Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

To by ale bylo fakt dost ubohe. Pokud vim, tak mirrorlink minimalne zatim nepodporuje Apple a jak znam Apple, tak ten to urcite jen tak podporovat nezacne, kdyz ma k tomu vlastni alternativni platformu. Davat to tudiz jako jedinu moznost navigace je naprosty nesmysl. Nemluve o tom, ze navigace v telefonu nikdy nebude tak presna jako zabudovana, pac neni spojena s autem. Jako moznost pro ty, kdo maji podporovany telefon a v nem navigacni app je to fajn, ale jako jedina moznost opravdu ulet.

Ale nepredbihejme. Porad to muze byt hoax, i kdyz pote, co do soucasne Fabie zcela nepochopitelne uz par let take nejde dat navigace, prestoze to drive slo, bych se uz nicemu nedivil.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to o té navigaci jsem nějak nepochopil... jaký je rozdíl mezi zabudovanou a v telefonu co se týče přesnosti ? btw mobil je to samé co externí navigace nikdy jsem u ní žádný problém v přesnosti neviděl. PS: já osobně mám třeba jako mobil Nokii s WP a zde je již v základu navigace ( off-line ), která je na velmi vysoké úrovni a nemám potřebu se pídit po něčem lepším...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zabudovana navigace ma data o natoceni volantu, rychlosti auta atd. Takze se obraz nataci uz kdyz zacnes vjizdet do zatacky, kdy ta nezabudovana jeste nema sanci vedet, ze budes nekam zatacet atd. Proto take zabudovana funguje plus minus i v tunelu, podzemi atd. Nemluve o tom, ze mobil nekde v kapse tezko bude mit tak dobry vyhled na oblohu jako antena na strese.

 

Pawouk: Tak za tech 12k, co ma Polo nebo treba i Rapid za 7k mi to neprijde nijak hrozne.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Apple MirrorLink nikdy podporovat nebude, ma vlastni reseni CarPlay. Jak jsi spravne podotknul, ML je zatim pouze pro Android.

Co se tyce navigace v aute vs v mobilu. Krom lepsiho signalu nevidim v zabudovane navi zadne plus. Mobil mam vzdy sebou, nenechavam ho v aute napospas zlodejum, snadno aktualizuji a to ani nemluve o free navigaci od Googlu. Navic navigace od Applu umi navigovat i v tunelu s tim, ze si vezme prumernou rychlost pred vjezdem do tunelu a v pripade ze tunel nema deleni pokracuje vykreslovat dale na mape dokud nechyti signal...pro me dostatecne reseni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sorry, ale ovladat za jizdy mobil a nebo vestavnou navigaci, to se proste neda srovnat. Nemluve o potrebe drzaku, napajeni, nemoznosti navigovani soucasne s radiem z repraku atd. Toto vse mimo napajeni (alespon u delsich cest) by mirror link sice vyresil, ale pokud to nefunguje s kazdym mobilem tak je to k nicemu. Prece nebudu prechazet na android kvuli tomu, ze chci v aute navigaci.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice je to OT, ale co se týče přesnosné navigace, tak jasně vede ve všem co si umíš představit. Zaprvé stojí minimálně 2x méně, než vestavěná, třeba takový Garmin tě naviguje s přesností skoro na metr, za 4500 kč má komplet navigaci celé evropy s doživotní aktualizací zdarma a HLAVNĚ, když máš 2 auta, tak si jí můžeš dát jinam. Což u věstavené navigace, která se navíc musí draze aktualizovat a hoooodně draze kupovat nemůžeš. Navíc dneska vykrádají zloději auta podle antény na střeše. Máš GPS, tak se těš, co uvidíš ráno :)

 

A popravdě je mi celkem úplně jedno, jestli mi navigace ukazuje zatáčení auta už v zatáčce nebo 50 metrů za ní :) koukám na cestu ne na navigaci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: Ale vsechny ty vyhody co jsi popsal jsou jen souhrnne penize. Ale to je vsechno. Komfort pouziti je u vestavnych uplne nekde jinde. Ovladat za jizdy navigaci nekde nalepenou na okne prakticky nelze, alespon ne pro velkeho cloveka jako ja, ktery sedi dost vzadu, bordel z kabelu vedouciho po palubce je otresny a navic to neni poradne slyset pri hlasitejsim radiu. Ale je to o preferencich, radeji zaplatim 3x vice a pak jeste kazdych par let za update, nez mit pochybne a polovicate reseni. To ze je neco levnejsi a jde to pouzit ve vice autech fakt neznamena, ze je to lepsi.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vestavěná je pouze lepší v ovládání, odpadne uchycení, napájení apod.

 

Ale vše ostatní má lepší přenosná.

 

Aktualizace, cena ( dnes jsou i kolikrát kvalitnější mapy zdarma ), přenosnost, možnost map celého světa, přizpůsobení uživateli, nemusí se člověk bát krádeže atd atd.

 

Je to pouze otázkou toho, kdo jaký si chce dopřát komfort a co mu stačí a jak často a na co navigaci využívá, ale rozhodně se nedá o přenosné tvrdit, že je to polovičaté řešení, protože je ve to ve většině případů lepší řešení.

 

Ruku na srdce, jak používáte navigaci, já tak, že spíše mi jenom dopomáhá a použiju jí párkrát za rok, nastavím trasu a nic neladím. Když vezmu, že mě u Nokie nestojí ani korunu, tak není co řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: ano, je to o tom, co kdo preferuje :) ale abych já osobně dal třeba 17k kč do Fabie za navigaci, kterou používám jen vyjímečně a ještě abych pak platil update. To bych byl padlej na hlavu.

