Přejít na obsah

Výměna budíků


mirdas

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Dobrý den,

nejprve chci poděkovat všem zdejším borcům,zejména těm notoricky známým,kteří jsou ochotni se podělit o své zkušenosti. Takových lidí nebývá nikdy dost, jsem zde častým hostem a mnohokrát mi již jejich rady při pročítání fóra pomohly.Je to už dva měsíce co jsem v protisměru potkal řidiče,který si při míjení našich vozidel potřeboval kýchnout a při tom strhnul volant bohužel na levou stranu.Tak jsem mu popřál hodně zdraví a začal po roce dávat znovu dohromady svoji oblíbenou Octavia TDI 81kW r.v.99.

Podotýkám,že auto bylo po kompletní GO přední nápravy,tak ted jsem k tomu ještě přidal blatník dveře a začal znovu. Když už jsem musel kvůli vystřeleným airbagům odstrojit palubní desku pustil jsem se i do dlouho odkládaného předělání manuální klimy na klimatronik.Vše mám zatím uspěšně za sebou a dostávám se k jádru mého problému.

Po předělávce(dnes už souhlasím,že je lepší koupit jiné auto s klimatronikem) vše chodí asi jak má ale z palubního MFA zmizel údaj o venkovní teplotě (přístrojovka 1U1 919 034 G), který by tam měl přeposílat klimatronik.Na klimatroniku se venkovní teplota zobrazuje v pořádku. Nejprve jsem se spokojil s tvrzením, že to nejde ale při dalším laborování a náhodném pokusu se zařazením přistrojovky 1U0 920 810 F se údaj o venkovní teplotě opět zjevil. Začal jsem dále pátrat po místním foru a vytušil jsem, že můj problém spočívá v přechodu mezi stávající 2,5G a 3G.Jsem začátečník v autodiagnostice a vládnu programy VAG-COM 304 a VAG-TACHO.Přes VAG-TACHO jsem si vyčetl PIN kody obou přístrojovek a pokusil se o sladění nové přístrojovky 3G(nejsem si jistý) s mým autem.Odborníci již jistě tuší,že můj pokus se nezdařil nedostal, jsem se přes imobilizér.Můj dotaz zní jaká je nejjednodušší cesta pro sladění těchto komponent a jestli je to vůbec možné. Načetl jsem zde mnoho příspěvků ohledně předělání na 3G. Netoužím zatím po MAXIDOTU, stačilo by mi rozeběhnout tu přístrojovku 1U0 920 810 F, ktrerá umí venkovní teplotu a navíc ještě dojezd a podsvícení je už přes LED diody. Matně tuším že možná cesta je přes nové klíče nebo vyblokování imobilizeru v motorové jednotce. Prosím zdejší odborníky aspoň o názor nejjednoduší cesty.Vím,že je možná ještě potřeba vědět mnoho dalších údajů o konkrétním vozidle ale koukám, že už jsem napsal docela slušnou slohovku, tak zatím skončím a budu doufat, že si to alespoň někdo přečte a zareaguje. Zatím díky moc Mira.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím pánové.Dnes jsem chtěl vyměnit své staré budíky za jiné s maxidotem.Začal jsem v 17 - přístrojová deska dávat login co jsem dostal s autem na stíracím štítku v plastovém obalu.Poté jsem zjistil že to nási není ten správný pin, tak jsem vymontoval budíky.Tam je štítek velkým číslem, předpokládám že s PINem.Taktéž jsem do něj rejpnul při demontáži šroubovákem, tak si nejsem jist posledním číslem.Za celý den se mi nepodařilo v "11" přihlásit.Stále na malém dispeji FAIL.Samozřejmě že jsem to zkoušel celkem doskrát,tak jsem to pro dnešek vzdal.Nevíte jak dlouho se musí čekat na znovupovolení? zadání PINu. Dával jsem druhé budíky PIN mají napsaný na boku,jinak jsou bez štítku. Původní číslo budíků dle VAGu je 19112, nové jsou 19114.Našel jsem že je to motor 74kW, já mám kW.Může mi někdo zkušený a ochotný prosím poradit jak tedy postupovat při výměně budíků,nakódování IMMO a klíčků.Předem děkuji.Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem pochopil,ale takovouhle "radu" nepotřebuji,kvůli tomu nemusím psát na forum.Jde mi o to jak povolit opětovné zadání PINu ,kolik je pokusů,čas a pod..Co se týká nakodování přístrojovky to jsem našel,nakódovat to IMMO a klíčky už zvládnu.|Do nových budíků se dostanu v pohodě. Prosím o radu, třeba i přes SZ,jsem na chalupě a rád bych dnes odjel aniž by to musel opět předělávat.Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tk jsem to zkusil a stále nic.Vlastně ani nevím kde je ten PIN budíků.Mám plastový štítek autu na něm jsou tři čísla.To stírací je myslím pro přizpůsobení klíčů? To bílé na černém 8 písmen nevím na co je a ještě je tam jeden štítek se dvěma čísly nahoře a pěti dole.Když dám nové budíky , zadám PIN a přihlásím se.To je OK.Ale bliká rychle IMMO a kontrolka žhavení,jakmile se příhlásím,blikají obě stejně.Pam dám 50 a tam končím protože pořád nevím ten PIN původních budíků.Jinak při zkoušení přihlášení na staré budíky IMMO ani neblikne,auto se neblokne,prostě nic.Jen se na počítadle ujetých km těch nulovacích oběví FAIL a toť vše.Jinak ještě upřesňuji,kabel neorigo,VAG 3xx, MR2004 3g.Ty nové budíky jsem už nakódoval aby byly stejné jako staré. Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.Tak jsem dnes nechal staré budíky hodinu zaplé a poté se normálně do budíků zalogoval.Rozblika se kontrolka IMMA .Tak jsem nasadil nové budíky, přihlásil PINem který je OK, dal kanál 50, napsal PIN starých budíků a nic.Tedy když zadám starý PIN tak se mi stejně po testu chce ukládat hodnota 32000 i když v nové hodnotě mám PIN starých budíků.Když zapnu klíčky, kontrolka IMMA bliká rychle, jak dám login tak začne blikat pomaleji,maxidot napíše imobilizér aktivní,ale začne za chviličku blikat kontrolka žhavení a maxidot napíše "motor do dílny".Předpokládám že je asi bloklá nová přístrojovka? Zase nechat hodinu zaplé? Podle VISu snad dělám vše dobře.Díky za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to zas tak kriticky neviděl.

