Přejít na obsah

1.2 TSI 77kw ztrácí se chladící kapalina


Doporučené příspěvky

Jak to mate kluci s fridexem..ja před měsicem doléval a teď sem zase asi půl centimetru pod riskou max..zas ubylo :(

 

To, že Ti ubyde studená kapalina z max. pod max. je normální, ohřevem kapalina zvětšuje objem a přebytečné množství se automaticky odpustí tlakovým ventilem (ten má samozřejmě nějaké funkční - tlakové tolerance), aby uzavřený systém nebyl přetlakován a měl optimální pracovní tlak. Takže vychladlá kapalina bude zase někde mezi max. a min. (dle těch tolerancí).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby to utíkalo přes víčko, tak je to potečené. Ovšem teoreticky dochází na ložisku turba, možná nejteplejší části k odparu a pak se voda ztrácí.I návody říkají, že nestačí pouze dolévat není-li zřejmý únik přes hadice. Indikuje to větší problém. Pokud to servis nezjistil, vyměň ho a jeď "jinam".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mě utekly za cca 1,5 roku a 25tkm nějak asi ty 2 cm. Asi je to normální u nového auta. Tak jsem doplnil a od té doby pořád stejná hladina. Podle nejnovějších doporučení z podzimní technické konference ŠA (někde to tu je ke stažení ) doporučeno doplnit destilkou, ne obyčejnou vodou.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 5. 6. 2011 na 14:35, David C3 napsal:

 

Môj príspevok vložím tu. Hádam ma Pawouk nezablokuje :-) Dneska som si bol prevziať od svojho garáž majstra moje auto fabia combi II, 1,2 tsi/63kw/CBZA/ ročník 5/2010. V poslednej dobe som zaregistroval také hrkotanie, alebo pazvuk v oblasti rozvodového mechanizmu motora. Najskôr som si myslel, že ide o nejakú kladku. Neskôr sa mi však začala strácať chladiaca kvapalina z nádržky/cca. 2 cm. po jazde na 40 km./. Pod autom nebol viditeľný únik chladiacej kvapaliny. Začal som mať podozrenie na vodnú pumpu, ktorá pravdepodobne odišla :-). Neskôr sme si všimli, že chladiaca kvapalina uniká pri zapnutom motore cez spomínanú vodnú pumpu- 03F 121 004B. Táto vodná pumpa vydržala 145 800 km. Pohybová časť  je vylagovaná. Pravdepodobne vnútorne ložisko odišlo(nemal som to rozobraté. Asi tam je ložisko :-)) Ako náhradu som tam dal, teda mechanik ,,hepu"- vodnú pumpu. Hádam vydrží čo najdlhsie. Možno tento príspevok niekomu pomôže, pri probléme s tratiacou sa chladiacou kvapalinou.

IMG_20190107_135818.jpg

IMG_20190107_135648.jpg

IMG_20190107_135700.jpg

IMG_20190107_135652.jpg

IMG_20190110_130256.jpg

IMG_20190110_130307.jpg

IMG_20190110_130343.jpg

IMG_20190110_130318.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...