 

PS: navigace se za jízdy nesmí obsluhovat :) jinak mám 2 metry a na navigaci dosáhnu naprosto bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Na margo svetiel z FI. Ak svetlo oslňuje, ak je len trochu mimo správny sklon, v prvom rade to znamená, že prechod medzi svetlom a tieňom je veľmi ostrý a to je u svetla žiadúce. Ja som si svetlá FI pochvaľoval. Stačilo ich len troško spustiť k vozovke a už som nikoho neoslňoval a svietilo to super. Rovnako som to ale musel urobiť aj u FII FL, tiež to v štandardnom nastavení oslňovalo. Proste dnes nastavujú svetlá vyššie ako kedysi a to je celé.

 

Zaujímavé je, že žiarovky odchádzali len u niektorých motorizácií, teda to skôr záležalo na alternátore a nie na svetle.

 

Dix1: Neverím v bezkľúť, priame meranie tlaku tiež nie, veď ani menšie Audiny ho nemajú.

 

No možno fakt navi nebude. Od doby vzniku súčasného Pola sa veľa zmenilo, napr. už aj Škoda podporuje zrkadlenie telefónu. Tak možno nasadia toto a vždy mi to príde lepšie, ako napr. v Citigo. Aktualizuješ kedy chceš, navi si vyberieš akú chceš (ja napr. Waze).

 

Mike_k: Ale veď tá navi v mobile pokojne môže dostávať informácia aj od auta a potom už je funkčná napr. aj v tuneli. A podľa mňa je jedno, či je anténa v mobile, alebo pod prístrojovkou pod čelným sklom. Príjem GPS signálu bude prakticky rovnaký. A Fabia III isto nebude mať pokovené čelné sklo, ktoré by signál čiastočne filtrovalo..

 

Mike_k: Na nemenný systém od výrobcu s drahými a zriedkavými aktualizáciami si ochotný kvôli navigácii prejsť, ale na platformu, kde si môžeš navigáciu vybrať podľa seba, to nie. Zaujímavý prístup.

 

Pokiaľ dobre viem, tak ten Mirror Link by mal umožniť aj ovládanie mobilu z auta, nie? Tak aký rozdiel v tom pohodlí je?

 

Myslím, že na oficiálne fotky je fakt ešte priskoro. To ešte bude čas aj na nejaké špionážne. Len sa čudujem, že Škoda na zamaskované autá jazdiace ´v okolí MB nelepí nápis NewFabia ako niekto :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co na tom nechapes? Chci pouzivat takovy mobil, ktery se libi me a ne takovy, ktery zrovna nahodou podporuje auto, jakoze jich to zatim podporuje asi 3 a pul. A to ani moc neprehanim. Nejenze to nepodporuje vubec nic od Applu, ale kupodivu ani vubec nic od Samsungu (alespon podle googlu). A na tech 3 a pul telefonech, ktere to podporuji, existuji asi 4 aplikace se kterymi to lze plnohodnotne pouzivat. A kazda jedna dalsi musi byt schvalena, aby to s ni fungovalo. Ten system jako takovy ma jiste budoucnost, urcite ho casem doladi a bude to vseobecne podporovano, ale zatim je na zacatku a pouzivat to jako jedinou moznost navigace by mi prislo hodne mimo. Nemluve o nezanedbatelne skupine Applistu, kteri budou v riti trvale, protoze Apple nikdy nezacne pouzivat konkurencni system. To drive VW group zacne podporovat i ten Applovsky system. :) Ja teda stale doufam, ze tohle je hoax. :) Zvlast kdyz navigace existuje a staci ji proste zaradit do nabidky.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to že to má někdo jiný, je zcela irelevantní.

 

Není to věc, po které by každý prahnul a zvlášť v tomto segmentu aut.

 

Vem si, jak dlouho má Fiesta vyhřívané přední sklo... A ani Fabia, ani Roomster a ani Rapid ho nemají...

 

Ale zase do Škodovky si i do nejnižšího stupně výbavy můžeš za pár šupů koupit topení pod zadek. To zase u většiny značek nejde... a nebo když užm tak v nějakém šíleném paketu... Každá značka má jinou prioritu a strategii...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vy furt berete nákup auta, že to co by automobilka měla nabízet a nenabízí, jenom jenom blbé přidání položky do sezamu a ať si zákazník vybere.

 

Bohužel tomu tak není, i když je to používaná věc někde jinde, musí se pro nový model tak jako tak otestovat což něco stojí, je ještě otázka, jestli to nemusí být i pro nový model nějak upravené - další náklady, musí se držet nějaká minimální skladová zásoba - což stojí peníze, musí se spočítat, jestli potencionální počet kupců to vše zaplatí - jestli to bude pro firmu rentabilní nebo dostatečně výdělečné, nebo jestli se nevyplatí tento čas investovat do něčeho jiného, co jim vydělá více peněz, jestli to danou výbavou nebude ohrožovat jiný model - třeba i od sesterské automobilky atd atd atd

 

Na to prostě zapomeňte, že to je pouze o přidání položky do ceníku...

 

PS: vemte si, jaký lidé si v drtivé většině doposud koupili Fabii, ty takovou výbavu ani nepožadují...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...