Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

 

Jsem v rozpacích. Na jednu stranu se mi to líbí, na druhou stranu mi ten difuzor vzadu přijde až moc agresivní.  :kol-32:  To samé interiér. Na jednu stranu super přístroje a sedačky, na druhou stranu ta červená na tunelu? :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne sa teda ten zadný difúzor vôbec nepáči, chcelo by to viac "lamiel" ako 2, príde mi to, ako namontovaná doska.......

 

 

http://www.skoda-news.cz/skoda-fabia-monte-carlo-2015-ma-sportovni-podvozek-a-sedadla-vyssi-vykony-necekejte/

 

 

Mám objednané toto:

post-8574-0-81666100-1424454805_thumb.jp   post-8574-0-53728100-1424455331_thumb.jp

 

Stále sa mi táto "nenápadná" kombinácia páči viac ako MC...... Tam je podľa mňa jediné + luxusný motív prístrojovky

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prahy se mi líbí, předek taky, zadek pořád nevím. Kdo ale bude chtít, podle mě na auto půjdou všechny tyto prvky dodělat - budou se zase určitě jenom lepit na stávající nárazníky.  Ale ty přístroje a "karbon" dekor uvnitř jsou tahle na "fotkách" opravdu super.

 

Celkově je FIII Combi Monte Carlo výrazně hezčí, než Rapid Monte Carlo.

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

„nový model vychází vstříc stále častějšímu volání zákazníků po individuálně upravených automobilech s něčím navíc“ - Škoda by podľa mňa vyšla ďaleko viac v ústrety cieľovej skupine, ak by všetky serepetičky z MC dala dostupné v konfigurátore aspoň pre najvyššie verzie....... Potom by to tvrdenie malo zmysel a zrejme by bolo aj viac "individuálne upravených", kde by si každý dal doplnky podľa vkusu, či nevkusu, pre istotu by šlo určité kombinačné extrémy zakázať.....

 

Prvé čo ma napadlo, časom (až budú ako ND) dolepiť predné lízatko a difúzor z MC, ale keď som si lepšie pozrel difúzor, tak ma nijako neohúril, možno live to bude iné...... Budíky a palubka sú na MC super, problém série je, že športové sedačky (na sk packet dynamic nie je) idú nakonfigurovať jedine k kombinácii interiéru BL s dekoračným obložením Dark Brushed.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano ja som si to tak nakonfiguroval a pravdu povediac mne sa ten karbon nepaci. Pride mi to ako folia ktoru hocikedy mozete nalepit. Ale zasa stol ludi sto chuti. A ak sa bude dat vonkasie difuzory a prahy si dorobim.

Fólie na palubce ála carbon má i Spaceback MC a vypadá to jak laciná tapeta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slíbené dojmy z testovací jízdy s FIII Combi

 

Dnešní odpoledne bylo na projíždku opravdu ideální. V Plzni bylo nádherné počasí - nebe bez mráčku, slunce už nabývá na síle, sucho a 8,5°C. Opravdu dokonalý den.

Vyzvedl jsem si si bílého kombíka se slabší 1.2 TSI ve výbavě Style s relativně umírněnou nadstandardní výbavou - paket Plus, 15" kola Carme, RainLight, Swing s Bluetooth, kotouče vzadu.

 

Statické dojmy

První dojem na parkovišti opravdu pozitivní, světlá barva autu opravdu sluší, vypadá větší. Jen se v bílé křivky celkem slijou. Proporce naprosto v pořádku. Pouze 15" kola mne nijak vzhledově ani velikostně neuráží, autu sluší a stále nedochází k problému "malá kola a hodně plechu". Přesto budou na léto a nejspíše i na zimu 16" kola Rock.

Interiér byl pro mne malou premiérou - v kombinaci "Jeans Blue" s bílým dekorem na přístrojovce a volantu jsem ještě nejel. Základní sedačky i ve světlé vypadají moc hezky, potah vypadá hodnotně i kvalitně, džínovina na stranách vypadá zajímavě. Rozměry sedaček proti FII výrazně lepší - sedák širší, lépe podepírající stehna, sedí se spíše v něm, než na něm. Opěradlo lépe vede záda. Celkově za sedačky velké plus ve srovnání s předcházející generací, nářky na měkké čalounění, které v testech zaznívá nemohu potvrdit. Ovšem těch 5 tisíc za sportovní sedačky, které jsou ještě o level jinde, je hřích nepřiplatit. Naopak se mi vůbec nelíbí bílý dekor - sice zesvětluje a rozveseluje interiér, ale zdá se mi, že na sluníčku hází odlesky a přitahuje při řízení pozornost.

Infotainment Swing se dobře ovládá, displej je dostatečně velký, zvuk rádia je OK. Zobrazení ParkPilotu je taktéž dostatečně velké (jsem zvědavý, jak ale bude vypadat zobrazení spolu s předními, kdy "autíčko" bude vodorovně a zóny senzorů po stranách). Nastavení virtuálního subwooferu či surroundu jsem nevyzkoušel, nebyl jsem vybaven ani flashkou, ani paměťovou kartou.

 

Jízdní dojmy

Vědom si toho, že v půl čtvrté bych v centru Plzně zabil spoutu času stáním v kolonách, vyjel jsem z Borských polí na druhou stranu kolem průmyslové zóny a následně novou spojkou na Křimice a pak směrem na Stříbro. Motor byl syrový, auto mělo najeto necelých 280 km, proto jsem nechtěl točit víc než 4000 otáček. Přesto mě i slabší motor překvapil tím, že má pořád síly dost i na svižnější svezení, je hezky ovladatelný, otáčky padají rychle, k točení je chuť také, zvuk mi přijde hezký (ve srovnání s HTP). Silnice z Bdeněvsi je dost do kopce a motor i na 5tku držel s přehledem 130. Jen pro info - při tachometrových 130 točí motor přesně 3000 otáček. Další výrazné představení na 5. převodový stupeň do kopce čekat nelze, v tomto případě už auto zrychluje jen pomalu.