Zastávám názor, že tohle je ta nejlepší škola. Děcku můžeš sto krát říkat, že to pálí. Uvěří až se spálí.

Je fakt, že měl štěstí, že nic neodstavil natrvalo (snad).

A pak: "Pokud nejde o život, jde o ho*no!"

@Jirka_Ka:

Ať Ti to vyjde :palec2: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neříkám že je to tento případ ale:

jde o to že už jsem viděl mraky aut kde si někdo něco dodělával

říkám tomu "auto napadené kutilem" většinou je mi těch aut líto jak jsou sprasený, vše udělaný jen tak na půl že se to někdy dodělá atd

nehledě na to že tohle téma se tu řešilo x jrát a stačilo trochu hledat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud to a nebo jak tu kdysi bylo tempomat zadarmo. Než aby koupily páčku za pár stovek a udělali to jak to má být tak řeší nějaké tlačítka do palubky.

a o domácích hrátkách s diagnostikou ani nemluvím, hlavně u OII rozkódovany celý auto.

o to je vlastně i toto téma : vše dělám dobře jen to nějak nefunguje

Pak je napadne spásná myšlenka že to vyřeší vypnutím imma a zničí motorovou jednotku, protože se to nějak nepovedlo, a pak to chcou za 2 dvě stovky vše spravit.

ale už dost :kol-74:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,ano je to o tom že se to nedaří že? Kdyby se dařilo asi bych se tolik nesnažil psát a ptát.Ale teď vážně,pořád nic.Nechal jsem nové budíky hodinu zaplé a stále nic.Přihlásím se do nových budíků jejich PINem,zpomalí se kontrolka blikání IMMA začne blikat kontolka žhavení.Předpokládám že jsem se úspěšně dostal do přistrojové desky.Dám přizpůsobení, načtu kanál 50 tam je původní,uložená hodnota 32000.Dám do nová hodnota PIN starých budíků a dám testovat.Hodnoty se nezmění když dám uložit tak se stále ukládá hodnota 32000.Proč?Na řj motoru stále vísí :

1 Nalezeny chyby:

17978 - rid.jedn. motoru zablokovana

P1570 - 35-00 - -

Tam asi bude ta chyba že?

Chápu že Vás profíky takovými malechernostmi a chybami zatěžuji,ale pokud já mohu někomu ve svém oboru či koníčku pomoci tak se snažím poradit.Jinak bez těchto pokusů a omylů by se člověk učil a dostával dále.Jsem si téměř jistý že chyby dělá každý....Díky Jirka

EDIT:

Tak ta chyba tam skočí jen když dám tu novou přístrojovku.Pokud dám starou, dá s normálně vymazat.Zajímavé je že km na obou přístrojovkách sedí.Jinak se starou přístrojovkou vše OK.Díky Jirka

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu že Vás profíky takovými malechernostmi a chybami zatěžuji,ale pokud já mohu někomu ve svém oboru či koníčku pomoci tak se snažím poradit.Jinak bez těchto pokusů a omylů by se člověk učil a dostával dále.Jsem si téměř jistý že chyby dělá každý....Díky Jirka

Jestli mohu mluvit za sebe,tak:

Nejsem profík, přesně vím o čem mluvíš/píšeš.

Přesně stejným postupem -> pokus/omyl se učím i já,

Vše co vím, vím z metody pokus/omyl. Prostě vše co opravuji, dělám metodou: čtu, rozebírám, čtu, koukám, čtu, zpátky skládám.

Jen se, možná, ptám o něco později než jiní.

Tobě držím palce a nevzdávej to!

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OPředpokládám že mám.U prvních budíků při loginu se rozsvítí kontrolka IMMA což jsem pochopil že je OK. U druhých budíků při loginu začne kontrolka IMMA blikat pomaleji spolu s kontrolkou žhavení.Předpokládám že je to také OK. Jinak to vypadá že se mezi sebou předávají ujeté km,zkusím se na to podívat přesně.Díky Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...