Jump to content

Výměna lambdy, ale přes to chyba


kren
 Share

Recommended Posts

Ahoj, včera mi začala pípat palubka a blikat kontrolka, když jsem přijel domu, hodil jsem to na VAG a na motoru chyba 16518, myslel jsem že je lambda po smrti, hned jsem koupil v auto kelly novou , vyměnim ji a palubka křičí zase. Tentorkát chyba 16514. Zase ji vymažu, jedu se kousek projet palubka furt křičí a bliká. Napíchnu opět na VAG a zase chyba 16518. Měřil jsem konektor (lambda) co vede od jednotky a na první dvojici pinů je asi 0,45 V a na druhé 13,7 V. Fakt nevím co s tím. Motor AME 1.4 50kw. Jo a na VAG v bloku hodnot motoru, skupina 30 je 110 (má být 111) Díky.

Link to comment
Share on other sites

ale je zajímavé, že když chybu vymažu, vypnu zapalování, vytáhnu klíček, pak zase zapnu zapalování (ani nenastartuju) a chyba je tam zas. Jednou jsem zkoušel odpojit lambdu a jet bez ní a tuhle chybu to vůbec nevyhodilo a už vůbec mi to v autě nepípalo.

Link to comment
Share on other sites

Tak jestli kontrolka emisí blikala, znamená to přehřátý katalyzátor a to je většinou špatná cívka, nebo vstřikovač. Každopádně šetříš na nesprávným místě a ve finále zaplatíš ještě víc. Tyhle díly jako lambda sonda apod jedině origo bosch, takže začni tam. Nj co můžeš chtít taky z kelly že :D:wacko::blink:

Link to comment
Share on other sites

ale je zajímavé, že když chybu vymažu, vypnu zapalování, vytáhnu klíček, pak zase zapnu zapalování (ani nenastartuju) a chyba je tam zas. Jednou jsem zkoušel odpojit lambdu a jet bez ní a tuhle chybu to vůbec nevyhodilo a už vůbec mi to v autě nepípalo.

No a dle toho to je to jasný - bud lambda nebo kabeláž a to je hodně málo pravděpodobný. Kdo má na opici, musí mít i na banány..

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Chlapi nevíte někdo kam vede kontakt č3 z přípojky pro sondu před katem? Podle el.schématu je to kontakt propojení se sondou za katem pro vyhřívání. Hledám ten kontakt č115.který je v tom schématu v tom rámečku. Měřil sem kabeláž a pořád mi to ukazuje v ŘJ na třech místech!!! což není asi dobrý. Dík za pomoc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Zdar,jestli máte někdo vysledováno, na konektoru k lambdě u motoru AME 1,4/ 50kW pin 1 a 2 je nahřívání. Měřil jste někdo, jaké tam má být napětí? Na 3 a4 má být cca 0,4V(z řídící jednotky) , ale na 1 a 2 nevím. Poraďte, prosím.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...