Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Tak už jednu FIII na D11 někdo natočil...

 

http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-0ja-/automoto.aspx?c=A140603_160932_automoto_fdv#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

 

Celkem se tam dá odtušit tvar zadních světel. Jinak když si člověk odmyslí maskování podle různých detailů pod ním, tak myslím, že se vzhledově povede rozhodně lépe než FIII. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, překlep. Měl jsem na mysli samozřejmě příměr k současné Fabii 2. řady. :kol-28:

I z dalšího videa od mc2uby jsou vidět vyvážené proporce šířka/výška a dá se trochu odtušit tvarování zadních světel. Zato předek je ještě zakamuflovaný hodně.

V interiéru je vidět akorát kšilt palubky - odporně se to leskne, ale to může být ještě hladký prototypový plast bez finální struktury.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V posledním čísle SM (24) je pár zajímavých informací o FIII: prý je dobře maskovaná, přední světlal budou podstatně vyšší než se zdá, záď bude také jiná, základ budou tvořti motory 1.0MPI/1.0TIS, vrcholem prý budou 1.2TSI EA211 (přitom 1.0TSI má vyšší výkon i krouťák než 1.2TSI..tak nevim).

Stále se prý kalkuluje, zda se nová FIII bude ucházet o 5* v ENCAP nebo se spokojí se 4* jakko novým standardem pro segment B...zdá se že nás čeká pár překvapení a ne všechna musí být příjemná..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní světla jsou vzhledem stejná jako má Rapid Spaceback :) měl jsem to štěstí, že druhá stříbrná Fabie 3, která nebyla na videu, tak svítila normálně, takže bylo krásně vidět, jak ty světla vypadají :)

Jinak si myslím, že F3 určitě TDI dostane, otázka je jaké :) osobně nebudu vědět, který motor si do F3 vybrat (pokud bych jí do budoucna kupoval), páč nevěřím ani jednomu, že vydrží nějaký obstojný stav KM :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bójím bójím, že dneska hojně rozšířený trojhrnky ještě nejsou poslední slovo, který do pranice zahlásili motoráři tlačený ke zdi ekoteroristickou lobby.

 

Dělají je totiž docela hojně taky Japíci (Tojótá Jarek, Šukžuki Svišt nebo Šplách a další) a ve světě se už zase začínají objevovat dokonce DVOULAMPOVKY montovaný do aut!!! S tím "zase" narážím na historický dvouválce Tatra, Jawa, Aero.... - a na dnešního Fifáka Pandu, do kterýho se montuje (mimo další agregáty) taky 900ccm vidlicovej dvouválec vyvinutej u Ducati !!!! Takže uvidíme, jestli se nakonec nedočkáme návratu do dob meziválečných, kdy se i na 4 kola hojně montovaly jednoválce - a kdy mít pod kapotou 4válec byl nebývalej luxus...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S těmi třívalci je to pravda, ať si tam dají vyvažovacích hřídelů kolik chtějí, ta koncepce se prostě z principu nemůže chovat kultivovaně a proto bych auto s takovým motorem nekoupil, nikdy. Sranda je, že motorku mám se třemi válci (Triumph), ale tam mi to paradoxně vůbec nevadí, nepozoruji ten otravný projev a mám ten motor rád. Co jsem ale měl možnost jezdit s 1.2 HTP a 1.4 TDI, oba motory totální katastrofa, ne, nikdy a ani omylem, ani do města, ani k sousedovi, nikam. Jel jsem i s Focusem 1.0 nebo jaký to je objem, a ano, lepší, ale pořád tam je ten typický zvuk.

Pokud bude F3 s hlavně s tříválci a R4 bude nesmyslně drahý, tak teda nevím, za co ženě vyměním její současné Monte Carlo TSI :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...