Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Podľa škodováckej webky sa manuál na Amundsena objavil od 5/2015, podľa tohto článku objednávky šli od 6/2015..

http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-prece-jen-dostane-zabudovanou-navigaci-amundsen-85167

 

Adaptívny tempomat by mal byť od MR2017, čiže asi od 6/2016..

 

:) 

Editováno: , autor: brrrrm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 5. 2018 na 19:12, brrrrm napsal:

Podľa škodováckej webky sa manuál na Amundsena objavil od 5/2015, podľa tohto článku objednávky šli od 6/2015..

http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-prece-jen-dostane-zabudovanou-navigaci-amundsen-85167

 

Adaptívny tempomat by mal byť od MR2017, čiže asi od 6/2016..

 

:) 

Nevíš ještě od kdy se začala dávat parkovací kamera?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ono záleží kde tu korozi našli, to tam neuvádí (a minimálně mne by to zajímalo). První ročníky FIII mají problém s rzí u osvětlení SPZ, což je nepříjemné, ale ŠA mění dveře na záruku a je to spíš kosmetická záležitost. Takže je otázka co našli. Snad to bude v "plném" článku co má vyjít myslím 4.6. u nás.

 

EDIT: A ono se na každé auto najde něco, proto to chce celé výsledky testu a né jen výpis. O Merivě svého času také psali

Citovat

https://autobild.cas.sk/clanok/203212/test-na-100-000-km-ake-auta-sa-kazia-a-ake-nie/
Hoci Meriva nikdy nenechala vodiča v štichu, množstvo menších defektov výrazne zhoršili bilanciu. Elektrický systém žil svojím vlastným životom a jeho maniere nahromadili čierne body, či už to boli vypálené žiarovky, pokazené brzdové svetlá alebo zablokovaný zámok zadnej kapoty.

A nevím co je horší, jestli stávkující elektrika a nesvítící brzdová světla, nebo trocha rzi...

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kabel by měl být problém jen prvního ročníku, osvětlení kufru bylo vyměněno za LED někdy okolo MR17 a problémy by to taky už dělat nemělo, motor taky vpořádku. Takže když to shrnu, tak tam žádný zásadní problém není, takže vlastně pro současné Fábie docela dobrý výsledek :) (jen si budem muset ještě počkat na dlouhodobý test 1.0 TSI :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Martab napsal:

Ono záleží kde tu korozi našli, to tam neuvádí (a minimálně mne by to zajímalo). První ročníky FIII mají problém s rzí u osvětlení SPZ, což je nepříjemné, ale ŠA mění dveře na záruku a je to spíš kosmetická záležitost. Takže je otázka co našli. Snad to bude v "plném" článku co má vyjít myslím 4.6. u nás.

Blbe bude, kdyz se tam objevi az po tech 100tis. To uz SA na zauku nevymeni...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...