Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

zase Sorento ci co ? :D

 

   to uz je stary, bez na korea/japan klub ;)

 

 

......... Musite se holt smirit s tim ze to lepsi uz nebude, a pokud se vam to nelibi, nikdo vas nenuti preci do toho aby ste to auto koupily ;)..... a kdyz uz tak placete na spatnem hrobe ;) 

Auto se dnes bere jako jeste vetsi spotrebni vec nez byla nekdy davno, proto vsichni hledi na interni naklady a potom z toho vznika to co dnes vyjizdi z automobilek,... od tvrdych plastu na omak zacinaje, po motory/nemotory konče ;) ..... holt tomu tak bude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wolf:no myslím jestli jsi něco takového viděl tak za to nemuže tříhrnek ale element mezi sedačkou a pedálama.....s tříhrnkem se dá přídjíždět  bez problému jako s jakýkolim nevýkoným autem po zvážení předjížděcího manévru-prostě se tam nikomu nenaseru když vidím že jezděj v levým auta..prostě počkám..stejně se pak všichni sjedou po x kilometrech za předjíždějícím polským kamionem:-)vidím dnes a denně na D11...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No však uvidíte jakej bude požitek z vlastnění tříválců, mě stačilo když jsem si přečetl o předchůdcích a jejich životnosti. Tedy dříve motor slabej a poruchovej. Nyní asi s lepší životností o trošku, ale s menším krouťákem a to tedy bude terno.

Výkon podobný jako u staré Škody 120 která ale vážila cca 875 kg a nyní F III bude o nějaký ten metrák těžší. Tedy přímo děsná kombinace a když vezmu v úvahu i jen o mírně vyšší krouťák u F III oproti Š 120 tak tedy je to přímo děs.

A k té scéně na dálnici, bude to častý a nebezečný protože hodně lidí nevydrží se motat mezi kamionama a bude se snažit předjíždět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K osvěžení paměti jak je to s spolehlivostí tříválců u Koncernu:

http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf

 

Dal jsem si práci s porovnáním výkonových parametrů u starých Škodovek a v porovnání s nynější FIII.

Škoda 105.......... 25,22 Kg/Kw

Škoda 120.......... 22,84 Kg/Kw

Škoda 120 Ls......20,72 Kg/Kw

Favorit.................19,53 Kg/Kw

Favorit Ls............18,69 Kg/Kw

 

A nyní tříválce F III.

F III 23.97 Kg/Kw a 19,18 Kg/Kw podle výkonu, ale pozor maximální krouťák o cca 1800 ot výše a přitom je často podobný jako u staré řady motorů.

Tedy motorizace tříválců je až nebezpečná protože v dnešní době je daleko rychlejší provoz a povolený rychlosti. Tedy to koncern totálně zabil u jinak velice slušnýho auta.

Proto zvažte zda se vůbec vyplatí kupovat auto které bude výkonově na hraně únosnosti a s vysokou spotřebou díky jízdě na doraz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediný rozdíl může bejt v počtu rychlostí u F III a rozložení zpřevodování. Jinak hmotnost verzus výkon platí v každé době a jedině malý plus může bejt v aerodinamice a valivých odporech.

Jenže to jsou kosmetické záležitosti. Tedy stojím si za tvrzením že je to motorová bída na jinak slušný auto. Zejména když maximálka krouťáku u tříválců je v převelice vysokém počtu otáček.

Tedy proč jse podle Maverick demagog?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zakladni motor v jakekoliv Fabii byla vzdy nepouzitelna a pomala hruza a des, nevhodna na jakekoliv jezdeni, at uz mel valcu kolik chtel. Neni moc duvod aby to ted bylo jinak. Je to proste nejlevnejsi zaklad. Pokud nekdo nema na lepsi motor, tak je asi i smiren s tim, ze to nejede. A asi ani nenajezdi tolik, aby mu vadilo, ze ten motor nevydrzi pul milionu kilometru. Je to proste zaklad a je treba k tomu tak pristupovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tříhrnky je šílenost a stačilo mi když jsem viděl nešťastníka kterej se na dálnici pokusil předjíždět v levým pruhu. Málem ho sešrotoval autobus protože ta tříválcová atrapa vůbec nezrychlovala. Ještě že mě tohle jinak netápí, já jsem příznivec šestiválců :)

co to bylo za auto???ten 3íhrnek?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 hrnek tedy tříválec jako u Wartburga u kterého byl ale slušně výkonný dvoutakt. Tříválce jsou šílenost dnešní doby díky Bruselu a šetření výrobců aut. Najde se to v téměř všech autech nejnižší třídy, ale i dokonce v střední třídě kde to snad může koupit zelenej ekologickej mozek.

