Přejít na obsah

jak zapojit Keetec cz misto atc fabia


sumar

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové,

předem se omlouvám pokud to tu někdo již řešil marně to tu hledám od rána ale nenašel jsem.

Mám fabii 1.4MPI kombi r.v 2002 jako druhý majitel. První majitel do vozu naistaloval centrální zamykání s DO ( od ATC - CZ-FAB.HC) co jsem zjistil. Bohužel jsem již auto koupil s jedním dálkovým a to ještě jedno tlačítko nefunkční ale zamykat a odemykat se dalo...bohužel nic netrvá věčně takže zlobí a to že dost občas nezamkne a nereaguje atd... takže jsem investoval a koupil řidící jednotku Keetec CZ Key New a snažil jsem se ho sám zapojit a zde nastal problem vše mi funguje jen nějak nevím jak zapojit ty servomotorky.... takže pro pořádek to sepíšu

Vodiče:

jednotka ketec

bílý/modrý - sekvenční výstup na světla - nezapojoval jsem

Žlutý - (+) zapalování +12V (vstupní vodič) mám zapojenno na rele imob.

fialový - otevření kufru ( výstup. vodič) - zatim nezapojen

černý - (-) konstra ( vstupní vodič) - zapojen na kostru auta

fialový - otevření kufru ( vstupní vodič) - zatim nezapojen

Modrý/černý - (+)kontrola směrových světěl při sekvenčním zapojením - nezapojeno

oranž - silový výstup na světla - zapojeno na světla

červený - napájení +12V (vstupní vodič)

tak a ted pro mě problém :-) zapojení servomotorků

modrý/hnědý zelený/hnědý

modrý/bílý zelený/bílý

modrý/oranž zelený/oranž

tak z auta mi na tohle koukají vodiče od ervomotorků

černý

bílý

modrý

zelený

hnědý

ještě podle navodu sem pochopil že zelenej na zeleno/bílej a modrej na modro/bílej a tak sem skončil....

když ted zmáčnu zamknout na dálkáči tak mi jednotka cvakne a stvětla bliknou rozbliká se dioda ve dveřích auto je zamčené - jenže ouha servomotorky se ani nehly čudly sou pořád nahoře...zmačknu odemklout na do a jen světla bliknou a jednotka cvakne a nic... poradí mi někdo jak zapojit ty motorky?

přikládám schema od nové jednotky

Předem děkuji za vaší pomoc a omlouvám se za chyby které jsem udělal. Díky moc

DO_CZ_KEY.pdf

Editováno: , autor: sumar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokusím se to shrnout, jestli to chápu dobře. v autě teď máš pouze 4 serva pro odemykání/zamykání dveří. vpředu 5drátové, vzadu 2drátové. a k tomu všemu jsi přidal "řj" od keetec?

pokud ano, tak pro ovládání všech 4serv dálkáčem stačí zapojit z nich zelený a modrý drát na modro-bílý a zeleno-bílý drát od "řj" keetec. co mám schéma, tak zde bohužel není označeno, který drát je odemknutí a který zamknutí na servu cz-fab, takže zkus zelený na zeleno-bílý a modrý na modro-bílý, pokud to nebude fungovat, prohoď to.

"řj" keetec samozřejmě napojíš - žlutý na svorku 15 (spínaných 12V), červený na svorku 30 (stálých 12V), černý na svorku 31 (kostra). zbytek zatím není potřeba pro funkci centrálu.

potom ti zbydou 3 dráty z obou předních servech pro určení polohy zámku a to je otázka, protože jak už jsem psal, ve schématu to není. pokud máš líp popsané schéma pro to atc, tak to sem hoď.

doplnění: ten žlutý drát máš zapojený na imorelé proč? ten má jít na kontakt, kde bude po zapnutí klíčku "na budíky" plus 12V.

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj... diky moc za odpověď.. takže přikládám potřebný navod k ATC jednotce... jak píšeš ano v předu mám 5 vodičové a v zadu 2 vodičové...bez kufru ten pak dodělám...

zkoušel jsem zapijit jak píšeš zeleno/bílej od řj do zeleného na servu a modro/bílej na modrej...ale ještě jsem zapojil černej ze servra na kostru.. ty píšeš zapojit jen dva... takže když sem to předtím zkoušel tak ten černej byl na obtíž? vyzkouším podle tebe zapojit jen zelenej a modrej... černej,bilej a zelenej necham od serva volné...

