Přejít na obsah

Nefunkční centrál (Safe) O1 Tdi 81Kw, r.2002


aumi

Doporučené příspěvky

Ahoj prosím o radu. O1 Tdi 81Kw, r.2002. Včera jsem zapojoval denní svícení, maličko upravil ŘJ motoru (otevírání EGR, a množství vstřikovaného paliva) a přepojoval rádio (bylo nové a nedrželo paměť- nastavil jsem ho tak aby i při vytažení klíčku bylo zapnuté). No a teď nefunguje centrál, tedy pouze safe mód. Přestalo úplně reagovat na dálku a při otočení klíče ve dveřích se centrál zamkne, nebo odemkne, ale pouze bez safe.... zámky cvaknou jen jednou. Dnes jsem proto vrátil krom rádia vše do původního stavu a pořád bez odezvy. Zkontroloval jsem pojistky, relátka...... vše vypadá být v pořádku.

Nenapadá nikoho nějaké řešení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... a přepojoval rádio (bylo nové a nedrželo paměť- nastavil jsem ho tak aby i při vytažení klíčku bylo zapnuté). ...

To obnášelo co?

Obyčejně stačí prohodit dráty na pozicích 4 a 7 v napájecím ISO konektoru (Škoda, Fiat, Parrot a možná další to mají obráceně).

A tohle: "... i při vytažení klíčku bylo zapnuté..." znamená přesně co?

Ale že by jakýkoliv zásah do zapojení/nastavení rádia mělo vliv na centrál/safe, pochybuji.

To už jsi musel něco zkonit v nastavování. Ale hrabal jsi se v ŘJ motoru, ne v komfortce :feve: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V komfortce vůbec. No rádio je pioneer a přesně tak, prohodil jsem pouze dráty. No aby při vytažení klíčku ze zapalování zůstalo hrát (a to chtělo ještě navíc po prohození kablíků je mezi sebou propojit). Do jednotky komfortu jsem nezasahoval. Jinak všechny změny co jsem udělal(ale jak říkám pouze EGR a vstřikované množství paliva), tak jsem vrátil zpět a pořád to nefunguje. Pouze to rádio jsem ještě nezkusil vrátit, ale že by to bylo tím ??? to je divné.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... No aby při vytažení klíčku ze zapalování zůstalo hrát (a to chtělo ještě navíc po prohození kablíků je mezi sebou propojit). ...

To je nějaké divné.

Rádio po vytažení klíčku MUSÍ přestát hrát a přes to zůstat naprogramované stanice.

Od toho tam je trvalých +12V a spínaných +12V - svorka S.

NEMŮŽEŠ!!! spojit ty dva dráty. Proč?!

Vsadím se, že tady je zakopaný pes.

PS:

Škodovka to má celkem dobře vymyšlené.

Vypneš zapalování, všecka elektrika v autě je OFF a hraje pouze rádio, popřípadě je zapnutá HF.

Teprva po vytažení klíčku se rádio vypne.

Báječná fce svorky S :palec2: . Za ní mám Škodovku rád.

EDIT:

Teď jsem si to byl zkusit. Zapnul-vypnul zapalování a nechal klíč ve spínačce. Tj. nechal svorku S pod napětím, stejně jak jsi to udělal Ty, když jsi ta dva napájecí dráty spojil, a centrálem zamknout nejde. Klíčem jsem to nezkoušel, bo jsem ho měl ve spínačce. Pro druhý se mi už nechtělo zase po schodech :prc: .

Sprav to rádio a máš spravené auto :palec2: .

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...