Přejít na obsah

Výměna budíků


mirdas

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Ahojte trosku to obnovim tuto temu, precital som uz vela for a nic mi nepomohlo, urobil som na rj motora tovar nastavenie ulozil, dal som 17 budiky tiez obnovil nastavenia, pin immo mi zoberie z novych budikoch ale nepusti mi da do kanalu 50, stale pise ze nieje k dispozicii, immo mi na novych a starych budikoch sedi (verzia). ked nahram immo k novym budikom auto kludne nastartuje ale cez vag mi stale svieti vin z pôvodného auta, cize pocitam ze stale niesu sparovane z rj motora. pouzivam klasicky kkl kabel a vag 304cz. povodne budiky su 1u1 919 034c a nove su 1u0 920 810b budiky boli v aute tak istom ako mam ja len rocnik 2000. rj abs je can a mala by byt aj rj motora. nemam ziadnu blokaciu po zadani zlym pin vsetko na myslim 24 je na 0 mozem pridat obrazky keby bolo treba. Octavia 1 1.8t 20v 110kw agu. r.v 7/1999(facelift)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale preco menit rj motora ked ,rj motora ide cez can tak isto abs. dnes som skusal tie kable co idu do zelenej koncovky budikoch 19-20 som odpojil otacky mi nesli, hlasilo poruchu oleja a abs. a stare budiky ani nevedeli ze som nieco odpojil :-)  podla kanala 125 je can rj motora a abs. na mojich starych budikoch podla schémy ma dopojeny kabel na zelenej koncovke 32 pre ukazovanie spotreby.

Alebo proste rj motora agu  nepodporuje aby ukazovalo spotrebu na budikoch cez can? jedine to ma napada kde by bol cely preblem. keby to bolo tym existuje prevodnik z analógového na can bus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Zdravim Pánové,


 


Chci se zeptat jestli je možný přizpůsobit přístrojovej panel 1U1 913 933 již použitý za stejnou namontovanou v autě. Jedná se o rok výroby 1997. Chip 93c66 dle programmeru je to IMMO1 na netu všude píšou IMMO2. Kde je pravda? Musím i u techto panelů přejít mimojiné na kanál 50? nebo se to týká jen budíků po FL?  Musím koupit i nový tyčky do klíčů?  a pak tedy ID33 nebo ID48? Děkuji


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarvím. Potřebuji od místních borců trochu nakopnout co dělám špatně :-(

Sehnal jsem si vysněnou přístrojovku s maxidotem (použitou) a snařím se jí přizpůsobit do své O1 RS. Původní přístrojovka: 1u0920811c ;  Nová:1u0920841c.

Postupuji přesně podle VISu (= podle postupu uvedeném na první stránce v tomto vlákně)

 

- Mám problém s přizpůsobením nové přístrojové desky.

- Zadám LOGIN 5 místný pin z nové přístrojovky (login vypadá úspěšný, konrolka imobilizéru svítí, namísto blikání)

- pak PŘIZPŮSOBENÍ , kanál 50, PIN ze starých budíků. TESTOVAT, ULOŽIT

 

- teď bych čekal, že nové budíky, převezmou VIN? SKZ a PIN a kilometry ze starých. Co se ale stane mě je: Budíky úspěšně převezmou PIN, SKZ nevím, a VIN je v budíkách uložen jakoby 2x. Starý i nový .. Stav km zůstane nezměněn, tudíž nenačte se ze starých budíků :-( Mají se samy přizpůsobit i kilometry? Nebo můsím ručně přes VAG Commander?

- Pokud na VAGu diagnostikuji panel přístrojů, nejprve na chvilku problikne můj správný VIN, ale za vteřinku se přepíše na VIN nových budíků (tudiž ne VIN mého auta). Dal jsem si tu práci a vyčetl z takto špatně přizpůsobených budíků eeprom a opravdu tam vidím 2x VIN, Jeden můj a druhý z nových budíků :-(

- Pokud jsem pokračoval a snažil s přizpůsobit klíček:

- Řídící jednotka Impobilizéru, LOGIN: PIN z budíků: -> chybová hláška, že imobilizér odmítl tento kód.

Můžete prosím někdo poradit, co dělám špatně?

- Podotýkám že v autě mám Alarm Magicar s dálkovým startem a vím, že je přítomna jednotka "Imobilizer Baypass" která by měla být aktivní ale jen v průběhu dálkového startu.

Díky za rady a připomínky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zdravím všechny Škodováky, mám na Vás zkušenější dotaz, mam vozidlo Š Octavia I, L@K, r.v. 2001, 81kW, 1.9 TDI. Nedávno mi odešli do věčných lovišť budíky, s tím, že praskla kermaicka deska a dle mechanika jsou neopravitelne. Byly to budiky s puldot displejem. Nyní sháním druhé a to stejné popřípadě s Maxidot displejem, teda pokud maxidot může být na moje auto. Po bazarech jsem se díval a budíky jsem našel, ovšem jsem zjistil, že všechny budiky maji na budíku rychlosti, rschlost do 240 km\h a ja mel na tech svych do 220 km\h. Takže nevim jestli si můžu ty druhé budíky koupit aniž by to nedělalo problém a ukazovalo to jinou rychlost, proto prosím o radu zda je v tom nějaký problém, zda se to dá nebo nedá nějak nastavit. Vlastně ani nevím jestli ty mé předchozí budíky jsou originální, jestli se dá nějak zjistit zda tam třeba neměli být originalní budíky s rychlostí na budíku do 240 km/h. Moc děkuji za jakoukoliv radu. Steak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Děláš to dobře. To, že tam zůstane původní VIN, je normální. Pro přizpůsobení klíčů musíš teď použít PIN původních budíků bez maxidotu. Pokud jsi to udělal špatně, budou budíky zablokované. Nejlepší je budíky vyndat a nechat zapnuté na autobaterii třeba celou noc. Potom to půjde ;-)

 

edit: sakra rok starý datum  :kol-28:

Editováno: , autor: pazduch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím páni, 

Mám problém s prisposobenim pouzitych maxidot budikov na O1 2001 ALH. 

