid.jedn. motoru zablokovana

P1570 - 35-10 - - - Sporadicky

Readiness: N/A

Adresa 17 -------------------------------------------------------

Rídící jednotka: 6Y2 919 880 D

Komponent: KOMBIINSTRUMENT VDO V09

Kódování: 16441

Opravna #: WSC 17018

TMBHS46YX23406466 SKZ7Z0A1115550

1 Nalezeny chyby:

01176 - Klicek

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

Adresa 09 -------------------------------------------------------

Rídící jednotka: 6Q1 937 049 B

Komponent: BORDNETZ-SG. 1S31

Kódování: 25754

Opravna #: WSC 13765

1 Nalezeny chyby:

01598 - Napeti akumulatoru vozidla

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...