Jump to content
Guest rosta

Koupě ojeté Fabie I - poraďte

Recommended Posts

Guest rosta

chci si koupit jetou FRS tak do 320000kc. co na tech autech odchazi, na co je treba se zamerit pri prohlidce, proste zkusenosti dlouhodobych uzivatelu. diky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snad jen jestli neklepe něco od předku. Bolístka FRS a zatím nevíme na 100% co to je - tluče to při přejezdu příčných vln na silnici, hlavně třeba když dojíždíš na kvalt bez plynu ke světlům atd... Teorie směřuje k silenbloku motoru na straně převodovky, ale mimo jednoho uživatele, kterej to pořešil vyplněním pomocí lepidla na autosklo zatím nic nevíme. Jinak nic nezlobí.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rosta

jo, o tomto vim. jeste jsem slysel, ze na to, ze to jede 200km/h to ma slabe brzdy.

P2M: ty jsi z prahy, ze? az nejakou najdu, jel by ses na ni podivat se mnou? do velikonoc bych mel vedet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jo, o tomto vim. jeste jsem slysel, ze na to, ze to jede 200km/h to ma slabe brzdy.

P2M: ty jsi z prahy, ze? az nejakou najdu, jel by ses na ni podivat se mnou? do velikonoc bych mel vedet, protoze mam v jednani imprezu wrx 01, ale zatim je to na mrtvem bode (pochopitelne netreba porovnavat tyto dve auta).

No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou ;)

Jinak se nezlob, ale nevezmu si na triko obhlídku auta pro někoho - něco se přehlídne a pak to poslouchat. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rosta

nebudes nic poslouchat, proste tam se mnou prijedes, kouknes na to, posles to bokem do vracaku, reknes ber nebo neber. nic vic. potrebuju nekoho, kdo zna slabiny a vi kde hledat, ja fabku neznam. naslednych kecu te usetrim, budes jen odborny doprovod...v pripade, ze se rozhodnu pro frs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nebudes nic poslouchat, proste tam se mnou prijedes, kouknes na to, posles to bokem do vracaku, reknes ber nebo neber. nic vic. potrebuju nekoho, kdo zna slabiny a vi kde hledat, ja fabku neznam. naslednych kecu te usetrim, budes jen odborny doprovod...v pripade, ze se rozhodnu pro frs.

Jak jsem řekl - s tímhle bohužel nepočítej. Znalců na Fabuli je hafo a určtě i mezi tvýma známýma ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou ;)

Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou ;)

Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! :p

jo výhody a kvality motoru 1.4 16V už jsme slyšely dost, máš pro to nějaký argument .. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rosta

p2m: neznam, proto jsem te oslovil. uzivatelu je spousta, ale ty nepotrebuju...teorii znam taky. ale i presto ti dekuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jo výhody a kvality motoru 1.4 16V už jsme slyšely dost, máš pro to nějaký argument .. :D

Ano, na dálnici v rychlostech nad 160 ty naftoví draci překáží...... :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
jo výhody a kvality motoru 1.4 16V už jsme slyšely dost, máš pro to nějaký argument .. :D

Ano, na dálnici v rychlostech nad 160 ty naftoví draci překáží...... :p

Tak nad 160 to už asi překážíš taky ne, nebo kolik z toho vymáčkneš?..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak nad 160 to už asi překážíš taky ne, nebo kolik z toho vymáčkneš?..

Tachometrových 190, z mírného kopce, např. D1 před Prahou 210.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou ;)

Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! :p

Jsem rád, že jsi nám to tu odborně osvětlil a Rosťu dostatečně varoval a současně poučil, že nej koupě jedině 1.4 16v 55kW "počipunevimkoliktomáklokanů"

Edited by P2M

Share this post


Link to post
Share on other sites
No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou ;)

Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! :p

Jsem rád, že jsi nám to tu odborně osvětlil a Rosťu dostatečně varoval a současně poučil, že nej koupě jedině 1.4 16v 55kW "počipunevimkoliktomáklokanů"

Máš pravdu, byl to ode mne jen žert, asi hloupej....... -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
jo výhody a kvality motoru 1.4 16V už jsme slyšely dost, máš pro to nějaký argument .. :D

Ano, na dálnici v rychlostech nad 160 ty naftoví draci překáží...... :p

Ty voe, ty jseš teda borec :smich: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...