Moc díky za tuto radu snad návod k atc ještě pomuže k nějakému dořešení...ale abych pravdu řek než sem zjistil co je co stálo za to páč předchozí majitel pájel a pájel.. takže mám např. oranžovej kabel napájenej na modrej a pak čokoládou spojenej na modrej atd... takže rozmotávám co se dá :)

CZ-FAB-HC.pdf

Editováno: , autor: sumar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k tomu doplnění proč mám na imo... beru to podle schemata z atc že je to kabel od imo... i když je tam zvláštní přemostění.. ze staré jednotky mám dva vodiče oranž a modrej... a ty maj jít na rele imob... je to tam nějaky smotany hruza... pač je tam spojka a v ni jsou pak oba spojený přemostěním...zitra to nafotím at se taky pobavíte...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a máš v autě jen ty serva nebo i tu krabicu ATC? protože pokud jen serva, tak aby jsi mohl ovládat serva, stačí jen ty 2 dráty stejné barvy, jako je vzadu. ty další 3 slouží jen k tomu, když by jsi např, zatlačil kolík na dveřích nebo odemčel klíčem, tak aby se to "dozvěděli" i ostatní dveře nebo řj centrálu.

pokud tam máš nějaké divné pájení a ještě k tomu čokoládu (což je nejhorší způsob spojení drátů v autě), tak bych doporučoval vše vytáhnout, nechat jen ty 4 serva a dát tam tu krabicu od Keetec znovu a vše znovu připojit podle schématu. jestli budeš chtít ovládat ty serva přímo tím Keetec, tak jak už jsem psal výše ty 2 dráty a potom modro-hnědý a zeleno-hnědý na plus 12V a potom modro-oranžový a zeleno-oranžový na kostru. jinak podle schématu patří opravdu žlutý drát na spínaných 12V, ne na immo.

jinak je možné ještě dokoupit krabičku pro ovládání centrálu, do které připojíš všechny dráty ze serv a k této krabičce přivedeš pouze 2 dráty od alarmu/dálkového centrálu se signálem odemknutí/zamknutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha dobře takže pokud chápu tak mám vše očasat a nechat si jen vodiče od servo motorků ( modrej, zelenej, bílej, hnědej a černej) a pak klasika stalálejch +12 a kostru... zbytek vypreparovat po předchozím majiteli a udělat řádně..abych řekl tak ted mi taky s jednoutkou ATC nešlo odemknout ani zamknout klíčem všechny dveře a ani když sem zamáčk libovolnej čudl tak se dveře nezamkly takže buh ví jak to tam kutil předchozí majitel... takže to zapojím ted jako dvou vodičové všechni 4 a na mikrospínač se u předních dveří vyprdnu... vše pojedu na ten keetec

tu starou krabičku od atc jsem ještě ven nevyoperoval...to provedu zitra...a zapojím pořádne ten keetec a dam vědět jak sem pochodil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, tak nějak jsem to myslel. samozřejmě nemusíš vytrhávat dráty, které budeš používat na napájení apod., ale čokolády atd. opravdu ne.

když by jsi chtěl používat i čudl na dveřích nebo centrál na klíč v zámku, tak by jsi to vše musel doplnit "jednotkou" centrálního zamykání (od 200 do 500).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc Ti děkuji, už to funguje ke spokojenosti... tedy až na diodu ve dveřich, ale hold neda se svitit mrska.. zkoušel jsem ji napojit na tu diodu od toho keetecu a ani se nehla... blika jen když ji dám na stálejch +12V a zem od diody keetec... když ji napojim přimo na kable k diode keetec tak blika jen dioda kee a ve dveřích nic.... a na stálem +12V bliká neustále... nějakej šotek no musim oželet...

Boobika patří Ti velký dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nn je tam konektor pinovej a vedle je vyvod na led diodu + servisní tlačítko... je to na tom schematu zapojení... ale schrnu to,..k ty diode keetec jsdou 3 žíly... černej, červene a bílej... bílej je servisní tlačítko a černej s červenym se staraj o diodu... ta blika pri zamčenym autě a taky jako potvrzení při aktivaci servis modu...a z auta ( rozuměno dioda ve dveřích) mi pod palubkou čučí hnědej a tmavě zelenej... puvodní zapojení bylo hnědej na stálejch +12V a zelenej na říd jednotku atc.. blikala při zamčení.....

edit: koukal jsem ted na schema který sem poskyt a tam fakt ta dioda není ale v krabici na papír. plánku je... to je jedinej rozdíl...da se přer tu diodu s serv.tlačítkem zamykat a odemykat oaute zevnitř a provádět servisní ukony - kodovaní ovladačů a nastavování jednotky...

Editováno: , autor: sumar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...