Přejít na obsah

Fabia 1.9 TDI PD Turbo netlaci


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

zdravím odborníky zde na foru :-) mám podobný problém na Fabii rs 2004 najeto 146tis. Pokud jedu sám tak auto od spodu tahne ale jak se dostane na cca. 2500 otaček tak už netáhne a potřebuje zařadit další rychlost. Pokud jedu v 5 lidech tak auto je uplně mrtvé měl jsem problem se zařadit na dalnici.... :-(

Měl jsem auto dnes na diagnostice a neukázalo žádnou chybu. Neměl někdo stejný problém se stejným motorem?

Děkuji předem za rady ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO : JEZEK

Hoď to na diagnostiku a udělej log na 3ku do kopce na plnej kotel až do 4000 otáček.

Log udělěj na kanálech 3,10,11.

Podle mě je váha vzduchu KO

Možná máš přidřenou regulaci turba a padá ti to do nouzáku ale to by dělalo až kolem 3ech tisících.To se mě moc nezdá.

Editováno: , autor: coffin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za info, ještě mě napadlo že bych vyzkoušel od kamaráda co má taky RS vyzkoušet jeho váhu vzduchu ( je to těžké prohodit? nikdy jsem to nedělal). A pokud to nepůjde tak servisákovi dam tenhle návod co mi píšete a snad se to projeví.

TO : JEZEK

Hoď to na diagnostiku a udělej log na 3ku do kopce na plnej kotel až do 4000 otáček.

Log udělěj na kanálech 3,10,11.

Podle mě je váha vzduchu KO

Možná máš přidřenou regulaci turba a padá ti to do nouzáku ale to by dělalo až kolem 3ech tisících.To se mě moc nezdá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám dotaz mám fábii tříválec 1.4 a vposlední době se my stalo že při jízdě mi spadne výkon a nechce jed auto vypnu nastartuji a funguje normálně měl jsem ho v servysu kde my vyčistily turbo ale dělá to pořát né často ale přece se to stane měl jsem ho na diagnostice ale žádná chyba se neukázala nevýte co by to mohlo dělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě se to stalo jednou v mrazu.. asi něco přimrzlo.. jinak bych projel komplet regulaci... log udělat můžete jestli tam nebude nějaka kravina ale dělat log v nouzaku je asi k prdu.. třeba se jen občas předře podtlakovy ventil nebo banka.. zalečí co to vyhazuje pak za chybu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Rád bych obnovil toto téma, kde nedošlo k dořešení problému s náhlým úbytkem výkonu při delším zatížení.

Auto: Fabia  I.  1,4TDI 51kW BNM r.v 2006
Popis situace:
Při několikakilometrové jízdě v -6°C po dálnici, táhlými kopci (možná někdo zná - cesta z Pirny po A17 do Ústí nad Labem), se po cca 10km jízdy při cca 3500ot. zcela ztratil výkon. Z 1,4 TDI se náhle stalo 1,4 SDI. Pokles byl znatelný. Na palubním počítači došlo k poklesu spotřeby z 10,5l na 7l )což jediné mne velice potěšilo), auto sice točilo, ale netáhlo. Kontrolka motoru mlčela, z výfuku žádný kouř.  S hrůzou odtahu jsem dojel za hranice na trojku, kde jsem zastavil, jak jen to šlo. Oběhl jsem auto, koukl na motor a nic. S představou tisíce závad, na které na parkovišti opravdu nepřijdu, jsem znovu nastartoval a auto jelo normálně. Vše fungovalo, zátah (pokud se tomu tak dá říkat) normální.
 

Tento stav mne děsí víc, než kdyby se to nevzpamatovalo – problém, který se vyřešil sám, jsem už dlouho nezažil a nerad bych aby se to jednou stalo a po novém nastartování se to neprobralo, nebo se to stalo třeba při předjíždění apod.
VAG bez chyb, log jsem zatím nedělal, ale vyzkouším absolvovat cestu znovu a případně opět způsobit závadu kterou bych jím právě zachytil.
Než se tak ovšem stane, chtěl bych se zeptat, zda s tímto nemá někdo zkušenost, popř. jak byl problém odstraněn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě to v mrazu taky jednou udělalo.... může být někde přimrzlá regulace... nebo přimrzne banka či elektromagnetický ventil... stačí trocha vlhkosti a je to.. pokud to dělá jen občas tak bych to asi neřešil.. ale chyba by měla byt uložena... možna jak s tím ujedeš nějakou delší vzdalenost tak se smaže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Troufám si obnovit diskuzi s tím, že přimrzlé nic nebylo a problém přetrval. Dnes od posledního problému při jízdě podobnou trasou v teplotě 10° opět došlo v popisovanému výpadku. Bohužel jsem to nečekal a tak bez NB jsem nemohl nic zjistit, po příjezdu domu ŘJ bez chyb (cca 15km jízdy). Udělal jsem tedy log aktuálního stavu, ale jelikož jsem se v tom šťoural poprvé, tak z dostupných informací zde z fora a jiných v naměřených hodnotách nějaký závažný problém nevidím. Chtěl bych proto požádat zkušenější, zda by mohli shlédnou mnou naměřené údaje a případně sdělit, zda někdo nějaký hlubší problém vidí.

O víkendu pojedu zase stejnou trasu, tentokráte se vybavím a budu sledovat celou cestu...

log.rar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak problém vyřešen - byl zcela zatuhlý regulační ventil turbodmychadla, takže se vůbec nehýbala klapka přepouštějící výfukové plny. Rozhýbáno bez demontáže turba za pomocí správně naohýbané ocelové pásoviny. Přístup jak k penězům, ale šlo to. Samotná přepouštěcí klapka chodila zcela volně, což je doufám správná funkce. Ventil je ovládán přetlakem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím,

dneska jsem jel do práce a ve městě jakoby mi vypnulo turbo, musel jsem podřadit a auto bylo téměř bez výkonu. Dále jsem musel přes kopce a tam jsem měl velkej problém, musel jsem jel na trojku a auto mělo ještě problém aby to vytáhlo, jinak jezdím v pohodě na 4 tenhle kopec. Při 1 slyším turbo pískat trošku, ale při dalších už mám problém ho zaslechnout a při 4 a 5 ho neslyším vůbec. Diagnostika nic nenašla ani na palubce se nic nerozsvítilo.

Nemáte někdo prosím nějakou radu nebo podobnou zkušenost? V motoru je novej olej a filtr cca 2000 km. Jedná se o Fabia I. r.v.2000, 1.9 TDi, 74kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tohle není správně položená otázka.Auto nejede,nebo špatně brzdí,protože jde brzdový pedál stuha? Pokud to nechce jet,tak musíš začít s hledáním problému u toho,na čem jsi prováděl úpravy.Brzda má podtlakový posilovač,to je ta stříbrná kulatá věc v motorovém prostoru za pedálem brzdy,je na něm přišroubován hlavní brzdový válec,ke kterému vedou hadičky od zásobní nádržky s brzdovou kapalinou a od něj trubičky s kapalinou ke kolům.Samotný posilovač je napojen hadicí na sací potrubí motoru.To je ta hadice,kterou musíš zkontrolovat.Když ten posilovač nefunguje,tak jde brzda ztuha,jako při vypnutém motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...