Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

zadek  - ten previs  - ala vision C 

predne svetla podla mna detto v style ako vision C 

mne to vcelku pride ako facelift FII, nevidim v tom nic sirsie a nizsie .. ako ohlasovali skodovaci ... 

a zas male kolecka obrovska masa plechu a tym vykrivenim spodnej hrany zadnych dveri bocnych .. este umocnuju pocit malickych koliesok

palubovku by som tie cakal v dizajne ala Rapid / octavia .. 

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli do fabi III VW plánuje new motory EA211, tak je bez změny platformy pod kapotu nedostane...

 

Stačí ak použijú to, čo už roky používa aktuálne Polo a Ibiza. Aktuálne Polo po poslednom FL už používa aj motory EA211, a dokonca aj s výkonom 110 koní, tak možno dajú toto namiesto MQB. Uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímě jsem čekal, že se zopakuje něco jako když po felicii přišla první Fabia. Ale to byla jiná doba, Škoda se drala nahoru a mohla si v rámci koncernu dovolit daleko víc. Pamatuji si na mého strejdu - hrdého novopečeného majitele VW Polo (toho technicky shodného s FI) jak užasle zíral na provedení interiíru (ambiente) - měkčené plasty, čalounění... To Polo nemělo. Pak si s tím i - poprvé s fabií 1.4mpi - sjel a proti jeho HTP 40kw se zapnutou klimou jen chválil. No jo ty doby jsou už asi pryč. Dnes už se holt nestaví bytelná auta na věky s nezničitelnými motory. :kol-32:

 

Ale stále pevně věřím, že v rámci třídy bude FIII jistě celkovou kvalitou (pokud se povedou nová TSI) čnít vysoko nad konkurenci z itálie, francie, z východu... :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však jo - protože to, co používá jako platformu aktuálně vyráběná F II, se pro montáž nejnovějších agregátů použít nedá - aspoň ne bez radikálních úprav.

 

Jenže z různejch stran zaznívají odlišný informace, jeden zdroj tvrdí, že F III bude na totožný platformě jako F II a tudíž de facto i shodný s F I (zcela zjevně v rozporu s tvrzením koncernu), další pramen uvádí pro F III rovnou novou platformu MQB, třetí zdroj informuje, že fábule ve III.gen. konečně dostane platformu shodnou s Polem neboli nebude to ještě MQB, ale bude to modernější než současná verze atd.

 

Myslím že ten přechod na "spodek ze současnýho Pola" je nejpravdivější info - ostatně nechme se překvapit, už to nebude trvat dlouho a "trojka" bude na saloonech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozměry FIII dle Aktuálně .cz: šířka 1682 (jako Polo), výška 1468

 

 

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nova-skoda-fabia-2014/r~f8338b10e0f911e38a88002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=autabox&utm_campaign=B&utm_term=position-0

 

Vzhledem k tomu, že délka má být "do čtyř metrů" jsem zvědavý kde vezmou ten slibovaný 350l kufr a zachovají stejný prostor pro cestující..

Editováno: , autor: Olda47
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...