Přejít na obsah

Cukání motoru


Azurit

Doporučené příspěvky

Máte někdo podobnou zkušenost:

studený i teplý motor (2.0, 125 kW, najeto asi 8000 km) - při přeřazení z 1. na 2. rychlostní stupeň tak sekundu po tom přeřazení motor na malinkou chviličku jakoby nedávkuje palivo - tak čtvrtsekundu... takže to cukne a nepřidává... otáčky nestihnou spadnout kamsi dolů, jen mi to přijde hodně nepříjemné...

Servisman se tím svezl a řekl, že to sice není správné chování, ale na opravu to zatím nevidí.... diagnostika jim nic neřekla (spíš si myslím, že ji nedělali..). Dělá to tak v jedné třetině případů a spíš v nižších otáčkách (dvojka má v tu chvíli okolo 1500). Už mi to udělalo jednou/dvakrát i při jedničce, ale ta dvojka, to je teď už skoro jistota :(

Díky

Editováno: , autor: Luďa
Stačí ti jeden inzerát! Druhej duplicitní sem smazal!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím,

v poslední době mi začal cukat motor za studena při rozjezdu a jízdě mezi cca 1700 - 2000 otáčkami (jakoby turbo špatně tlakovalo nebo netekla nafta tak jak má). Zároveň je z motoru slyšet klepání. Někdy stačí ujet pár metrů a problém zmizí, jindy zase musí být motor zahřátý na provozní teplotu. Po zahřátí se už závad neobjevila. Vyšší spotřebu, kouřivost nebo nižší výkon jsem zatím nespozoroval. Olej ani chladící kapalina nemizí. Najeto 52 000 (projevilo se cca ve 47 000 klepáním a cca o 2000 km dál i cukáním). Do garančky to mám 7 000 km. Měl bych vyrazit dřív nebo to není třeba vyloženě hned řešit?

Za každou odpověď předem děkuji :-)

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

v tomhle jsem taky laik, takže mě napadá teď rychle jen něco se vzduchem, třeba váha... pak si dovedu představit ještě jednu příčinu, ale o té bys věděl - byla by v pravé noze, která nervózně brnká o plyn, protože se už už chceš rozjet... ale to bys asi netočil jen do 1100 ot :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím ,

vím , že tohle sem nepatří - mám motor 1,2tsi , ale stává se mi že když nastartuji motor tak otáčky běhají v rozmezí 800-1100ot/min , ihned po nastartování . Je to zajímavé , zkusím se na to zeptat v servise :help: Jsem laik tak nevím a netuším vůbec :)

Predpokladam, ze tie otacky su na volnobeh. Mne to robila Octavia I 1.6 74kW benzin. Pricinou bolo chytanie falosneho vzduchu pri nasavani - jedna umelohmotna trubka/hadicka bola poskodena teplom motora. Zaroven mi vymenili sviecky. Pripadne by to este mohlo byt kvalitou paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to psal tydy někde,vyměňte kabelový svazek vstřikovačů co je pod ventilovým víkem, dochází tam k přechodovým odporům. Diagnostika tohle nikdy nepozná, je to celkem běžná věc. Ty kdo tyhle auta opravují to musí vědět. Svazek cca 1500-1700 kč + je dobrý dát někdy i těsnění víka cca 500Kč. Jen teda je mi divný, že píšete na autech se 17 tis Km, to mě přijde hodně brzy.

Je to reakce na první příspěvek, a týká se motorů TDI PD.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Já když přeřadím z 3 na 4 a přidám plyn tak auto nejprve zpomalí jak kdyby plyn nefungoval a pak hned jede.Nědělá to pořád,ale občas ano.Ještě jsem to nikde neřešil,ale spíš jen proto,že by mi stejně nikde nic neřekli z mých předchozích zkušeností ze servisů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Me se jakoby zastaví auto na chvili, jak pise Distephano. Je to hlavne u 4ky a 5tky..pri plynu na plnej ceres..je to znat hlavne do kopce. Auto cukne jak pri poryvu vetru, tak vterina a jede dal. Mam Octu I, 2002 r.v., 1,9Tdi 81kw. Stavalo se mi to driv, vymenili mi palivovy filtr a ustalo to, po vymene tesneni hlavy, srovnani hlavy atd. to zaclo delat zase a vic. pri 2,7tis ot. pak pri 3tis. hlavne pri predjizdeni je to hodne neprijemne.

taky jsem si vsim, ze mi na prave kolo neco kape, dle servisu to brzdovka neni..skvely, pres zasrany motor nevidi odkud,ale pravdepodobne odnekud z turba kape olej, je to mozne?

Editováno: , autor: Vojtus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Mě to cuká při 2000tis.ot. při přidání plynu cukne, někdy i víckrát za sebou a ozývají se divné zvuky z motoru. Při zahřátí motoru už dobrý. Včera jsem byl v Havexu a servisman to projel a nic. Takže to neřeší. Najeto 92000, motor 2,0TDI 81kw. Takže servis nic a cuká to dál. Nevím co s tím.

 

Nějaký nápad někdo?

Editováno: , autor: Lexion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska ráno po nastartování jsem myslel, že ani nedojedu do práce. Auto cukalo jako blázen, motor dělal děsný zvuky, tak jsem to chcíp, nastartoval znovu a jelo to. Palubka nic neříká. Dnes odpoledne všechno ok.

Servis mám za rohem a prý mám přijet až se to rozbije :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...