Přejít na obsah

Lůžková úprava


Elevisko

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Letos plánujeme trošku jinou dovolenou a to cestu na Lefkádu do Řecka. Chceme jet přes Slovensko, Maďařsko, Srbsko, Řecko a zpět přes Albánii, Bosnu atd. Letos jsme asi naposled jen my dva, tak letadlo střídá nové auto. Spát chceme spíš v autě, případně stan, tak začínám vymýšlet, co a jak, aby se nám tam vešlo něco na spaní. To s tou dřevěnou podlahou je zajímavé a praktické, bohužel by mi asi vadilo tam spát takhle nahoře, necítil bych se dobře. Zatím to vidím na vyhození sedaček, nafukovací matraci a na střechu si asi půjčím rakev, někam musím nacpat oblečení, vařič a nějaké nesmysly. Výlet bude asi na cca 10 dní. Máte zkušenosti s deflektory na okna a případně záclonky - nemusí mi tam při spaní každý čumět:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Len na inspiraciu, ako sa to da urobit v OII:

 

demontovane hlavove opierky, vyklopene sedaky.

 

Postup: na dno kufra narezat hranolky 4x5 cm, 2 kusy na seba. Cez to 16mm OSB dosku. Olepit kancelarskym kobercom z vypredaja.

Celkove naklady do 15 eur. Je to urobene z 3 kusov aby sa to dalo rozlozit a skladovat v kufri pri minimalnom zabere volneho miesta.

Kedze to nie je calunene, tak sa zide karimatka, deka alebo nieco na spodok, kto ma citlivejsie kosti na tvrde spanie.

Po skusenosti s Citroenom Picasso je toto len slaby odvar, ale posluzi.

post-93121-0-61427400-1435593931_thumb.j

 

Ako bonus je to, ze cele riesenie sa da vozit v aute aj trvalo a pouzivat ako dvojita podlaha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Atnarfus> já mám 192-193 cm. samotná konstrukce má myslím 175 cm a když přední sedačky sklopím dopřejdu co to jde a ještě je zvednu nahoru (tím se trochu ještě nakloní dopředu) tak při zavřeným kufru se tam vejdu, samozřejmě nohama se lehce opírám o dveře a na hlavě taky cítím sedačku, ale upřímně ani v normální posteli nespím tak narovnanej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

:D Ale prdlajs! Starouše ve stanu a děcka v autě jste nikdy neviděli? Nebo třeba "pána tvorstva" po pár pivech "na hanbě" pod širákem a zbytek v rodinky v autě? :) Někde jsem třeba viděl, že mělo děcko lehátko naštorc na předních sedačkách. Tady zase mají vyndané hlavové opěrky z předních sedaček a mají je sklopené dozadu - pak se v Roomu může vyspat klidně i 200cm týpek. Jasně, nejlepší na spací cestování je Transporter a jeho odvozeniny, ideálně California, případně rovnou nějaký karavan, ale vtip je právě v tom, že i prcek jako Roomster dokáže dobře posloužit, když se u toho kapku přemýšlí.

 

Spaní na podlaze v Roomu je tak či onak jen pro ženské nebo skrčky. Průměrně vysoký chlap už se tam napřímo nenarovná a našikmo zabere celé auto sám. O té vystupující loketce z tvrdého plastu nemluvě. Docela by mě zajímalo, kde mají ve složeném stavu ty boční díly, které jsou delší než hlavní obdélníky, a kde je kostrukce kryjící prostor pro nohy. Mně to zkrátka připomíná takové ty načančané fotky obýváků v katalozích - ty také na první pohled krásně vypadají, na druhý pohled si člověk všimne, že tam cosi chybí (typicky kabely k repro ;)) a když začne přemýšlet nad tím, jak by to asi fungovalo a jak by se tam cítil, zjistí, že tudy cesta nevede. :p Ale pro menší párek, který s sebou netahá moc krámů, to může být fajn a určitě je to inspirace. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Složená "rychlá" konfigurace - vzadu pouze dvě sedačky, prostřední nosná konstrukce ponechaná, boční vytažené vcelku a gumicukem chycené k prostřední, složený rošt položený na kapsách nad koly (provizorně zabalený v kusu pevné látky, bude to chtít nějaký trvalý obal na zip), 10cm molitanová matrace srolovaná nad kufrem, blokovaná proti pohybu vpřed opěrkami sedadel (konstrukci lze samozřejmě rozebrat na "elka", ta dát do kufru a vézt všechna tři sedadla, ale pro denní přejíždění z kempu do kempu je to zbytečně pracné/pomalé a tahat s sebou neplnohodnotnou prostřední sedačku je zbytečné):

post-93839-0-38967500-1462976183_thumb.j

post-93839-0-87259800-1462976183_thumb.j

post-93839-0-42795400-1462976184_thumb.j

post-93839-0-86678400-1462976184_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kempování v praxi - prostřední noha v kufru se ukázala být zbytečná, takže příště už bez ní; boční stabilita by se dala vylepšit nějakou opěrou o B sloupek; vedle 120cm matrace je nad loketními opěrkami zadních dveří pořád ještě dost místa, které by se dalo ucpat, aby tam v noci člověku nepadal loket - pohodlí na 10 cm tlusté matraci položené na pevném roštu je dostatečné pro opakované spaní po delší dobu, ranní výhled skrz panoramu nádherný:

post-93839-0-30322300-1462984771_thumb.j

post-93839-0-92658700-1462984771_thumb.j

post-93839-0-56465000-1462984772_thumb.j

post-93839-0-19010200-1462984773_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...