Přejít na obsah

Co takle dát si...chip?


Doporučené příspěvky

Tdi Funa bych se vůbec nebál ba naopak....jináč já na chipu na 101 kw 330Nm najeto téměř 160 000km a vše naprosto vpohodě - teď jsem měnil turbo za větší a původní je ve stavu 1A - bez vůlý lopatky neosekaný :palec2: když se budeš starat = olej po 10tkm, rozdvody u mne po 60tkm, tak je chipek jen k dobru :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lukas: nevěřím že máš v F I 1.9TDi PD 74kw nachiplých 120kw (na tolik se chipujou FRS a už celkem dostává turbo zabrat vlivem neúčinýho intercooleru) prťavý turbo v 74kw fabce s malým IC a hlavně s B čidlem tlaku dovolí tak 140PS možná 150, ale to už je turbo v extrému.....pokud máš graf, tak sklapnu, ale jestli máš origo 74kw bez FMIC a bez většího turba, tak ten kdo ti to chipl a řekl, že je tam 120kw (to je cca 168 a néé 158PS) tak rozhodně kecal ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to není 120kw ;) zdá se mi to "trošku" přitažený za vlasy, protože já mám 74kw atd + větší vstřiky ze 110kw ARL + větší turbo z 96kw ASZ + FMIC + EGR off a jsem na cca 160PS 380Nm (bohužel musím vyměnit B čidlo, víc nepustí a na origo kkk 74kw navíc bez FMIC je těch 156 PS tak na rychlý odchod turba - prostě mi to příjde nereál....hoď graf ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze sériové 1,9PD 74kW vymáčknout tolik, já jsem chipovací laik, ale nějakou dobu se o to už zajímám a teda koukám, většinou se říká, že navýšení u diesla tak o 30%...

Neprokluzuje ti už spojka při prudším rozjezdu a nehulí to v otáčkách? (bych typoval, že černej dým bude všude kolem) :D

Ale každopádně graf je, třeba na tvým autě zkouší, co 1,9TDI vydrží.. Sorry, každopádně přeji, aby auto sloužilo a nic se neporouchalo, ale mě to bez dalších úprav prostě nejde do hlavy (sportovní vstřiky, turbo aspoň z RSa, atd.. atd..)

A v ruku, ruce výkonu, co podvozek a brzdy jsi nechal bez úprav?

Já jdu chipovat asi za měsíc k TDiFun a to z 74kW na cca 90kW, no teď si připadám jak břídil.. :D :D ;) ale mě to stačí, tak se tam poptám, co to je za experimenty... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze sériové 1,9PD 74kW vymáčknout tolik, já jsem chipovací laik, ale nějakou dobu se o to už zajímám a teda koukám, většinou se říká, že navýšení u diesla tak o 30%...

Neprokluzuje ti už spojka při prudším rozjezdu a nehulí to v otáčkách? (bych typoval, že černej dým bude všude kolem) :D

Ale každopádně graf je, třeba na tvým autě zkouší, co 1,9TDI vydrží.. Sorry, každopádně přeji, aby auto sloužilo a nic se neporouchalo, ale mě to bez dalších úprav prostě nejde do hlavy (sportovní vstřiky, turbo aspoň z RSa, atd.. atd..)

A v ruku, ruce výkonu, co podvozek a brzdy jsi nechal bez úprav?

Já jdu chipovat asi za měsíc k TDiFun a to z 74kW na cca 90kW, no teď si připadám jak břídil.. :D :D ;) ale mě to stačí, tak se tam poptám, co to je za experimenty... :)

Můžeš být klidný nebyl jsem sám kdo čipoval byl jsem tam z kámošem a ten měl v základu 117k

a po chipu má 145k a taky fabka 1.9 tdi a vše ok. Však uvidíš kolik budeš mít v základu upne ti tvoji kárku na brzdu a řekne Ti že máš v základu 90kW .......... tak řekněš děkuji a odjedeš zase směr domů. Taky sem říkal že to nechám max 96kW a jsem někde jinde. Ale že jede :p :p ve 190 zrychluje paráda. Jo a ještě něco když se navyšuje výkon max o 30% tak kolik je 122k + 30% ........ schválně :smich: :smich: :smich: :smich:

Editováno: , autor: lukas513
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vím že většina tdi motorů od VW má lehce víc než je oficiálně udáno (co jsem početl tak 74kw PD mají někde kolem 80kw)...ale 90kw a po chipu s origo komponentama 112 kw?? to turbo musí dostávat kurevsky na frak a auto musí v zátěži hulit jak prase, vždyť je tam pidi chladič navíc zadeklovanej za podběhem :kuk: graf vidím a mčím, ale být tebou dost zvažuju přestavbu intercooleru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vím že většina tdi motorů od VW má lehce víc než je oficiálně udáno (co jsem početl tak 74kw PD mají někde kolem 80kw)...ale 90kw a po chipu s origo komponentama 112 kw?? to turbo musí dostávat kurevsky na frak a auto musí v zátěži hulit jak prase, vždyť je tam pidi chladič navíc zadeklovanej za podběhem :kuk: graf vidím a mčím, ale být tebou dost zvažuju přestavbu

JJ jeli jsme to protáhnout při stále rychlosti 190km/h teplota vzduchu v intercooleru necelich 80 stupnů vše ok a na plno furt nejezdíš. Jo a vubec nehulí a nezahulí ................ neexistuje aby zahulila prostě není fábia jako fábia

Editováno: , autor: lukas513
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...