Přejít na obsah

Sjíždění př. pneumatik FII


LukášCBR

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Tak geometrie udělaná-absolutně v prořádku-naměřený vzorový hodnoty.

Akorát se vyskytla taková divná věc. Mechanik se mě zeptal jestli mám ASR-mam. Tak to napíchnul na diagnostiku a ta mu ukázala, že na snímači čidla na ose volantu ukazuje nulovou osu kdy sy ASR stabilizace myslí, že auto jede rovně se neshoduje s fyzickou mechanickou polohou přímýho směru na geometrii a volantem srovnaným na vodováhu.

Že prej si mě nechcevzít na svědomí-neboli při případný ostrý jízdě kdy se stabilizace ASR bude snažit udržet auto v přímým směru podle hodnot nulový polohy řízení na čidle mě pošle auto doprava po nějakých cca 30 metrech do škarpy. Že se to musí předělat. Tak otáčel volantem na tu nulu a až kyž jí našel, tak jsme seřídili geometrii do přímýho směru podle snímače.

.

Ale zase se hnul volant do strany. Nechce se mi sahat na volant a přesazovat  ho. Tak tu geometrii zas vrátim podle vodorovnosti volantu z pohledu řidiče.

Má tam Škodovka nějakou toleranci jak moc může bejt ta nulová hodnota pro ASR rozhozená oproti fyzickýmu přímýmu směru podle geometrie?

Nebo nedělá to výrobce schválně aby stabilizace táhla auto trochu doprava do škarpy (u levostrannnýho řízení) navzdory tomu, že živič chce ject rovně?

A v Británii s pravostranným řízením zas obráceně aby táhla doleva?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...