Přejít na obsah

Poškrábaná kapota


IIIRazor

Doporučené příspěvky

Zdravím,

předem bych řekl že parkuju před panelákem, u chodníka. (nejvíce nešťastná kombinace) a dnes jsem zjistil že někdo během dne mu zřejmě klíčema udělal pořádný rýhy do kapoty.

Kamoš říkal že je to pry dneska zábava vandalů, že se na to teď zaměřují.

Máte stím někdo zkušenosti?

Zkusím to zamalovat lakovou tužkou, do servisu se mi stím nechce. Jak by jste to řešili vy?Jakou tužku by jste případně doporučili?

Dík moc...

Fakt mě to pekně štve, jak se tím může někdo bavit.

post-10010-0-11008000-1306622429_thumb.j

post-10010-0-08025500-1306622437_thumb.j

post-10010-0-32866400-1306622442_thumb.j

post-10010-0-27243900-1306622449_thumb.j

post-10010-0-63034300-1306622454_thumb.j

Editováno: , autor: IIIRazor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně bych to řešil pojistkou, kterou právě kvůli takovým idiotům raději mám s minimální spoluúčastí. Pokud pojistka není, tak by záleželo na penězích. Nechat to být je nejlevnější, laková tužka (vzal bych přímo od Škodovky) je další možnost, ale bude to vidět, záleží, jestli to chceš jen ošetřit, nebo navrátit do původního stavu... no a pak jsou ještě možnosti takové, že se využije toho, že to nebyli megadebilové a neobjeli celé auto, ale jen kapotu - a buď sehnat novou kapotu stejné barvy na vrakovišti, nebo nechat nalakovat (kapota počítám tak 2000 Kč)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau,

laková tužka bude vidět. Odřel jsem si při couvání nárazník na svém Brunovi drátem, zadělal to originální škodatužkou, přebrousil jemným smirkem, leštil a leštil... A prd platné. :-) Drápanec je na autě pořád jako němá výčitka...

Řekl bych, že pokud chceš mít kapotu jako novou, tak pomůže jenom lakování. Bohužel. (Po mě chtěli za lakování zadního nárazníku v autorizovaném 10 000, v neautorizovaném 4 000. Zatím jsem to nedal. Pořád se rozhoduji, jestli mě víc štvě škrábanec nebo ta útrata...)

David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dík moc za vaše rady, mno ...rád bych aby to nebylo vidět.

Zkusím ty vrakoviště a pak vomrknu servisy za kolik by to tak přelakovali. Za přelak bych asi víc jak 3 000 nedaval.

Nejvíc mě štve že ta kapota není ani rok stará, byla měněna po srpnovém krupobití (šlo to na pojistku) ješte zkontaktuju pojištovnu, jestli to hradí...

ještě jednou dík za vaše tipy :)

sou to hovada...

Editováno: , autor: IIIRazor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, laková tužka je na malé defekty - 1-2mm odštípnutého laku od kamínku a podobně, a i to je vidět - i když se sbrousí a rozleští. Škrábanec přes celou kapotu vyřeší jedině lakovna - a to ODBORNÁ LAKOVNA, nikoliv "značkový" (rozuměj ZLODĚJSKÝ) servis, které mimochodem málokterý lakuje ve vlastním zařízení, ale daleko častěji využívají služeb odborného podniku - A MAJITELI AUTA PAK NAÚČTUJE DVOJNÁSOBEK toho co sám zaplatil lakovně... Odstín barvy je dán značkou, modelem a rokem výroby, šikovný autolakýra umí i doladit změnu odstínu od stárnutí barvy vinou "garážování u chodníku", takže na přestříkaném dílu ve finále nebude nic znát = nebude odlišný od zbytku auta. Určitě budeš vědět o nějaké vyhlášené autolakovně ve svém okolí - která nebude patřit ke značkovému servisu a bude proto za stejnou kvalitu požadovat méně než poloviční ceny...

