Přejít na obsah

Oktávie se chová jako těžký americký vůz :-(


schneefall

Doporučené příspěvky

Jestli na to máš chuť, tak to zkus.

Samozřejmě, že kvalitní podvozek potřebuje vše - i pevné uložení ramen i správně nastavené tlumiče i vhodně vybraná péra.

Pokud bys chtěl vše vyřešit najednou (když to podstatné z uložení si vyřešíš sám) - a měl na to peníze - poptej tu u HP sporting.

Objednej si podvozek na RS - budeš mít správná péra, správně nastavené tlumiče a nebudeš muset o ničem dalším přemýšlet nebo to řešit.

Má sériovou RS-ovou výšku, tzn. je o 16 mm nižší než Octavia I ne-RS.

Ale to by ti nemuselo vadit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha jako myslíš sehnat si prostě origo podvozek z RS?

Akorát vepředu je jinak řešený uchycení stabilizátoru ne?

Mě to přes kosti drží na ramenech a u RS jsou táhla přidělaný k tlumičům.

Navíc co jsem koukal na cenu new tlumičů ...to je docela pálka.

Přidělám tuhé silentbloky,zkontroluju všechny ostatní gumy,šroubové spoje a pořídim pružiny.

Pak nahodim info jak jsem dopadl :-)

Možna to ale bude až na jaře...teď v těch hnusech se mi moc ležet pod autem nechce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ooo tak to jsem se spletl :)

No musel bych prodat motorku,abych ty tisíce na podvozek měl.

Musí být nějaká levnější varianta....pro mě jako běžného uživatele.

Dejme tomu,že na škoda dílech seženu sadu pružin na 1.8T za 2900.

No tak já dám 4200 za sportovní pružiny a budu mít dobrej vnitřní pocit,že jsem koupil něco lepšího :)

Ještě by mě zajímalo jestli moje 1.8 T má opravdu o 2 mm na průměru větší stabilizátor,než třeba 1.6

Na škoda dílech je stabík pro 1.8T průměr 23mm

A pro Octavii bez značení motorizace průměr 21mm

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0411305b-stabilizator-21-mm-octavia.html

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0411305e-stabilizator-23-mm-octavia.html

To by možná byla další věc,proč se moje Octáva naklání méně než kámošova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona levnější varianta existuje.

Nekupovat nic a oblíbit si současný stav.

Nic levnějšího pochopitelně není.

Pokud to má být opravdu ono, potřebuješ ale všechny 3 uvedené zásahy do podvozku.

Bylo by příjemné, kdyby se to dalo rozumně etapizovat - napřed pořídím silentbloky, až přispořím, koupím péra, pak zas dokoupím tlumiče až budu mít postupně všechno potřebné koupené a namontované, aniž bych musel utratit hrůzu peněz najednou.

Jenže to nejde - pokud rozeberu předek a přelisuji silentbloky, měl bych zaplatit geometrii.

Když vyměním péra, budu zase dělat hodně už provedených de- i montážních prací a zase platit geometrii a navíc i seřízení světel.

Podobně to platí pro následnou výměnu tlumičů.

Takže ta etapizace se pak docela prodraží.

Pokud koupíš péra o kterých nic konkrétního nevíš, riskuješ, že to nebude ono a že to zase budeš chtít vyndat.

Eibachům já sice hodně věřím, po řadě dobrých vlastních i zprostředkovaných zkušeností, ale možné to vždycky je.

Pokud koupíš kombíková péra nejtvrdšího třídění dozadu, stanou se 2 věci - ušetříš a víš do čeho jdeš, co konkrétně a jakým směrem posuneš.

Je jen na tobě jaká míra rizika ti přijde jako přiměřená.

S tím předním stabilizátorem máš pravdu.

Editováno: , autor: Tonda-B
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...