TomasB Vloženo 11. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2006 Kluci, kde to čidlo je? Kde ho mám hledat? Máte někdo foto umístění? Prej jich je více druhů - 3 a 4 pinový. Manželce totiž špatně startuje Audinka za tepla, respektive když je motor rozpálenej. Jak trošku ochladne, tak je to O.K. Čím studenější, tím lepší start. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2006 Primo na nadrzce chladici kapaliny, odpojis a vis. Aspon u me to tak je Aby nemela nacatej starter... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Opilý chorvat Vloženo 12. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 Primo na nadrzce chladici kapaliny, odpojis a vis. Aspon u me to tak je Aby nemela nacatej starter... Přímo na nádobce chladící kapaliny je tak akorát čidlo množství kapaliny, čidlo teploty kapaliny je poněkud jinde, už se prober z těch halucinací... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 Primo na nadrzce chladici kapaliny, odpojis a vis. Aspon u me to tak je Aby nemela nacatej starter... Přímo na nádobce chladící kapaliny je tak akorát čidlo množství kapaliny, čidlo teploty kapaliny je poněkud jinde, už se prober z těch halucinací... A ty prestan chlastat, ja ho tam mam Jedno z nich urcite : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 12. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 Tak na nádobce jsem žádné čidlo neviděl. A bude tam maximálně to na hladinu. Copak jste ho nikdo neměnili, že nevíte? Dneska to ještě projedu VAGem, tak uvidím, jestli něco bude hlásit kolem čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 12. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 Mrkni na těleso termostatu tam to určitě bude. doufam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 12. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 Mrkni na těleso termostatu tam to určitě bude. doufam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 12. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 Omlouvám se poslal jsem dvakrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 12. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 Mrkni na těleso termostatu tam to určitě bude. doufam aha, a ten najdu kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 12. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 Na 1,6 na prave straně i1,9TDI tak předpokládám že to tam bude i u 1,8 tu jsem v knižce nenašel .Na pravo pokud stojíš čelem k motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidecek19 Vloženo 14. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 tady asi - dole vpravo - cidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 14. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 tady asi - dole vpravo - cidlo Týý krááávo, co to tam je za hustej implantát zasilikonovanej... Tak to sem eště nežráááááál... U 1.6 74 kW je čidlo chladící kapaliny na pravé straně (myšleno pohledem opravujícího jedince před vozidlem) zhruba v úrovni podélné osy válců... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 14. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 U 1.8 to bude hooodně podobný, výměna jednoduchá , odpojíš dvouokruhový konektor, vycvakneš plastovou sponu, která ho drží na potrubí, dáš tam nový, zacvakneš sponu a nasadíš konektor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 14. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 Pokud budeš kupovat origo ELTH, tak Etkový číslo je 078 919 501B a je do 140°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 14. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 No a stojí cca 850,- Kč -> jak kde a jak kdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidecek19 Vloženo 14. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 tady asi - dole vpravo - cidlo Týý krááávo, co to tam je za hustej implantát zasilikonovanej... Tak to sem eště nežráááááál... U 1.6 74 kW je čidlo chladící kapaliny na pravé straně (myšleno pohledem opravujícího jedince před vozidlem) zhruba v úrovni podélné osy válců... uz jsem to takhle koupil no , ja zato nemuzu a az se podela tak to potom pozlatim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 14. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 tady asi - dole vpravo - cidlo jak na to koukám, tak v A4 to bude jinak uložený a i od 1. pohledu to vypadá jinak. A to je stejnej motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 14. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 Spidi díky, budu hledat něco takto vypadajícího na hadici, tedy jestli je to hadice, to na čem to je přidělaný. Pěkný photos. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 14. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 Jinak VAG nahlásil jen nějaké sporadické chyby, jinak je dle VAGu vše O.K. Akorát nevím proč, nepustilo nás to do nulování servisních intervalů. Hlásilo to něco se smyslu, že služba není dostupná nebo tak něco.A pomocí čudlů na palubce se to taky nepvedlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octa.diskuter Vloženo 22. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2014 tady asi - dole vpravo - cidlo Po letech si dovolim reagovat. To oslizle vpravo dole na hadici z motoru do chladice mam ve svem aute taky. Co jsem vycetl, tak v mem pripade to je termostat blokujici dodatecne dodelavanou klimatizaci Diavia, pokud teplota chladici kapaliny prekroci cca 110 °C. Jde o to, ze pred chladicem (nekdo tomu rika "sahara") je jeste jeden chladic klimatizace a pokud bezi klimatizace, tak je nejspis chladic od klimy teply a tim padem chladic od chlazeni nema takovou ucinnost. Takze kdyz hrozi prehrati chlazeni ("uvareni motoru"), tak se radsi klima vypne. Tenhle termostat je v klidu rozepnuty a az pri prekroceni kriticke teploty sepne. Me odesel, nasel jsem nekde nejaky za asi 2 tisice, coz za to nedam, tak jsem ho rozpojil a klimatiuzuju dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.