Cislo starych budikov: 1J0 920 811 F

Cislo novych budikov: 1J0 920 841 F

Po logine s pinom z maxidotu a prisposobeni kde v kanale 50 zadam pin starych budikov, test ulozit ale v riadku je hlaska: chyba kanal 50 ne k dispozici. 

V motore je ulozena chyba 17978 - rid jednotka motoru blokovana.

Riesil tento problem niekto? Pripadne vie niekto poradit? Budiky boli cez noc pripojene na stole. Piny z oboch budikov su vycitane cez commander. Pouzivam kkl kabel. 

Dakujem za kazdu radu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za odpoved ale co presne robim zle?

Po pripojeni maxidotu namiesto starych budikov zapnem zapalovanie, VAG- skupina 17 - login - zadam pin budikov s maxidotom - prisposobenie - kanal 50 - namiesto 32000 - napisem kod budikov bez maxidotu - test - a nic sa nedeje a v hornom riadku je vo vsetkych okienkach N/A - pritom by tam mal byt VIN a SKZ.

 

Editováno: , autor: koxxaine
postup
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak otvoril som mudru dielensku prirucku a uz je to sparovane. Akurat som nemohol nastartovat lebo mi tie tri dni prisposobovania vyzrali baterku. Inak nema niekto skusenosti s podsvitom ruciciek otacok a rychlosti? Lebo na zaciatku svietili potom zhasli zasvietili a zhasli a uz nezasvietili. Predosly majitel tam daval menit displej a podsvit ruciciek na cerveno. Ale ked som videl ako bol pripajkovany displej tak by som tomu cloveku zlomil ruky. 

IMG_20170105_194010.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 29. 3. 2007 at 22:15, dodoh napsal:

napr. pomocou vag-com

P Ř I Z P Ů S O B E N Í

Upozornění: Řídící jednotka imobilizéru je součástí panelu přístrojů, proto při navazování komunikace používejte adresu 17- PŘÍSTROJOVÁ DESKA !!! Před výměnou ŘJ je potřeba si poznamenat identifikaci původní ŘJ. K této procedůře je potřeba znát PIN staré ŘJ imobilizéru (přístrojové desky). Pokud není k dispozici, je potřeba jej zjistit u dealera ŠKODA prostřednictvím VIN a SKZ. PIN nové ŘJ je na samolepícím štítku pod smazávací vrstvou, který je nalepen na zadní straně panelu přístrojů.

Postup přizpůsobení: -Namontovat novou přístrojovou desku a navázat komunikaci diagnostikou. -LOGIN, zadat PIN nové ŘJ imobilizéru. Vkládaný kód musí být vždy 5-ti místný. Např. kód 836 se zadává 00836

číslo kanálu 50 -PŘIZPŮSOBENÍ, jako novou hodnotu zadat PIN původně namontované ŘJ imobilizéru. Vkládaný kód musí být vždy 5-ti místný. Např. kód 836 se zadává 00836

-TESTOVAT -ULOŽIT

Po chvíli zhasne kontrolka imobilizéru a přizpůsobení je ukončeno.

Pozn. Nově namontovaná a přizpůsobená ŘJ imobilizéru (panelu přístrojů) převzala VIN, SKZ a PIN od ŘJ motoru a nadále se tedy bude používat původní PIN.

potom treba prisposobit kluce

Ahoj, můžu se pro jistotu zeptat?? Budu manželce měnit budíky, dle daného postupu. Klíče tedy přizpůsobím jak? Raději se zeptám než zbytečně laborovat.

Děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
V 16. 8. 2007 na 20:32, Octavka napsal:

Je tu nekdo kdo potvrdi pin?

Octa eprom - 93c86 - myslim ze pin bude 02632

post-3876-1187289375_thumb.jpg

 Ahoj..mohl bych poprosit někoho znalého o vysvětleni pod jakou konkretni adresou hledat zapsaný pin v hexadecimalni soustavě ? Dle techto fotek soudim pod 0000C0,ale z predchozích dvou fotek se pokažde nachazi na jinem mistě.. Proc ? Bohužel jsem k tomuto nenašel vice informaci,tak budu vděčny za odpověď. Ačkoliv je to 10 let stare tema..Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

zdravim, mam problem,menil som budiky a dorabal palubny pc, no po vymene budikov nemozem nove budiky sparovat, vycital som pin starych cez vag commander,lebo cez vag tacho mi stale vypisovalo pristup zamietnuty, mam zalozene nove budiky, zadam do loginu pin novych vycitany cez vag tacho, vezme to v pohode, ale ked idem do kanalu 50, pise mi tam PIN? je tam hodnota 32000, zadam hodnotu starych budikov (pin je 7952-zadam 07952), dam testovat,a naskoci mi zase hodnota 32000, aj po ulozeni, imobilizer stale blika .... prosim o radu :(

 

---- pin z EPROM vycitas pomocou VAG EEPROM Programmer 

Editováno: , autor: Eskeip
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...