Provoz byl jako každý pátek dost silný, přede mnou bylo dost aut, proti také, na nějaké předjíždění jednoho auta za druhým to na tomto úseku moc není. Proto jsem se spíš vezl, užíval si pěkně odtlumeného podvozku a také toho, že protijedoucí kamiony FIII Combi  nerozhodí ani na úzkých 185mm pneumatikách. FII je v tomhle opravdu horší. V Sulislavi jsem to otoči, protože pár aut proti vybízelo k předjíždění, čehož jsem hned musel využít. :) Na rovinkách má i 90 koňová jedna dvojka dostatek výkonu k rozumnému předjíždění i rychleji jedoucích aut. Dodávka jedoucí stabilních 110 byla brzy za mnou a na plný plyn je 160 na tachometru relativně rychle, byť od 140 je zrychlování už vlažnější. Ani takto vysoké tempo nedělá podvozku na zvlněné okresce těžkou hlavu, auto je opravdu klidné a stabilní. Podvozek kombíku je naladěný asi ještě lépe než u krátké verze - zadek je lehce tvrdší, přesto je auto pohodlné a projetí díry způsobí jen tlumené žuchnutí, žádné tvrdé rány jako u FII. Trochu jsem se bál, jestli se batoh na zádech nějak projeví, ale prodloužení zadku autu jen prospělo - celkově se jeví vyváženěji než krátký HB. Brzdy jsou i u slabšího turbomotoru výborné, je cítit, že brzdí i zadní kotouče - auto se nestaví tolik na předek jako FII s bubnovými brzdami vzadu, ale zaklekne. Jedna zajímavost - když jsou světla na auto a vjede se do temného lesa, pohasnou stupnice přístrojů a svítí jen ručičky. Efektní  :)

Můj další cíl byl kousek od Nekmiře - naprosto prázdná krásná nová silnice mezi poli kde vzniklo těch pár fotek. Cestou zpět jsem jel do Plzně po karlovarské a v centru města budila polepená FIII Combi v celku pozornost. Je to pořád novinka, kterou v provozu vidět ještě není.

 

Závěr? FIII Combi jsem vyzkoušel na zhruba 70 km, ve všech podmínkách - zvlněná okreska, město, "dálniční provoz" a mohu říci, že je to opravdu povedné auto - podvozek je skvělý, motor 1.2 66kW na běžné jezdění stačí opravdu víc než dostatečně. Spotřeba bude při klidnějším stylu nižší, než průměr 7,3 litru, se kterým jsem auto vracel. Celkově mám z auta pocit, že za těch 360 tisíc, což byla hodnota testovačky, opravdu stojí.

P.S.: Pískání při jízdě vůbec žádné, třetí brzdové světlo taky nevypadlo. :)

post-91469-0-11781000-1424463065_thumb.j

post-91469-0-06947700-1424463066_thumb.j

post-91469-0-88794900-1424463066_thumb.j

post-91469-0-72095300-1424463067_thumb.j

post-91469-0-55811700-1424463112_thumb.j

post-91469-0-55933700-1424463113_thumb.j

post-91469-0-82077200-1424463147_thumb.j

post-91469-0-74326900-1424463148_thumb.j

post-91469-0-74142700-1424463149_thumb.j

post-91469-0-75759800-1424463150_thumb.j

post-91469-0-47222500-1424463152_thumb.j

post-91469-0-30001400-1424463154_thumb.j

post-91469-0-98424100-1424463155_thumb.j

post-91469-0-23844500-1424463192_thumb.j

post-91469-0-30572200-1424463193_thumb.j

post-91469-0-31517700-1424463194_thumb.j

post-91469-0-73607300-1424463195_thumb.j

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakub3211, ani mne ten carbon veľmi nereže, mne sa páčil ten Basket Matt (bol na predvádzačke) podľa mňa ide k šport. volantu, ale potom nešli dať šport. sedadlá, nepochopím technické dôvody  znemožňujúce ich kombináciu, na MC sa mi páči z palubky ten štítok prístrojov.... Keby boli prahy a predná lišta v konfigurátore, tak ich tam zrejme dám, ale takto len počkať, až budú ako ND.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mp... Hezky sepsané ;)

 

 

Uznávám, že dost málo kritické, ale já si to odpoledne fakt užil. :) Když ono to auto fakt má málo místa pro kritiku. Tvrdé plasty mě netrápí, spíš se mi líbí to, jak hezky tlumeně bouchnou dveře při zavírání - na tomhle se nešetřilo. Výtku bych měl k ovladačům oken - pořád jsem místo předních otvíral zadní - prsty mi totiž padly přímo na ovládání zadních oken, ovladače předních je trochu víc vpředu, než by se mi líbilo. Bílé dekory jsem už kritizoval, pochválit ale musím znovu volant - kulatý má hladkou kůži a je mnohem příjemnější do ruky, než zploštělý s perforovanou. Vyhřívání sedaček je taky super - hodilo se i v těch 8 stupních po tom, co jsem chvíli běhal jen v košili kolem auta s mobilem a fotil.

 

Ještě dodám, že topení na nohy fouká opravdu dostatečně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...