A pozor brzy bude TSI i pouze tříválec a tak bude platit bez vyjímky Fabia III - tříválcová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro @modrazem , byla to Fabie a bylo to nekonečný předjíždění a autobusák musel na brzdy aby mu nezrušil kufr. Akcelerace kolem 100 km byla opravdu bídná.

Já bych uzákonil jako jsou eko limity i minimální výkon auta 80 -100 Kw pro malá auta aby byla zachovaná bezpečnost na silnicích. Když to jde u LKW tak by to mělo být i u PKW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak podle mně by to určitě k bezpečnosti provozu nevedlo,jen pár šílenců by si myslelo že můžou bezpečně předjíždět kdykoliv,víš sákdyž vezmu  dobře že zaleží na mozečku který to auto řídí,když vezmu v potaz živost a výkon motocyklů neřekl bych že jsou extra bezpečný jen to svádí k riskování a myšlence vždy předjedu a to velmi rychle,jen to má problém že do protisměru může jet někdo stejně rychle,neumím si představit že bych jezdil denně do prace cca 20km s šestiválcem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prijde mi, ze nekteri jedinci nechapou vyznam diskuzniho fora, nejde primarne o to vnucovat vsem ostatnim svoje nazory a presvedceni neustale dokola. Pokud nekdo nechce 3valcove motory, tak na to znam jen jednu moznost, nekupovat si je. Kazdy mame na vyber a pokud tyto motory se nekomu nezdaji, nic s tim neudela, Skodovka to kvuli vam nebude menit, mate ovsem moznost si koupit jiny motor, nebo uplne jinou znacku...nikdo nikoho nenuti si kupovat FIII 1.0 nebo stare HTP. A jestli musel brzdit autobusak, to neni duvod k tomu, abychom se hromadne zbavili 3valcu. Takovych cepicaru jezdi mraky a pokud to prezenu, nedobrzdis...timto ho nechci omlouvat, ale i dal budu jezdit HTP a kvuli tomu to neprodam :-) ideu s minimalnimi kW beru jako sobotni blud a nebudu komentovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trivalce jsou vsude jak v automobilech tak i v motorkach,... me osobne HTP nebo-li 1.0 MPI nezda nijak blby motor, ale je dulezite si ujasnit naco budu auto pouzivat, kam budu jezdit a atd... u dnesnich aut se musi brat vpotaz potencial motoru, na co je motor stavenej a jaky ma vyuziti,... je doba DOWN-SIZINGU a lidi se tim musi podridit. Urcite bychale netvrdil ze trivalce jsou spatny motory,... a jak uz sem psal vyiz. vyse,... nikdo nikoho nenuti si ty motory kupovat,... myslim si ze je prave u skodovky celkem dost rozsahla paleta motoru, ze si vybere kazdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia III je koncipovaná jako druhé nebo třetí auto v rodině- tedy z pohledu západního. Proto jsou takové motory nasazený do výroby a na vození nákupu a dětí do školy je to akceptovaný. Ale jak je u nás běžný že to slouží jako hlavní rodiný auto tak to bych nedoporučoval. Je vidět že Škoda je dobrovolně nebo nedobrovolně producent maloobsahových motorů, aby VW nebo Audi mohly produkovat velké obsahy do svých aut a tím se rozředily emise koncernu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jsme u jádra pudla proč Fabia bude převážně nebo výhradně s tříhrnkama.

,,Současné vozy značky Bentley, symbolu luxusu mezi automobily, jsou vlastně do značné míry Volkswageny. Německý koncern slavnou britskou značku vlastní a Bentley sdíli řadu dílů s luxusnějšími Volkswageny a vozy Audi."

 

Tedy Fabie, ale i Rapid a Octavka dělá cestičku a Trojskýho koně Koncernu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...