elmarees Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 Ahoj... zmenil jsem kodovani budiku...vypnul jsem si pasy a brzdove desticky. Desticky mi to neukazuje ...to jsem chtel, protoze mam kabel v pr..., ale u pasu slysim zvuk, kontrolka uz nesviti, ale ten zvuk, ze nejsem pripoutanej je porad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojnar Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 A když se připoutáš, přestane pípat? Pak bych to neřešil. Už se to tu řešilo. Co si pamatuji, tak pomohlo rozpojit konektor pod sedačkou. Jiný způsob nebyl. Jinak miluju ty co v rámci opravy odstraní důsledek a ne příčinu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodo-Kolín Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Taky nechápu když máš kabel v .... no háji proč ho nevyměníš? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmarees Posted June 20, 2011 Author Share Posted June 20, 2011 (edited) ty pasy jsem jen zkousel jestli to jde vypnout a s tou kontrolou brzd.desticek vice mene taky, ale mam to vypnute, protoze me to znervoznuje...a ted se mi nechce hledat kde je preruseny kabel... samozrejme by bylo super kdybych si nasel cas a opravil si to jo a kdyz jsem hned pripoutany, tak nic nepipa ani neviti...to jasny... Edited June 20, 2011 by elmarees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojnar Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 .... a víš proč to pípá a znervózňuje, když nejsi připoutaný? Já jsem za tuto fci rád. Škoda, že to nejde nakódovat tak, že pípat to přestane, ale kontrolka zhasne až po připoutání . Zajímavost: Fiaty mají tu signalizaci udělanou tak, že to pípá snad při startu na chvíli (tu si nejsem zcela jist) a pak znova, když auto jede. Při zastavení přestane. Signalizace je i pro sedadlo pro spolujezdce. Tam je navíc taky spínač na zatížení. Takže bez spolujezdce se samozřejmě signalizace nekoná. Stačí dát na spolujezdcové sedadlo těžší tašku a o "zábavu" je postaráno. PS: A kabel máš spíš někde zkrat na kostru. Mám za to, že signalizace opotřebení destiček funguje tak, že pokud se deska opotřebí tak se spojí kontakt, co je v desce, na kostru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 WOJNAR: Nemas pravdu V brzdovej platnicke je zaliata slucka ktora ked sa prederie- kabel sa rozpoji tak zacne svietit kontrolka. Ziadne spojenie s kostrou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojnar Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Aha, tak tak to je. A má to i logiku. Jednak to indikuje urvaný kabel a pak "moje metoda" by znamenala indikaci opotřebených destiček jen při brzdění. Ale i tak se mi moc zdá, že táta měl kdysi na R11 k destičce jen jeden drát. Ale to bylo o 20let starší auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 (edited) WOJNAR: Octavie to maju tak ako som pisal. Mas tak konektor s 2 pinmy na brzdovej platnicke. Starsie auta mali jeden kablik jak popisujes Ty a hlavne Renault to pouzival nedavno. Edited June 20, 2011 by Wojnar Jsem si z dovolením opravil jméno :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojnar Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Člověk se učí celý život . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwszene Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 (edited) Ahoj, potřeboval bych poradit. Měnil sem v oktávce L&K rv. 2001 polodot za maxidot.dával sem navi a napojoval sem navi na třídrát na maxíka a vše šlape jak má. 1 - Mám ale problém - nechápu kodování budíků a potřeboval bych to vysvětlit.Původní kodování bez navi na polodotu bylo 31112. 2-když otevřu dveře, nezobrazí se mi autíčko - zobrazuje to maxidot 2,5 generace (budíky do 220 km) 3-když rozsvítim světla, ale nemám nastartovanej motor, tak mi to nepípá a polodot to dělal.Co je špatně? díky za pomoc Edited February 25, 2013 by vwszene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhausek Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 zřejmě jsi měl polodot 2.5G a dal jsi maxika 3G komfort.. p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwszene Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 měl sem polodot 2,5G tacho do 220 a dal sem maxidot 2,5G tacho do 220. takže generace je stejná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Kodvání máš v příloze jednotlivé výbavy se sčítají. No proč ti negonguje a příp. neukazuje otevřené dveře? Je otázka co jsi tam měl (asi 2,5 generaci ) A teď jsi dal 3. generaci To by potom odpovídalo. Přesně by se to dalo dohledat ve schematech. Třetí generace budíků aby byla plně funkční musí mát jiné mozky ve dveřích (s písmenem D na konci) a jinou komfortku ( ...799B). Někde na foru je tu popsáno Přestavba na III. generaci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhausek Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 číslo nových a starých budíků? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwszene Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 kluci žádnou 3G sem tam nedal. měl sem tam polodot 2,5G a dal sem tam maxidot 2,5G.Maxidot 2,5G má tacho do 220 a maxidot 3G má tacho do 240 a já sem dal maxidot 2,5G do 220. polodot mi otevření dveří zobrazoval číslo starých budíků polodot je 1UO 920 820 G 47H a nový musim napíchnout a zjistim zejtra. Takže kodování je OK?podle tabulky 31112 - je to správně? Oi 81 kw rv 2001 maximální výbava a je z německa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 No nedal ,ale budíky pro třetí generaci zřejmě ano. Máš sice pravdu na mém Maxidotu III. generace je 240. Napiš číslo nových budíků. Kodování pokud tam máš vše a umíš to sečíst tak ano OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwszene Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Takže jak sem se mylně domníval že pokud sou budíky do 220Km, jedná se pouze o 2 a nebo 2,5 generaci.Ovšem dneska si koupil kamarád OI rok výroby 2003, kde má komfortku 799B a budíky taky do 220 km, takže z toho usuzuju, že můj maxidot do 220km, u kterýho sem si myslel je 2,5G je 3 generace.Porosim jenom o ověření čísel budíků: polodot 2,5G - 1U0 920 820 G maxidot u kterýho sem si myslel že je 2,5G - 1U0 920 841 F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhausek Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 to je 3g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Tak potom je jasné proč ti nejde gongání a neukazuje otevřené dveře a ani to nijak neuúpravíš Jedině kompletně přestavět na 3. generaci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwszene Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Jo začalo mi to bejt jasný hned, jak sem uviděl kamarádovu oktávku. Žil sem v domění, že pokud je tacho do 220, že je to automaticky 2,5G a ejhle ono neni. Přestavovat na 3G nebudu.Začnu schánět 2,5G maxidot a pak ho tam dám. Můžu vás teda poprosit, jaký číslo budíku maxidotu teda mám schánět?Abych si zase nekoupil 3G díky za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.