A jinak ne lámat, ale sekat ruce a uřezávat nos a uši takovým hajzlům, co jim není hanba podobně úmyslně poškodit cizí majetek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval jsem kdysi přeláknout pravý zadní blatník - ještě na šáde, upadlo mi kolo (byla "emková" a ty trpívaly na překalené praskající zadní poloosy) a sežvejkalo podběh a blatník. Plechy jsem sehnal, známý mechanik mi je "naprskal" cé-óčkem ke skeletu - a pak se optal, jestli to chci přelakovat. Myslel jsem si, že to překytuju, přebrousím a stříknu sprejem sám, číslo barvy jsem měl, tehdá ještě bývala k sehnání v drogériích "za pár pětek". Samozřejmě mi vadilo, že tam vznikne "flek" nové, nezvětralé barvy - tak jsem kývnul na nabídku. Sice to trvalo další 3 dny, ale nově stříknutý blatník byl poznat jen podle lesklejšího povrchu, odstín naprosto přesně seděl jako prdel na hrnci... nebyl znatelný ani přechod do zadního sloupku pod větrací mřížkou - a to je zrovna místo, kde není kam schovat přechod do nějaké té spáry... Pro ty, kteří to neznají a přitom to nemají daleko - autolakovna v Dolním Třešňovci u Lanškrouna ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedalo mi to a včera jsem nafotil jak vypadá škrábanec po opravě. Přidávám i fotku před "odborným zásahem"... Záměrně jsem fotil auto zašpiněné, protože ta špína škrábanec trochu zaretušuje. Když auto naleštím (A ke své smůle špínu na autě težko snáším. Jsem docela leštěnka. :-)), tak to vyleze ještě víc.

Kolem zadního nárazníku se dá chodit tak, že se na to nemusím dívat, ale na kapotu koukám při jízdě pořád. Tu bych asi musel nechal nalakovat, jinak bych se asi picnul. Jezdím autem každý den...

David

P.S. A pánové, žádné poznámky k tomu, jak jsem to zbastlil. :-) Já vím sám, že výúční list na autolakýrníka za tohle asi nedostanu. Bylo to dělané na první dobrou vzadu na dvorku... :-) Stejně to asi jednou nechám nalakovat...

post-37995-0-19367200-1306819577_thumb.j

post-37995-0-92671700-1306819585_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal, dal bych to do lakovny. Pravděpodobně, pokud to nebude lakovna u autorizovaného servisu (ano, občas mají i svou, alespoň zde v Praze), tak bude cena menší než spoluúčast na pojistce. :) Strejda má lakovnu a když jsem tam nechával lakovat přední nárazník (což je náročnější v odstrojení a struktuře), tak to stálo myslím 1500 Kč, kapota by pro ně měla být hračka (tedy myslím pro jakoukoliv lakovnu). :) Rozhodně to pak bude nejméně poznat. A nebo to vrakoviště a "náhodou přeživší nehodu" kapota... jen abys pak neměl maléry třeba v Německu kvůli dílům z kradeného auta. :D Ale možnost je to také...

PS: Express lakovna možná není ideální volba. :) Ale to vycházím jen z té jedné zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O vrakovišti jsem psal už na začátku a i v příspěvku přímo nad tebou. :) Problém pak může být, pokud ta kapota nebude úplně "čistá", co se týče původu a třeba Němci na to přijdou, pak je to průser. Ona kapota málokdy přežije bouračku bez újmy. Navíc bouračku, která byla totálka... ale tak vše je možné. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voice: zajímavá aukce, kdyby nebyla faceliftovana, tak bych ji asi bral, montáž snad není složitá, co myslíte?

Psal jsem na express lakovnu a prý takto rozsáhle opravy nedělají.

Asi zkontaktuju tady po okolí různý servisy, kterej by to zvládl a vyberu nejlevnejšího .. u těch vrakovišť, omrknu náký v okolí ale moc nepočítám že najdu nákou slušnou nepoškozenou kapotu, jak říkáte, většinou to schytává kapota.

zatím vám všem děkuju za rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...