Jump to content

Kodovani budiku


elmarees
 Share

Recommended Posts

A když se připoutáš, přestane pípat?

Pak bych to neřešil.

Už se to tu řešilo. Co si pamatuji, tak pomohlo rozpojit konektor pod sedačkou. Jiný způsob nebyl.

Jinak miluju ty co v rámci opravy odstraní důsledek a ne příčinu :palec2:

Link to comment
Share on other sites

ty pasy jsem jen zkousel jestli to jde vypnout a s tou kontrolou brzd.desticek vice mene taky, ale mam to vypnute, protoze me to znervoznuje...a ted se mi nechce hledat kde je preruseny kabel...

samozrejme by bylo super kdybych si nasel cas a opravil si to :)

jo a kdyz jsem hned pripoutany, tak nic nepipa ani neviti...to jasny...

Edited by elmarees
Link to comment
Share on other sites

.... a víš proč to pípá a znervózňuje, když nejsi připoutaný?

Já jsem za tuto fci rád. Škoda, že to nejde nakódovat tak, že pípat to přestane, ale kontrolka zhasne až po připoutání :feve: .

Zajímavost:

Fiaty mají tu signalizaci udělanou tak, že to pípá snad při startu na chvíli (tu si nejsem zcela jist) a pak znova, když auto jede. Při zastavení přestane.

Signalizace je i pro sedadlo pro spolujezdce. Tam je navíc taky spínač na zatížení. Takže bez spolujezdce se samozřejmě signalizace nekoná. Stačí dát na spolujezdcové sedadlo těžší tašku a o "zábavu" je postaráno.

PS:

A kabel máš spíš někde zkrat na kostru. Mám za to, že signalizace opotřebení destiček funguje tak, že pokud se deska opotřebí tak se spojí kontakt, co je v desce, na kostru.

Link to comment
Share on other sites

Aha, tak tak to je.

A má to i logiku.

Jednak to indikuje urvaný kabel a pak "moje metoda" by znamenala indikaci opotřebených destiček jen při brzdění.

Ale i tak se mi moc zdá, že táta měl kdysi na R11 k destičce jen jeden drát. Ale to bylo o 20let starší auto.

Link to comment
Share on other sites

WOJNAR: Octavie to maju tak ako som pisal. Mas tak konektor s 2 pinmy na brzdovej platnicke.

Starsie auta mali jeden kablik jak popisujes Ty a hlavne Renault to pouzival nedavno. :)

Edited by Wojnar
Jsem si z dovolením opravil jméno :-)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ahoj, potřeboval bych poradit.

Měnil sem v oktávce L&K rv. 2001 polodot za maxidot.dával sem navi a napojoval sem navi na třídrát na maxíka a vše šlape jak má.

 

1 - Mám ale problém - nechápu kodování budíků a potřeboval bych to vysvětlit.Původní kodování bez navi na polodotu bylo 31112.

 

2-když otevřu dveře, nezobrazí se mi autíčko - zobrazuje to maxidot 2,5 generace (budíky do 220 km)

 

3-když rozsvítim světla, ale nemám nastartovanej motor, tak mi to nepípá a polodot to dělal.Co je špatně?

 

díky za pomoc

 

Edited by vwszene
Link to comment
Share on other sites

Kodvání máš v příloze jednotlivé výbavy se sčítají.

No proč ti negonguje a příp. neukazuje otevřené dveře? Je otázka co jsi tam měl (asi 2,5 generaci ) A teď jsi dal 3. generaci To by potom odpovídalo. Přesně by se to dalo dohledat ve schematech. Třetí generace budíků aby byla plně funkční musí mát jiné mozky ve dveřích (s písmenem D na konci) a jinou komfortku ( ...799B).

Někde na foru je tu popsáno Přestavba na III. generaci.

post-1028-0-85817300-1361820387_thumb.pn

post-1028-0-44055800-1361820388_thumb.pn

post-1028-0-01935000-1361820389_thumb.pn

Link to comment
Share on other sites

kluci žádnou 3G sem tam nedal.

měl sem tam polodot  2,5G a dal sem tam maxidot 2,5G.Maxidot 2,5G má tacho do 220 a maxidot 3G má tacho do 240 a já sem dal maxidot 2,5G do 220.

polodot mi otevření dveří zobrazoval

číslo starých budíků polodot je 1UO 920 820 G 47H a nový musim napíchnout a zjistim zejtra.

 

Takže kodování je OK?podle tabulky 31112 - je to správně? Oi 81 kw rv 2001 maximální výbava a je z německa.

Link to comment
Share on other sites

Takže jak sem se mylně domníval že pokud sou budíky do 220Km, jedná se pouze o 2 a nebo 2,5 generaci.Ovšem dneska si koupil kamarád OI rok výroby 2003, kde má komfortku 799B a budíky taky do 220 km, takže z toho usuzuju, že můj maxidot do 220km, u kterýho sem si myslel je 2,5G je 3 generace.Porosim jenom o ověření čísel budíků:

 

polodot 2,5G - 1U0 920 820 G

maxidot u kterýho sem si myslel že je 2,5G - 1U0 920 841 F

Link to comment
Share on other sites

Jo začalo mi to bejt jasný hned, jak sem uviděl kamarádovu oktávku.

Žil sem v domění, že pokud je tacho do 220, že je to automaticky 2,5G a ejhle ono neni.

Přestavovat na 3G nebudu.Začnu schánět 2,5G maxidot a pak ho tam dám.

 

Můžu vás teda poprosit, jaký číslo budíku maxidotu teda mám schánět?Abych si zase nekoupil 3G :D

 

díky za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...