FABIA420HB Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Caute chalani. Uz dlho a vela som pocital o zaslepeni EGR ventilu ale stale sa neviem rozhodnut nakolko mam uz r.v 2006 a mal by som problem aj s elektronikou(cize by my svietila kontrolka) + niektory sa stazju na nejake problemy. Zaujima ma to preto lebo jazdim casto iba mesto a kratke vzdialenosti a po tyzdni uz citim na aute ze nejako zlenivelo nakolko jazdim v nizzsich otackach zo studenym motorom tym padom EGR stale on a taham bordel .Potom raz za tyzden idem po dialnici do roboty tak tomu nalozim 200km/h aspon 5 min co mi orporucali vsetci ze to pomaha precistit cely sacii trakt..A ono to fakt funguje na druhy den ide auto ako utrhnute ale o tyzden znovu..Podotykam EGR cisty+ klapka + cele sanie (cistene dva mesiace dozadu a meneny aj EGR za novy)Po pravde nebavi ma to stale chodit prehanat niekam po dialnici aby to islo dobre stale...takze tvrdo nadtym uvazujem...VViem ze tu je urcite otom vela popisaneho a nemam cas to tu hladat a ta by som poprosil ludi ktory stym maju osobnu skusenost napisat pre a proti zaslepenie EGR..Nejde mi len o vykon ale oto ze nechcem zaserat motor ked nemusim..Vsetkym zucastnenym vopred Dakujem.. PS:Kde sa da kupit nejaky ten uz urobeny plech na zaslepenie EGR ventilu a ako sa da cez VAg odstavit EGR OFF..Dakujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 máš euro4, takže to se bude muset udělat změna v softíku. zajeď za někým schopným v okolí, on ti to předělá a pak tam normál hodíš plech. jinak se rozsvítí kontrolka. jinak tomu motoru prospěje víc, když ho budeš hnát, než když poskakovat někde krokem. když jezdíš po městě, tak to zkus aspoň trochu držet v otáčkách a ne to mydlit v nízkých. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FABIA420HB Vloženo 21. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 Hej hej snazim sa jazdit stale nad 2000 ot/min vzdy nieco to pomohlo ale aj tak po nejakom case je to trosku lenivsie a treba to znovu prehnat po dialnici a potom je zase klud na chvilku a ide vyborne dik Inak ja som to nedavo cistil a nemal som to take horzne fakt iba taka povrchova spina a EGR trosku zasrany od sadzi ale inak nic hrozne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanf Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 ked mas egr ciste tak pri strate vykonu nie je problem v egr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FABIA420HB Vloženo 21. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 Problem je v EGR a vnicom inom respektive vtom co zneho pusta do sania!!!Vzdy ked to prezeniem po dialnici 200 ta to ide potom 5 dni uplne inak..Je to sadzami a na TDi nic noveho kazdy kto sa vyzna v TDi TI povie to iste ze Tdi treba sem tam dobre pretiahnut po dialnici a vzdy to pomaha hlavne koli tym usadenim sadzam..Ine nema byt co zle vsetko mam nove (podtlakovy ventil, regulacia turba,MAF ,novy EGR )a nemam ziadnu chybu ani iny problem..A otazka znela skusenosti EGR off..Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanf Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 bude sa ti velmi dlho v zime zohrievat. to je vsetko. vykon to iste,zvuk to iste, spotreba rovnaka, v zime samozrejme vyssia kedze sa dlhsie zohrieva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 zas o tolik déle se to ohřívat nebude. hodně záleží na tom, jak bude motor zatížen. na druhou stranu půjdou veškeré plyny přes turbo a je poznat o trochu rychlejší náběh. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.